خرید ریسوگراف EZ 201

ریسوگراف EZ 201

خرید ریسوگراف EZ 201

با خرید ریسوگراف EZ 201 سبازدهی و سرعت کاری خود را افزایش داده و تحولی بزرگ در سازمان، شرکت و یا مرکز اداری خود انجام دهید. ریسوگراف EZ مدل جدیدتر، بروزتر و مجهزتر از  ریسوگراف های RZ بوده و توسط شرکت معتبر ریسوگراف ساخته شده اند. تمامی مواد اولیه به کار رفته در ساخت این دستگاه از مرغوبیت بالایی برخودار است. و در مجموع کارایی و دوام کم نظیری دارد.در معرفی ویژگی های این محصول همراه ما باشید.

مشخصات ریسوگراف EZ 201

با خرید ریسوگراف EZ 201 نه تنها مالک یک دستگاه کپی رنگی و سیاه و سفید خواهید شد. بلکه می توانید از داشتن یک پرینتر و اسکنر پرسرعت نیز بهره مند شوید. بنابراین می توان از این ماشین کپی به عنوان یک دستگاه سه کاره نام برد. EZ 201 قادر است در هر دقیقه ۱۲۵ برگه را به به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ و تکثیر کند.

خرید ریسوگراف EZ 201 به تمامی مدارس، دانشگاه ها، چاپخانه ها و … توصیه می شود زیرا در ریسوگراف EZ 201 از چهار رنگ استفاده است. کارتریج آن به جای تونر از مرکب مایع استفاده می کند به همین علت نسبت به دستگاه های کپی افست هزینه کمتری دارد. کارتریج این دستگاه دارای کارکرد ۲۰۰۰۰ هزار برگه می باشد. یعنی اینکه این دستگاه نیاز به شارژ سریع ندارد.

برگه هایی از سایز A4 تا A3 را می توانید با ریسوگراف EZ 201 چاپ یا کپی کنید. حداقل وزن کاغذ مورد استفاده در آن ۵۰ و حداکثر ۸۰ گرم می باشد. ظرفیت سینی کاغذ آن ۱۰۰۰ برگه است. بد نیست بدانید که ابعاد این دستگاه برابر ۳۱۰ در ۹۰ در ۵۰ و وزن آن نیز ۱۰۳ کیلوگرم می باشد.

دیگر ویژگی های ریسو گراف EZ 201

در ریسوگراف EZ 201 انواع پورت های ورودی USB 3.0، USB 2.0، اترنت و پارالل برای اتصال به کامپیوتر، شبکه های اداری و فلش مموری در نظر گرفته شده است. این ویژگی که بتوان دستگاه کپی را به کامپیوتر وصل کرده و فایل های مورد نیاز را چاپ نمود بسیار مهم است. اما در مورد ریسو ۲۰۱ همیشه هم نیاز به اتصال به کامپوتر نیست. زیرا این دستگاه قادر است اسناد را مستقیما از روی فلش مموری چاپ کرده و بدین ترتیب در زمان صرفه جویی کند.

خرید ریسوگراف EZ 201 از جهات بسیاری قابل توجه می باشد. زیرا طراحی این دستگاه به گونه ای است که می توانید به راحتی آن را ارتقا دهید. آپشن های اختیاری همچون سورتر، لارج باکس، سیستم تغذیه خودکار(ADF ) و برد پرینتر را به این دستگاه اضافه کرده و پیشرفت تکنولوژی را از نزدیک لمس کنید. برد اسکن EZ 201 تخت می باشد اما امکان اسکن دوروی همزمان برای آن قرار داده نشده است.

خرید ریسوگراف EZ 201 در کپی ایران

اگر با شنیدن ویژگی های استثنایی ریسوگراف EZ 201 شما نیز به خرید این دستگاه تشویق شده اید. پس باید بهترین و معتبرترین فروشگاه را انتخاب کنید. اگر بودجه شما متناسب با دستگاه استوک و بازسازی شده است. یا اینکه قصد خرید نوع آکبند Ez 201 را دارید نگران نباشید. کافی است به وب سایت فروشگاه کپی ایران مراجعه کرده. و دستگاه دلخواه خود را با قیمتی مناسب و خدماتی باورنکردنی خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه چاپ ریسوگراف EZ 201 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.