خرید توشیبا ۶۵۶۰

توشیبا 6560

خرید توشیبا ۶۵۶۰

خرید توشیبا ۶۵۶۰ در مدل ها و پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید با مطالعه مقاله زیر در خصوص تفاوت این مدل ها اطلاعات کسب کنید. در نهایت نیز دستگاه ایده آل برای کسب و کار خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید که توشیبا ۶۵۶۰ توسط نمایندگی های مختلف توشیبا و تحت مناطق یا ریجن های مختلفی تولید می شود. از این رو حتی دو مدل کاملا یکسان ممکن است به علت تفاوت ریجن با یکدیگر فرق کنند. لذا باید در خرید خود بسیار دقت کنید.

توشیبا ۶۵۶۰

خرید توشیبا ۶۵۶۰ یک پرینتر چندکاره می باشد که جز پرچمداران توشیباست. ویژگی ها و قابلیت های این پرینتر سبب محبوبیت بسیار این مدل در بین خریداران و کارابران دستگاه های اداری شده است. هزینه های استفاده و نگهداری از دستگاه نیز بسیار اندک بوده و از این رو دستگاه کاملا مقرون به صرفه ای می باشد.

سرعت

سرعت چاپ و کپی دستگاه به ۶۵ برگ بر دقیقه می رسد که سرعت بالایی است. خرید توشیبا ۶۵۶۰ نسبت به میانگین پرینترهای چندکاره بسیار سریع تر عمل می کند و از شما وقت کمتری می گیرد. با چنین سرعتی شما می توانید بسیاری از پروژه ها و سفارشات خود را در زمان کمتری انجام دهید و وقت ارزشمند خود را صرف پیشتر بردن سایر کارها کنید. همه چیز دو برابر سریعتر خواهد بود.

تکنولوژی

این دستگاه از تکنولوژی پیشگامانه ای بهره می برد که سبب ده یکی از بالاترین وضوح چاپ را در بین پرینترهای موجئود در بازار داشته باشد. وضوح چاپ ۶۰۰*۶۰۰ dpi و ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi به صورت انتخاب، رزولوشن های این دستگاه هستند. این وضوح و دقت چاپ حتی کوچکترین جزئیات را نیز از قلم نمی اندازد و پرینت هایی زنده و چشم نواز را برای شما به تصویر می کشد.

مدل های مختلف دستگاه

خرید توشیبا ۶۵۶۰ در دو مدل سیاه و سفید و تمام رنگی امکان پذیر می باشد. مدل های تمام رنگی با پسوند c به نشانه color و به صورت ۶۵۶۰ c نشان داده می شوند. شما می توانید در صورت نیاز به چاپ و کپی های رنگی، مدل ۶۵۶۰ c را خریداری کنید. پرینت رنگی به صورت لیزری بوده و با ذوب کارتریج صورت می پذیرد. از این رو نسبت به پلاتر ها مواد مصرفی ارزانتری برای شما به دنبال دارد.

با خرید توشیبا ۶۵۶۰ شما از تکنولوژی BRIDGE به منظور تهیه پرینت رنگی استفاده می کنید. این تکنولوژی به آمیختن و نقس بستن رنگ ها دقت بی نظیری می بخشد. به این ترتیب رنگ های استفاده شده کاملا مثل تصاویر اصلی خواهند بود. همچنین مشکلات رایج برهم خوردن تعالد ها رنگی و پخش شدن ناخاوسته رنگ ها اتفاق نخواهند افتاد.

سفارش توشیبا ۶۵۶۰

خرید از فروشنده معتبر و با تجربه مهم ترین اصل در یک خرید موفق است. فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع دستگاه های اداری، توشیبا ۶۵۶۰ را در انواع مدل ها و پیکربندی ها به فروش می رساند. مشتریان عزیز می توانند مدل موردعلاقه خود را به راحتی با آپشن های اختیاری دلخواه ترکیب کنند و دستگاه ایده آل کسب و کار خود را خریداری کنند.

همچنین با خرید از فروشگاه کپی ایران شما از صحت و سلامت محصول خریداری شده مطمئن خواهید بود. همه محصولات در نهایت کارایی به فروش می رسند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی توشیبا ۶۵۶۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.