خرید ریسوگراف RN 2000

قیمت ریسوگراف rn 2000

خرید ریسوگراف RN 2000

خرید ریسوگراف RN 2000 را می توان با اطمینان و خیالی آسوده از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران انجام داد. این دستگاه از مدل های تکثیر مناسب جهت استفاده در دفاتر فنی، مدارس، مراکز چاپ و تکثیر به شمار می آید. که بسیار مناسب و قابل استفاده است.

آشنایی با نکات مهم در خرید ریسوگراف RN 2000

ریسوگراف RN 2000 یک ریسوگراف مخصوص کارهای سنگین است. قدرت، سرعت و دوام این کلاس کاری کاملا در این مدل نیز به چشم می خورد. به علاوه که این ریسوگراف برای شما نیازهای متعدد دیگری را نیز پاسخگو خواهد بود. و شما ارزش های افزوده ای را با خرید این مدل نسبت به مدل های دیگر و دستگاه های مشابه دریافت خواهید کرد.

نیاز کاری

اولین نکته مهم در خرید ریسوگراف RN 2000 این است. که متناسب با نیاز کاری خود دستگاه مناسب را انتخاب نمایید. در واقع دستگاه ریسوگراف برای تکثیر حداقل ۲۰۰ برگه مناسب و به صرفه است. زیرا مستری که در این مدل دستگاه تکثیر تعبیه شده است یک بار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده دور انداخته می شود. بنابراین این مدل دستگاه جهت استفاده در تکثیر و چاپ برگه هایی که زیر ۲۰۰ عدد هستند. مناسب نبوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. خالی از لطف نیست بدانید. که این مدل دستگاه در چاپ های بالای ۱۰۰۰ برگ بسیار مناسب و به صرفه بوده و حتی قیمت تمام شده هر برگ توسط این مدل دستگاه در این شرایط بسیار ارزان تر از دستگاه فتوکپی می باشد.

سرعت

از دیگر موارد مهم در انتخاب و خرید ریسوگرافRN 2000 سرعت دستگاه می باشد. انتخاب این مدل دستگاه تکثیر جهت استفاده در مراکز چاپ و تکثیر که به حجم کاری بالایی نیاز دارند بسیار مناسب و پرکاربرد است. لازم به ذکر است که دستگاه تکثیر ریسوگراف RN 2000 نیز از سرعت مناسبی برخوردار بوده، به طوری که سرعت تکثیر آن از ۶۰ الی ۱۳۰ برگ در هر دقیقه می باشد.

کیفیت

کیفیت ریسوگراف از دیگر فاکتورهایی است. که باید در خرید این مدل دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. در واقع کیفیت چاپ در این مدل دستگاه به کیفیت مواد مصرفی آن بستگی دارد. زیرا در صورت استفاده از مستر و مرکب غیر فابریک کیفیت چاپ به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.

مواد مصرفی

از اینرو در خرید ریسوگراف RN 2000 بهتر است. علاوه بر کیفیت نوع و مدل دستگاه به کیفیت مواد مصرفی نیز توجه کافی داشته باشید. طبق اطلاعات به دست آمده کیفیت چاپ این مدل دستگاه تکثیر معادل ۳۰۰ دی پی آی است. همچنین استفاده از این مدل دستگاه تکثیر جهت چاپ هایی با طرح های ساده و تیراژ بالا همچون پاکت، دسته فاکتور فروش، کارتکس، اوراق اداری، قبوض و … بسیار مناسب است.

جمع بندی و کلام آخر

برای خرید ریسوگراف RN 2000 که از دستگاه های قدیمی بازار محسوب می شود. نمی توان به هر مرکز و فروشگاهی اعتماد نمود. با توجه به اینکه این مدل دستگاه بیشتر به صورت استوک و بازسازی شده در بازار موجود و قابل ارائه است باید از مراکز معتبری همچون کپی ایران اقدام به خرید آن نمود. خرید از فروشگاه کپی ایران مزایای بسیار زیادی را برای کاربران به دنبال دارد.

یکی از مزیت های آن این است. که کاربران بدون مراجعه حضوری و تنها به صورت اینترنتی قادر هستند. محصولات با کیفیت را از این مرکز خریداری نمایند. همچنین تمامی دستگاه های کپی و تجهیزات اداری این مرکز اصل و اورجینال می باشند. بنابراین کاربران با خیالی آسوده و اطمینان می توانند. محصولی با کیفیت را به همراه گارانتی فروش از این مرکز با سابقه و معتبر خریداری نمایند.

جهت کسب اطلاعات کامل با خرید دستگاه ریسوگراف RN 2000 کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.