خرید ریسوگراف mz790

خرید ریسوگراف mz 790

خرید ریسوگراف mz 790

خرید ریسوگراف mz 790 با توجه به امکانات و ویژگی های آن بسیار اقتصادی می باشد. با توجه به اینکه این مدل دستگاه چاپ چند کاره است. بنابراین استفاده از این مدل دستگاه تکثیر در مراکز چاپ، ادارات و دانشگاه ها بسیار پر کاربرد می باشد. شاید بد نباشد بدانید. که این مدل دستگاه در انواع مختلفی از قبیل استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود است.

آکبند، استوک و بازسازی شده

بنابراین کاربر با توجه به نیاز و بودجه ایی که دارد می تواند. نسبت به خرید یکی از انواع مختلف دستگاه اقدام کند. دستگاه چاپ آکبند دستگاهی است. که نو و کار نکرده است. این مدل دستگاه چاپ در برند و انواع مختلف در بازار موجود می باشد. البته لازم به ذکر است. که قیمت این نوع دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها بسیار بالا می باشد.

دستگاه های استوک دستگاه هایی دست دوم و کارکرده هستند. که از کشورهای اروپایی و آمریکایی به کشور ما وارد شده اند. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که این دستگاه ها با اینکه کارکرده هستند. اما کیفیت لازم را دارند. بنابراین کاربری که بودجه کافی برای خرید دستگاه آکبند را ندارد می تواند. دستگاه استوک را با خیالی آسوده خریداری کند.

دستگاه های بازسازی شده دستگاه هایی کارکرده هستند. که قطعات و قسمت هایی از آن ها تعویض یا تعمیر شده است. معمولاً قطعات این نوع از دستگاه را با قطعات اورجینال تعویض می کنند. بنابراین با خیالی آسوده می توانید نسبت به خرید این نوع از دستگاه چاپ اقدام نمایید.

ویژگی های دستگاه تکثیر ریسوگراف mz 790

قبل از خرید ریسوگراف mz 790 بهتر است با یکسری از ویژگی ها و امکانات آن آشنایی لازم را پیدا کنید. یکی از ویژگی هایی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد. سرعت دستگاه می باشد. سرعت چاپ این مدل دستگاه تکثیر بسیار مناسب است. به عبارتی این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۴۰ تا ۱۲۰ برگ را برای شما چاپ کند.

کیفیت چاپ

از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه کیفیت چاپ آن می باشد. به جرات می توان گفت که کیفیت چاپ این دستگاه چاپ بسیار مناسب و در حد ۶۰۰ دی پی آی است. از طرفی این دستگاه دارای امکانات اختیاری می باشد. امکانات اختیاری دستگاه می تواند. باعث افزایش و یا کاهش قیمت دستگاه شود.

امکانات جانبی

با اضافه یا حذف امکانات اختیاری دستگاه می توانید. از هزینه های اضافی خود صرفه جویی کنید. از امکانات اختیاری ریسوگراف mz790 می توان به اتصال به کامپیوتر، قابلیت تغذیه خودکار کاغذ، سیلندر اضافه برای چاپ دو رنگ و بیشتر اشاره کرد. بنابراین با توجه به ویژگی هایی که این دستگاه چاپ دارد می توان گفت خرید این مدل دستگاه تکثیر یک خرید ایده آل به شمار می آید.

خرید ریسوگراف mz 790 از کپی ایران

خرید ریسوگراف mz از فروشگاه و فروشنده معتبر باعث می شود. هزینه ای را که صرف خرید دستگاه کرده اید به هدر نرود. بنابراین توصیه می کنیم. در صورتیکه قصد خرید هر نوع از دستگاه چاپ را داشته باشید از فروشگاه معتبر آن را خریداری کنید. این موضوع خارج از لطف نیست که فروشگاه کپی ایران جزء با اعتبار ترین فروشگاه ها به حساب می آید. بنابراین با مراجعه به فروشگاه و مشاهده مشخصات و ویژگی های دستگاه می توانید. نسبت به خرید دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.