خرید ریسوگراف rz 230

ریسوگراف rz200

خرید ریسوگراف rz 230

خرید ریسوگراف rz 230 به عنوان یک دستگاه تکثیر با عملکرد و کارایی بالا می تواند نیازهای شما را برطرف کند. این مدل دستگاه چاپ در مراکز تکثیر، ادارات، دانشگاه ها، مدارس و سایر مراکز مختلف کاربرد دارد. با این دستگاه تکثیر می توانید علاوه بر کپی عمل پرینت و اسکن را هم انجام دهید. بنابراین این دستگاه چاپ یک دستگاه چند منظوره به شمار می آید. شاید بد نباشد بدانید که قطعات مختلف این دستگاه چاپ با محیط زیست سازگاری بالایی دارد.

استوک، آکبند و یا بازسازی شده؟

بهتر است بدانید که برای خرید ریسوگراف rz 230 می ‌توانید از انواع مختلف استوک، بازسازی شده و یا آکبند خریداری کنید. دستگاه های آکبند همان طور که از نامشان پیداست دستگاه هایی نو و کار نکرده می باشند. این نوع از دستگاه چاپ در مدل های مختلف در بازار موجود است. از طرفی قیمت این دستگاه ها بسیار بالا می باشد.

دستگاه های استوک دستگاه های دست دوم و کارکرده هستند که چند سال در کشورهایی مانند اروپا و آمریکا کار کرده اند. در کشورهای اروپایی و آمریکایی با آمدن مدل های جدیدتر دستگاه های قدیمی و کارکرده را به سایر کشورها صادر می کنند. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که این دستگاه ها با اینکه کارکرده هستند اما از کیفیت لازم حتی در حد دستگاه آکبند برخوردار می باشند.

از طرفی این مدل دستگاه چاپ را می توانید با قیمت بسیار ارزان تر حتی تا حدود ۵۰ درصد ارزان تر نسبت به دستگاه آکبند خریداری کنید. دستگاه های بازسازی شده دستگاه هایی هستند که برخی از قطعات و تجهیزات اصلی آنها تعویض و یا تعمیر شده است. قطعات این نوع از دستگاه ها را با قطعات اصلی و اورجینال تعویض می کنند. از آنجاییکه این دستگاه ها کار کرده می‌باشند قیمت کمتری نسبت به سایر دستگاه ها دارند.

مشخصات و ویژگی های ریسوگراف rz 230

قبل از خرید ریسوگراف rz 230 توصیه می کنیم با ویژگی های دستگاه آشنایی لازم را پیدا کنید. این مدل دستگاه تکثیر از دقت کپی ۶۰۰ دی پی آی برخوردار می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم این دستگاه چند کاره است. بنابراین با خرید یک دستگاه چاپ می توانید چندین نیاز خود را برطرف سازید.

این دستگاه تکثیر در یک چشم بر هم زدن به عبارتی ۲۰ ثانیه شروع به کار خواهد کرد. همچنین دستگاه در مدت زمان ۲۵ ثانیه می تواند اولین کپی را به شما تحویل دهد. با این مدل دستگاه می توانید ۹۹۹ برگ را به صورت متوالی کپی بگیرید. ظرفیت استاندارد کاغذ این دستگاه ۱۰۰۰ برگ می باشد. شاید بد نباشد بدانید که این دستگاه در ابعاد ۷۷۵* ۶۴۵ *۶۶۰ میلی متر و در وزن ۹۵ کیلو گرم ساخته شده است.

خرید ریسوگراف rz 230 از کپی ایران

کپی ایران یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی دستگاه های اداری می باشد. در این فروشگاه می توانید انواع دستگاه های چاپ را به صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند مشاهده کنید. بنابراین با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید به راحتی نوع دستگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس ویژگی ها و مشخصات دستگاه را به دقت بررسی فرمایید.

ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که این فروشگاه خود وارد کننده دستگاه های چاپ می باشد. بنابراین تمامی دستگاه های چاپ موجود در این فروشگاه اصل هستند و به همراه شناسنامه و گارانتی به کاربر تحویل داده می شوند. با خرید از این فروشگاه معتبر می توانید از خرید آسان و مطمئن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.