خرید ریکو آفیشیو ۶۵۰۳

قیمت ریکو آفیشیو 6503

خرید ریکو آفیشیو ۶۵۰۳

خرید ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ را می توانید از فروشگاه های آنلاین و یا حضوری به صورت استوک و یا آکبند انجام دهید. این دستگاه چاپ چند منظوره بوده و می توانید از آن برای پرینت، اسکن، فکس و کپی استفاده کنید. با خرید این دستگاه به صورت استوک یا بازسازی شده می توانید در کنار بهره گیری از امکانات و ویژگی های دستگاه های حرفه ای در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

ویژگی های ریکو آفیشیو ۶۵۰۳

قبل از آن که به دنبال خرید ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ باشید، بهتر است کمی با ویژگی های آن آشنا شوید.

حجم کاری

این دستگاه چاپ یک دستگاه اداری چند منظوره است. که به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. حجم کاری ماهیانه این دستگاه چاپ به طور میانگین ۲۵ هزار برگه است و همچنین در ماه های کاری پر حجم می توانید این مقدار را تا ۱۵۰ هزار برگه افزایش دهید.

کیفیت و سرعت

پکیفیت و سرعت چاپ در این دستگاه نیز در رده سطح بالا قرار گرفته و شما می توانید. از آن برای مراکز چاپ و نشر و ادارات شلوغ و پر کار استفاده کنید. این دستگاه می تواند. در هر دقیقه ۶۵ برگه را با کیفیت ۱۲۰۰ DPI چاپ کند. این کیفیت و سرعت برای دستگاه های اداری بسیار مناسب و استاندارد بوده و می تواند تمامی نیازهای کاری شما را برطرف کند.

ظرفیت کاغذ

قبل از خرید ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ بهتر است بدانید ظرفیت کاغذهای این دستگاه نیز ۴۵۰۰ برگه است و شما را قادر می سازد که در روزهای پر کار خود تا مدت ها سینی دستگاه را پر کرده و از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که علاوه بر داشتن این ظرفیت سینی بالا شما می توانید این ظرفیت را در موقع نیاز تا دو برابر نیز افزایش بدهید.

امکانات جانبی

امکانات جانبی مانند ذخیره خودکار ADF، لارج باکس، فینیشر و سورتر از قابلیت های این دستگاه چاپ است. که سرعت و کیفیت کار شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

خرید ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ از کپی ایران

برای خرید ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ می توانید. به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. این دستگاه چاپ مانند دیگر دستگاه های چاپ به صورت استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود هستند. دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند. که چند سال در کشورهای دیگر کار کرده و سپس به کشورهای دیگر فروخته می شوند. دستگاه های بازسازی شده نیز دستگاه های دست دوم هستند. که برخی از اجزای اصلی آن ها بازسازی، تعویض و یا تعمیر شده اند. در هر دو حالت استوک و بازسازی شده دستگاه ها کیفیت مدل آکبند خود را حفظ کرده و شما می توانید با قیمت پایین تر از آن ها استفاده کنید.

کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین فروش تجهیزات اداری است که می توانید در آن مدل ها و برندهای مختلف دستگاه های کپی را به هر سه صورت آکبند، استوک و بازسازی شده تهیه کنید. دستگاه های فروخته شده در این سایت همگی با کیفیت بالا و اورجینال بوده و همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما فروخته می شود.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.