خرید ریکو آفیشیو ۴۵۰۰

ریکو آفشیو MP4500

خرید ریکو آفیشیو ۴۵۰۰

خرید ریکو آفیشیو ۴۵۰۰ همچون دستگاه های هم خانواده مثل ریکو آفیشیو ۴۰۰۰ ، ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ و ریکو آفیشیو ۴۰۰۲ یکی از انتخاب های محتمل دارندگان کسب و کارهای متوسط و دفاتر انتشارات با بار کاری معمولی می باشد. ریکو با تلفیق مهندسی درجه یک و طراحی هنرمندانه اقدام به تولید چند سری پرینتر چندکاره مطابق با برترین استاندارد ها کرده است. ریکو آفیشیو ۴۵۰۰ نیز یکی از این دستگاه ها می باشد.

اما پیش از خریداری این محصول، توجه شما را به چند نکته جلب می کنیم. رعایت و در نظر داشتن این نکات می تواند در خرید ریکو آفیشیو ۴۵۰۰ به شما کمک شایانی بکند.

مدل های ساخت

سری ۴۵۰۰ از سری فتوکپی های چندکاره بسیار پرطرفدار در سرتاسر جهان و در هر طیف کاری می باشد. از این رو ریکو این مدل را تحت ساخت ریجن ها و مناطق مختلف، و همچنین در پیکربندی های مختلفی به فروش می رساند. در نتیجه از متفاوت بودن چند دستگاه ریکو ۴۵۰۰ با یکدیگر تعجب نکنید. انتخاب مدل و پیکربندی متناسب با کاربری شما نیز می تواند به شما نهایت راندمان کاری را هدیه دهد.

به عنوان مثال، ریجن ساخت چند دستگاه ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد. این تفاوت هم در بحت کاربری و راندمان کاری دستگاه موثر است و هم در قیمت آن. خرید ریکو آفیشیو ۴۵۰۰ باید متناسب با منطقه جغرافیایی صورت بگیرد. مثلا دستگاه های ساخت آمریکا ممکن است. به خوبی در کشورهای اروپایی کار نکنند، چرا که منابع تغذیه الکتریکی متفاوتی دارند. و درنتیجه استفاده از یک مبدل جریان و ولتاژ ممکن است. افت کارایی از خود نشان دهند.

نحوه خرید ریکو آفیشیو ۴۵۰۰

شما می توانید خرید ریکو  ۴۵۰۰ را به سادگی چند کلیک یا یک تماس تلفنی، از فروشگاه معتبر کپی ایران انجام دهید. پس از انتخاب مدل مطلوب خود نیز کافیست سفارش خود را ثبت و پس از پرداخت هزینه، نهایی کنید. اما پیش از نهایی کردن سفارش، شما می توانید آپشن های اختیاری را به دستگاه خود اضافه کنید.

هنگام خرید ریکو آفیشیو ۴۵۰۰ شما امکان انتخاب ترکیب ایده آل خود را از بین انواع آپشن های اختیاری دارید. آپشن های این دستگاه عبارتند از سورتر و فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF.

آپشن های اختیاری

هر یک از این آپشن ها، کارایی و توان تولیدی شما را در زمینه ای افزایش می دهند. سورتر و فینیشر، یک قسمت صحافی کننده کامل به دستگاه شما اضافه می کنند. لارج باکس ظرفیت سینی های ورودی دستگاه را بیشتر می کنند. سیستم تغذیه خودکار اسناد نیز فرآیند ورودی را تمام اتوماتیک انجام می دهد. و به این ترتیب در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

اما از سوی دیگر باید توجه داشت که آپشن های اختیاری هزینه های جدایی دارند. به این ترتیب می توان با برآورد کردن نیاز اداری و کاربری کسب و کار خود، یک ترکیب معقول از این آپشن ها را به دستگاه خود اضافه کنید. به این ترتیب که هم قیمت دستگاه بهینه باقی بماند. و هم توان تولیدی شما در زمینه های موردنیاز افزایش پیدا کند.

فروشگاه کپی ایران عرضه کننده دستگاه های اداری مختلفی می باشد. و برای خرید ریکو آفیشیو ۴۵۰۰ طیف گسترده ای از انتخاب ها را در اختیار شما قرار می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.