خرید ریسوگراف EZ 370

ریسوگراف EZ 201

خرید ریسوگراف EZ 370

خرید ریسوگراف EZ 370 به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو شناخت این عوامل بهترین گزینه جهت انتخاب درست این مدل دستگاه کپی به شمار می آید. این دستگاه کپی با داشتن قابلیت های اسکن، پرینت و کپی کاربران را از دیگر دستگاه ها بی نیاز می سازد. تکنولوژی چاپ ریسوگراف EZ 370 لیزری می باشد.

آشنایی با راهنمای خرید ریسوگراف EZ 370

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند. تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید ریسوگراف EZ 370 به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

سرعت دستگاه کپی

یکی از عامل های مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن می باشد. که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به سرعت تکثیر در دقیقه و همچنین تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه می توان سرعت دستگاه مورد نظر را بررسی کرد. دستگاه کپی ریسوگراف EZ 370 قادر است. در هر دقیقه بین ۶۰ تا ۱۳۰ برگ را کپی و پرینت بگیرد. بنابراین این مدل دستگاه کپی از سرعت مناسبی برخوردار می باشد.

تکنولوژی چاپ

از دیگر نکات قابل توجه و مهم در خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ می باشد. دستگاه های کپی از دو روش لیزری و جوهر افشان جهت چاپ استفاده می کنند. دستگاه های لیزری از کیفیت و دقت بالایی جهت چاپ بهره می برند. از اینرو در صورتی که کیفیت بالای چاپ برای شما اهمیت دارد بهتر است نسبت به خرید ریسوگراف EZ 370 اقدام کنید.

نوع دستگاه انتخابی

یکی از عوامل مهم دیگر جهت خرید ریسوگراف EZ 370 نوع دستگاه انتخابی می باشد. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند. از اینرو از قیمت های متفاوتی برخوردار است. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. از اینرو کاربرانی که از لحاظ اقتصادی از نیاز مالی زیادی برخوردار نیستند. بهتر است مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب و خریداری کنند.

کیفیت و رزولوشن

از دیگر نکات مهم و قابل توجه دیگر در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI سنجیده می شود بهتر است. دستگاه کپی را انتخاب کنید. که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد. به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. لازم به ذکر است. که این مدل دستگاه کپی قادر است. اسناد و متون مختلف را با کیفیت ۶۰۰ دی پی آی کپی، پرینت و اسکن نمایید.

جمع بندی و کلام آخر

تهیه ریسوگراف EZ 370 را باید از فروشگاه های معتبر و با سابقه ایی همچون کپی ایران انجام داد. با توجه به اینکه این فروشگاه بسیار معتبر بوده و از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار است، از اینرو توصیه می شود در صورتی که قصد خرید دستگاه کپی را دارید آن را از این فروشگاه معتبر و با سابقه تهیه و خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه ریسوگراف EZ 370 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.