خرید ریکو آفیشیو ۸۰۰۲

دستگاه فتوکپی استوک

خرید ریکو آفیشیو ۸۰۰۲

خرید ریکو آفیشیو ۸۰۰۲ به عوامل و فاکتورهای مهمی بستگی دارد که شناخت آن ها کمک می کند تا کاربران بهترین نتیجه ممکن را از خرید خود کسب کنند. این مدل دستگاه کپی یک دستگاه چند منظوره می باشد. بنابراین با خرید ریکو آفیشیو ۸۰۰۲ دیگر نیازی به خرید دستگاه های دیگر نخواهید داشت. از طرفی قیمت این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن آن بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

آشنایی با راهنمای خرید ریکو آفیشیو ۸۰۰۲

بهتر است بدانید که راهنمای خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در اینجا به نکاتی جهت خرید ریکو آفیشیو ۸۰۰۲ اشاره خواهیم کرد.

چند کاره بودن دستگاه کپی

در صورتی که دستگاه کپی را جهت انجام امور اداری و مراکز نشر و چاپ می خواهید بهتر است دستگاهی چند منظوره را انتخاب کنید. بنابراین براساس نیاز کاری چند کاره یا تک کاره بودن دستگاه انتخاب می شود. ریکو آفیشیو ۸۰۰۲ یک دستگاه چند کاره می باشد. این مدل دستگاه کپی از قابلیت های مختلفی از قبیل کپی، پرینت، فکس و اسکن برخوردار است.

سرعت دستگاه کپی

سرعت یکی دیگر از فاکتورهایی است که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه و همچنین سرعت تکثیر در دقیقه دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۸۰ برگ را به صورت سیاه و سفید و رنگی چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف با کیفیت مناسب برخوردار می باشد.

کیفیت و رزولوشن ریکو آفیشیو ۸۰۰۲

از دیگر نکات مهم و قابل توجه دیگر در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و متون مختلف را با کیفیت ۶۰۰ دی پی آی کپی، پرینت و اسکن نمایید.

تهیه اولین کپی

این فاکتور به طور چشمگیری در انتخاب و خرید دستگاه کپی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. زیرا هر چه مدت زمان ارائه اولین کپی کمتر باشد سرعت و کارایی دستگاه بیشتر خواهد شد. این مدل دستگاه کپی از کاربری سیاه و سفید و رنگی برخوردار است. اولین کپی رنگی را در ۶.۲ ثانیه و اولین کپی سیاه و سفید را در ۴.۶ ثانیه تحویل می دهد.

نوع دستگاه انتخابی

از دیگر عوامل مهم و ضروری جهت خرید ریکو آفیشیو ۸۰۰۲ نوع دستگاه آکبند، استوک و بازسازی شده می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. از اینرو کاربرانی که از لحاظ اقتصادی از نیاز مالی زیادی برخوردار نیستند بهتر است مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب کنند.

جمع بندی و کلام آخر

خرید ریکو آفیشیو ۸۰۰۲ به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو با توجه به کاربری ها و نیاز خود باید اقدام به خرید و انتخاب دستگاه نمایید. همچنین برای خرید این مدل دستگاه کپی با کیفیت باید از طریق مراکز و فروشگاه های معتبر و با سابقه همچون کپی ایران اقدام نمایید. زیرا این مرکز تنها نمایندگی معتبر جهت فروش انواع دستگاه های کپی به شمار می آید.

جهتکسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۸۰۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.