خرید توشیبا ۵۰۷

توشیبا 457

خرید توشیبا ۵۰۷

خرید توشیبا ۵۰۷ خود چالش های مخصوصی دارد که در ادامه به شما برخی از این چالش ها را نشان خواهیم داد. شما باید یک نگاه همه منطقی و باز نسبت به همه جوانب خرید یک دستگاه اداری داشته باشید. با داشتن چنین نگاهی و از سوی دیگر شناختن چالش های خرید، شما می توانید یک خرید ایده آل، مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشید.

توشیبا ۵۰۷

توشیبا ۵۰۷ یک دستگاه چاپگر چندکاره سیاه و سفید می باشد. امروزه پرینترهای چندکاره جایگاه مهمی در ادارات، دفاتر، چاپخانه ها و بسیاری از مراکز دیگر پیدا کرده اند. این جایگاه مهم نیز علل مختلفی دارد. دستگاه های چندکاره قیمت نسبتا کمتری نسبت به مجموع دستگاه های یک کاره دارند. همچنین کارایی آن ها یکپارچه تر، بهینه تر و به لحاظ هزینه مصرفی مواد اولیه نیز مقرون به صرفه تر است.

این دستگاه نیز یکی از چندکاره های پرطرفدار است. توشیبا ۵۰۷ سرعت امکانات و قابلیت های بسیار خوبی دارد. سرعت خروجی آن به ۵۰ برگ بر هر دقیقه می رسد. همچنین از رزولوشن ۶۰۰ * ۶۰۰ dpi بهره می برد. اسکن و فکس قدرتمندی هم دارد. همچنین کنترل و ارتباط برقرار کردن با این دستگاه ساده و در عین ارائه امکانات متنوع می باشد. سهولت کاربری استفاده از دستگاه را برای همه طیف اپراتوری ممکن کرده است.

گزینه های خرید توشیبا

شما می توانید توشیبا ۵۰۷ را در سه مدل مختلف خریداری نمایید. آکبند، استوک و مدل بازسازی شده. هر سه مدل یک دستگاه هستند و یک سطح کیفیت را ارائه می دهند. البته این سه مدل در قیمت تفاوت قابل توجهی دارند. خرید معقولانه و منطقی مدل مورد نیاز، می تواند شما در کنار دارا بودن کارایی مناسب، شما را در صرفه جویی و کاهش هزینه ها نیز کمک کند.

دستگاه های استوک دستگاه هایی هستند که برای مدت کوتاهی استفاده شده اند. این دستگاه ها در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی، پس از استفاده شدن برای مدتی بسیار کوتاه، مثل فاصله عرضه دو مدل از سوی کارخانه سازنده، واگذار شده اند. علت واگذاری این دستگاه ها که کاملا سالم کار می کنند نیز خودداری کارخانه سازنده از ارائه خدمات به مدل های قدیمی پس از ارائه آخرین مدل می باشد.

به این ترتیب دارندگان مجبور به واگذاری دستگاه شده و این دستگاه ها مجددا با نام استوک به فروش می رسند. دستگاه های استوک بر اساس میزان سلامت درجه بندی می شوند و از این رو قیمت های مختلف دارند. دستگاه های استوک نیز در کشور مقصد یا مستقیما به فروش می رسند، یا بازسازی می شوند. دستگاه های بازسازی شده از سلامت بهتری برخوردار هستند.

به طور کلی می توان با بررسی نیازهای ادارای کسب و کار خود، دید روشنی از گستردگی دامنه کاری و توان و قدرت مورد نیاز برای کسب و کار خود داشته باشید. توجه داشته باشید که همه این دستگاه ها از سطح کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و شما با کاهش هزینه، هیچ چیزی را قربانی نخواهید کرد.

خرید از فروشنده معتبر

توشیبا ۵۰۷ در هر سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده موجود می باشد. اما هیچ چیزی مثل خرید از یک فروشنده معتبر نمی تواند سلامت دستگاه شما را تضمین کند. ایران کپی ارائه دهنده انواع پرینتر، فتوکپی و چندکاره در مقیاس های صنعتی، همواره محصولاتی از بهترین درجه سلامت و بالاترین کارایی را برای شما عزیزان به فروش می گذارد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی سیاه و سفید توشیبا ۵۰۷ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.