خرید توشیبا ۷۵۶

توشیبا 756

خرید توشیبا ۷۵۶

خرید توشیبا ۷۵۶ در مدل ها و به همراه آپشن های مختلف امکان پذیر است. این دستگاه چند کاره، کارایی و راندمان کاری را به سطح کاملا جدیدی برده است. همچنین به منظور پوشش دادن طیف گسترده تری از نیازهای اداری، این دستگاه را در پیکربندی های مختلفی عرضه می کند. ترکیب آپشن ها، پیکربندی دستگاه، مدل و ریجن تولید، همگی عواملی هستند که در خرید شما می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

توشیبا ۷۵۶

توشیبا ۷۵۶ یک دستگاه چندکاره پرچمدار می باشد که محبوبیت بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. توشیبا استانداردهای دستگاه های چندکاره را با عرضه مدل ۷۵۶ به بازارها، کاملا تغییر داده است. کیفیت بسیار بالا و سرعت این دستگاه سبب شده است که کاملا قابل مقایسه و رقابت با دستگاه های تخصصی واقع شود.

خرید توشیبا ۷۵۶ به معنای برخوردار شدن از وضوح ۶۰۰*۶۰۰ DPI در کنار سرعت چاپ و کپی ۷۵ برگ بر دقیقه می باشد. این دستگاه کاملا هوشمند می باشد و تنها ۳.۵ ثانیه زمان صرف آماده به کار شدن می کند. همه این قابلیت ها در کنار کارکرد بسیار زیاد و اقتصادی بودن دستگاه، معنای دیگری پیدا می کند. کارکرد تونر دستگاه تا ۷۳ هزار برگ است. همچنین توشیبا ۷۵۶ قابلیت کارکرد تا ۵۴۰هزار برگ در هر ماه را دارد. این اعداد و ارقام علاوه بر مقرون به صرفه و اقتصادی بودن دستگاه، حکایت از مزیت دیگری نیز دارند. خرید توشیبا ۷۵۶ به منزله خرید عمری یک دستگاه است. چرا که طول عمر و دوام این محصول بسیار بالا بوده و قابلیت کارکرد در کلاس های کاری سنگین و مقیاس های صنعتی را نیز دارا می باشد.

مدل های دستگاه

شما می توانید خرید توشیبا ۷۵۶ را در هر سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده انجام دهید. مدل آکبند مستقیما توسط کارخانه تولید و آماده به کار شده است. هیچ کارکردی نداشته و کاملا نو می باشد. اما مدل های استوک و بازسازی شده برای مدتی کار کرده اند. مدل های استوک به دستگاه هایی گفته می شود که در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی، در عین سلامت و کارایی کامل، به علت عدم ارائه خدمات توسط کارخانه اصلی، واگذار شده و مجددا به فروش می رسند.

قیمت

یکی از تاثیرگذارترین عوامل در خرید توشیبا ۷۵۶، قیمت این دستگاه است. فاکتورهای مختلفی بر قیمت توشیبا ۷۵۶ تاثیر می گذارند. آپشن های اختیاری و مدل دستگاه مهمترین این فاکتورها می باشند. شما می توانید با حذف آپشن های غیرضروری هزینه های خود را کاهش دهید. همچنین خرید مدل های استوک و بازسازی شده نیز می تواند تاثیر بسیاری در صرفه جویی شما بگذارد.

مدل های استوک و بازسازی شده در سلامت و کارایی کامل به سر می برند و تنها با این شرط اجازه فروش مجدد را دریافت می کنند. ولی چون خدماتی را مستقیما از کارخانه سازنده خود دریافت نمی کنند، قیمت بسیار ارزانتری دارند. خرید این مدل ها شما را در صرفه جویی هزینه بسیاری می کند.

سفارش توشیبا ۷۵۶

خرید توشیبا ۷۵۶ را می توانید از فروشگاه معتبر کپی ایران انجام دهید. فروشگاه کپی ایران، عرضه کننده انواع مدل های دستگاه های اداری در پیکربندی های مختلف می باشد. با خرید از یک فروشنده مطمئن مثل کپی ایران، خاطر خود را از سلامت محصول خود آسوده کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی توشیبا ۷۵۶ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.