خرید ریکو آفیشیو ۷۵۰۲

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

خرید ریکو آفیشیو ۷۵۰۲

خرید ریکو آفیشیو ۷۵۰۲ به عنوان یک دستگاه چند منظوره چاپ می تواند. یک انتخاب مناسب برای دفاتر فنی و مهندسی، مدارس و دانشگاه ها، ادارات مختلف و مراکز چاپ باشد. این دستگاه چهار منظوره بوده و شما می توانید از آن برای فکس، پرینت، اسکن و کپی استفاده کنید.

ویژگی های دستگاه آفیشیو ۷۵۰۲

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. این دستگاه چاپ، یک دستگاه چند منظوره و اداری بوده که می تواند تقریبا تمامی نیازهای کاری شما را برطرف کند.

نوع چاپ و سرعت

نوع چاپ در این دستگاه سیاه و سفید بوده و کیفیت آن ۱۲۰۰ dpi است. سرعت کپی و پرینت در این دستگاه چاپ بسیار بالا بوده و می تواند. در هر دقیقه ۷۵ برگه را چاپ کند. به این صورت شما به راحتی در هر دقیقه می توانید. بیش از ۴۰۰ برگه را چاپ کنید.

سرعت اسکنر

سرعت اسکنر این دستگاه در مقایسه با دستگاه های چاپ مشابه نیز بسیار بالا بوده و دستگاه می تواند در دقیقه تا ۱۳۰ برگ را اسکن کند. فایل اسکن شده را می توانید با فرمت های مختلف به صورت عکس، پی دی اف و یا افیس ذخیره و به صورت مستقیم آن را به مقصد مورد نظرتان فکس کنید. فکس این دستگاه دارای استاندارد ۱۴۴۰۰ bps بوده و می تواند با سرعت بالا فایل های مختلف را فکس کنید.

سایز کاغذ

سایز کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز متنوع بوده و شما می توانید. کاغذهای مختلف تا سایز حداکثر A3+ قرار داده و فایل مورد نظرتان را کپی کرده یا پرینت بگیرید. قابلیت زوم و کوچک نمایی به شما این امکان را می دهد می توانید فایل های مختلف را تغییر سایز داده و سپس چاپ کنید.

قابلیت کپی دو طرفه

کپی دو طرفه ویژگی دیگر این دستگاه چاپ است که به شما این امکان را می دهد که بدون جابجا کردن دستی برگه به طور همزمان هر دو سمت آن را چاپ کنید. با توجه به قابلیت ها و ویژگی های ذکر شده خرید ریکو آفیشیو MP 7502 می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل برای شما باشد.

خرید ریکو ۷۵۰۲

در صورتی که قصد خرید ریکو آفیشیو ۷۵۰۲ می توانید. آن را همراه با امکانات جانبی مانند فینیشر، سورتر و ذخیره خودکار ADF و یا بدون آن ها تهیه کنید. خرید این دستگاه چاپ و دیگر دستگاه های چاپ را می توانید. به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده انجام دهید.

تهیه ی دستگاه ازکپی ایران

هنگام خرید ریکو آفیشیو ۷۵۰۲ یا هر دستگاه چاپ دیگر بهتر است. فروشگاهی را انتخاب کنید. که دارای تنوع قابل قبولی در تعداد و برندهای مختلف دستگاه های چاپ داشته باشد. فروشگاه های رسمی وارد کننده دستگاه های چاپ تنها به تعداد کمی از دستگاه ها محدود نشده و تعداد بالایی دستگاه چاپ را وارد می کنند.

از طرف دیگر حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که دستگاه چاپ را به همراه با شناسنامه و گارانتی به شما تحویل می دهد. این مساله به شما این اطمینان را می دهد. که دستگاه خریداری شده اصل و اورجینال است.

کپی ایران یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین لوازم اداری است که می توانید. دستگاه چاپ مورد نظرتان را در آن انتخاب و همراه با گارانتی خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۷۵۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.