خرید ریکو آفیشیو ۹۰۰۱

خرید ریکو آفیشیو 9001

خرید ریکو آفیشیو ۹۰۰۱

خرید ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو آشنایی با این فاکتورها و عوامل بهترین روش برای انتخاب صحیح این مدل دستگاه کپی محسوب می شود. ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ یک دستگاه چند منظوره با سیستم کپی دیجیتال می باشد که کاربران را از دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می سازد.

آشنایی با راهنمای خرید ریکو آفیشیو

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

سرعت دستگاه کپی

یکی عامل های مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن به شمار می آید که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. دستگاه کپی ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ قادر است در هر دقیقه ۹۰ برگ را چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی و ایده آلی جهت چاپ اسناد برخوردار می باشد.

کیفیت و رزولوشن

از دیگر نکات مهم در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت.

دقت کپی

دقت کپی در این مدل دستگاه کپی ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi می باشد. دقت پرینت این دستگاه کپی ۴۰۰*۴۰۰ dpi است. همچنین عمل اسکن با دقت ۶۰۰*۶۰۰ dpi انجام می شود. بنابراین این دستگاه می تواند تصاویر را با جزئیات و موارد ریز نمایش دهد.

نوع دستگاه انتخابی

یکی از عوامل مهم جهت خرید ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ نوع دستگاه انتخابی است. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند. از اینرو از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

چاپ لیزری ریکو ۹۰۰۱

بهتر است بدانید که دستگاه های کپی موجود در بازار در دو نوع جوهر افشان و لیزری می باشند. دستگاه های کپی که از تکنولوژی لیزری بهره می برند نسبت به دستگاه های جوهر افشان از دقت و سرعت مناسب تری برخوردار هستند. تکنولوژی چاپ ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ لیزری می باشد.

ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ به دلیل بهره گیری از تکنولوژی لیزری قادر است اسناد را با کیفیت چاپ بالا به مشتریان تحویل دهد. خرید ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ یک خرید ایده آل محسوب می شود.

دوست دار طبیعت

بهتر است بدانید که استفاده از مواد زیست تخریب پذیر و عدم استفاده از مواد شیمیایی خطرناک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رعایت این اصل در دستور کار ساخت دستگاه های کپی شرکت ریکو قرار دارد. قطعات این مدل دستگاه کپی با محیط زیست بیگانه نیستند و قابل تجزیه می باشند.

سفارش ریکو ۹۰۰۱ از کپی ایران

ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ از دستگاه های کپی با کارایی و کیفیت مناسب می باشد. همچنین به دلیل چند منظوره بودن بسیار مقرون به صرفه است. بهتر است بدانید که فروشگاه کپی ایران بسیار معتبر بوده و از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار می باشد، از اینرو توصیه می شود در صورتی که قصد خرید ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ را دارید آن را از این فروشگاه معتبر و با سابقه تهیه و خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.