خرید ریکو mp 3003

ریکو آفیشیو 4002

خرید ریکو mp 3003

خرید ریکو mp 3003 را همانند دیگر دستگاه های چاپ می توانید. به سه صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند انجام دهید. دستگاه های استوک دستگاه های دست دوم اما با کیفیتی هستند. که با قیمتی بسیار کم تر از آکبند یا نو حتی تا نصف قیمت در بازار به فروش می رسند. دستگاه های بازسازی شده معمولا دستگاه هایی هستند. که یک یا چند قطعه داخلی آن ها تعویض شده و کیفیتی مشابه با نو اما با قیمتی پایین تر دارند.

ویژگی های ریکو ۳۰۰۳

اگر به دنبال خرید ریکو mp 3003 برای محل کار خود هستید بهتر است. کمی با ویژگی های آن در این بخش آشنا شده و آن را با نیازهای کاری خود بسنجید.

سه کاره

این دستگاه چاپ دارای سه کاربرد پرینت، اسکن و فکس بوده و توان کاری قابل قبولی دارد.

سرعت و کیفیت

سرعت چاپ در این مدل از دستگاه های ریکو ۳۰ برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای حجم کاری متوسط رو به بالا مناسب می باشد. کیفیت چاپ نیز در آن ۱۲۰۰ dpi بوده و می تواند. تمامی جزئیات مورد نظر شما در چاپ را به نمایش بگذارد.

ظرفیت سینی

ظرفیت برگه های قرار داده شده در آن در مقایسه با حجم و سرعت کاری بسیار ایده آل است و شما می توانید. در هر بار استفاده ۴۷۰۰ برگه را در دستگاه قرار داده و تا مدت ها بدون نیاز به پر کردن سینی از آن ها برای چاپ استفاده کنید.

پورت ارتباطی

پورت USB و کابل شبکه دو راه ارتباطی در این دستگاه چاپ است. که به شما این امکان را می دهد. که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به تبادل داده و اطلاعات بپردازید.

امنیت

امنیت اطلاعات مورد استفاده در این دستگاه به خوبی قابل کنترل بوده و شما می توانید. استفاده هر کاربر از دستگاه را ملزم به ورود رمز ورود کنید.

سازگاری با سیستم عامل

سازگاری با تمامی سیستم های عامل در دستگاه های دیجیتال مختلف مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا حتی تلفن همراه از دیگر ویژگی های این دستگاه است که شما را به خرید ریکو mp 3003 راغب می کند.

خرید ریکو آفیشیو ۳۰۰۳

اگر برای محل کار خود به دنبال خرید دستگاه هایی برای پرینت، کپی و اسکن هستید، برای صرفه جویی در هزینه و فضای مورد استفاده بهتر است. به جای خرید سه دستگاه مجزا به دنبال یک دستگاه چند منظوره باشید. دستگاه های چند منظوره در محیط کاری کوچک شما فضای بسیار کم تری اشغال کرده و بدون شک قیمت تمام شده آن در مقایسه با خرید چند دستگاه کم تر خواهد بود.

از آن جا که دستگاه های غیر اصل و تقلبی بسیاری در بازار موجود می باشد. حتما خرید هر دستگاه چاپ را از فروشگاه های مطمئن انجام دهید. دستگاه های چاپ معمولا قیمت بالایی دارند. بنابراین حتما قبل از خرید از کیفیت آن ها اطمینان داشته باشید.

کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوازم اداری است که وارد کننده دستگاه های چاپ در مدل ها و انواع مختلف می باشد. شما برای خرید ریکو mp 3003 یا هر دستگاه چاپ دیگر می توانید. به سایت شرکت مراجعه کرده و دستگاه مورد نظرتان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp 3003 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.