خرید توشیبا ۴۵۴۰

توشیبا 256

خرید توشیبا ۴۵۴۰

خرید توشیبا ۴۵۴۰ چالش های مخصوص به خود را دارد که در اینجا قصد داریم برخی از چالش ها را برای شما بازگو کنیم. جهت خرید توشیبا ۴۵۴۰ باید یک نگاه منطقی و باز نسبت به همه جوانب خرید آن داشته باشید. بنابراین با داشتن چنین نگاهی و از سوی دیگر شناختن چالش های خرید، شما می توانید یک خرید ایده آل، مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشید.

ویژگی های توشیبا ۴۵۴۰

قبل از خرید توشیبا ۴۵۴۰ بهتر است با برخی از ویژگیهای آن آشنا شوید:

دارای کارتریج رنگی

خرید توشیبا ۴۵۴۰ به دلیل چهار منظوره بودن جهت انجام کارهای اداری مناسب می باشد. این مدل دستگاه کپی ۴ کاتریج رنگی دارد. کاتریج های رنگی این دستگاه شامل رنگ های آبی، قرمز، مشکی و زرد می باشد.

کاربرد توشیبا ۴۵۴۰

امروزه پرینترهای چندکاره جایگاه مهمی در ادارات، دفاتر، چاپخانه ها و بسیاری از مراکز دیگر پیدا کرده اند. این جایگاه مهم نیز علل مختلفی دارد. اول اینکه دستگاه های چندکاره از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از دستگاه های تک کاره هستند. همچنین کارایی آن ها یکپارچه تر و بهینه تر می باشد.

گنجایش کارتریج

هر کدام از کاتریج های این مدل دستگاه کپی از گنجایش ۵۵۰ گرم تونر برخوردار هستند. این بدان معنا است که در مجموع و به طور تقریبی شما می توانید ۲۰۰۰۰ برگ را با یک سری از کاتریج های دستگاه چاپ کنید. این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن از سرعت های مختلفی برخوردار است. سرعت چاپ این دستگاه ۴۵ برگ در هر دقیقه می باشد. همچنین سرعت اسکن این دستگاه ۵۷ برگ در دقیقه است.

گزینه های خرید

شما می توانید خرید توشیبا ۴۵۴۰ را در سه مدل مختلف آکبند، استوک و مدل بازسازی شده انجام دهید. هر سه مدل یک دستگاه هستند و یک سطح کیفیت را ارائه می دهند. البته قیمت این سه مدل متفاوت می باشد. بنابراین خرید معقولانه و منطقی مدل مورد نیاز می تواند در کنار دارا بودن کارایی مناسب در صرفه جویی و کاهش هزینه ها نیز به شما کمک کند.

توشیبا ۴۵۴۰ استوک

دستگاه های استوک دستگاه هایی هستند. که برای مدت کوتاهی استفاده شده اند. این دستگاه ها در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی، پس از استفاده شدن برای مدتی بسیار کوتاه به سایر کشورها صادر می شوند. علت صادر شدن این دستگاه ها خودداری کارخانه سازنده از ارائه خدمات به مدل های قدیمی است. به جرات می توان گفت که دستگاه های استوک علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت لازم برخوردار هستند.

دستگاه های استوک بر اساس میزان سلامت درجه بندی می شوند و از این رو قیمت های مختلف دارند. همچنین دستگاه های استوک در کشور مقصد یا مستقیما به فروش می رسند، یا بازسازی می شوند. دستگاه های بازسازی شده از سلامت بهتری برخوردار هستند. لازم به ذکر است که همه این دستگاه ها از سطح کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و شما با کاهش هزینه، می توانید کارهای خود را با کیفیت بالا انجام دهید.

خرید توشیبا از کپی ایران

توشیبا ۴۵۴۰ در هر سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود می باشد. اما فروشنده و فروشگاه معتبر تضمینی جهت سلات دستگاه است. از آنجاییکه کپی ایران از سابقه طولانی در زمینه فروش و لوازم تجهیزات اداری برخورار می باشد. توصیه می کنیم خرید توشیبا ۴۵۴۰ به صورت استوک، بازسازی شده و آکبند را از این فروشگاه معتبر انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۴۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.