خرید ریکو mp 4503

خرید ریکو mp 4503

خرید ریکو mp 4503

خرید ریکو mp 4503 برای تمامی دفاتر مهندسی، مدارس، آموزشگاه ها و ادارات مختلف می تواند. یک انتخاب بسیار مناسب و ایده آل باشد. این دستگاه چاپ با داشتن ویژگی های بسیار کاربردی می تواند. بسیاری از نیازهای کاری شما را برطرف کرده. و با داشتن کیفیت قابل قبول رضایت خاطر مشتریان شما را نیز به دست آورد.

ویژگی های ریکو mp 4503

در پایین به پاره ای چند از ویژگیهای ریکو mp 4503 اشاره می کنیم:

چنذ کاره

اگر برای محیط کار خود به دنبال خرید چند دستگاه مجزا برای پرینت، اسکن و کپی هستید. پیشنهاد ما به شما خرید ریکو mp 4503 با سه قابلیت همزمان بالا می باشد. این دستگاه چاپ یک دستگاه چند منظوره بوده و شما می توانید. از آن برای کارهای پرینت، کپی و اسکن استفاده کنید.

چاپ ذو طرفه

سیستم کپی این دستگاه چاپ دارای قابلیت چاپ دو طرفه بوده و شما می توانید. با سرعت بالا و بدون نیاز به جابجا کردن برگه ها هر دو سمت آن ها را چاپ کنید.

امکانات جانبی

قابلیت های جانبی مانند ذخیره خودکار ADF، سورتر و فینیشر از دیگر ویژگی های بسیار پرکاربرد در این دستگاه است. که سرعت و دقت کار شما را چندین برابر افزایش می دهد.

قابلیت رمزگذاری

قابلیت رمزگذاری برای کاربران مختلف دستگاه نیز باعث می شود. که امنیت اطلاعات مورد استفاده تا حد بسیار زیادی حفظ شده و تنها افراد مشخصی توانایی استفاده از دستگاه را داشته باشند.

سرعت و کیفیت

سرعت و کیفیت چاپ در ریکو ۴۵۰۳ از دیگر ویژگی های ایده آل و سطح بالا در آن به شمار می رود. این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۴۵ برگه را با کیفیت ۱۲۰۰ dpi چاپ کند. این کیفیت و سرعت برای ادارات و مراکر چاپ و نشر که نیاز به سرعت و کیفیت بالا دارند بسیار مناسب می باشد.

حافظه

بعد از خرید ریکو mp 4503 در کنار تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا می توانید. از فضای ۵۰۰ گیگا بایتی و رم دو گیگا بایتی برای ذخیره اطلاعات استفاده کنید. این حافظه به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مورد نظرتان را به راحتی پوشه بندی کرده تا در زمان مناسب از آن ها استفاده کنید.

 خرید ریکو mp 4503 در مدلهای آکبند، استوک و بازسازی شده

برای خرید دستگاه های چاپ و انتخاب فروشگاه مورد نظرتان بهتر است به چند نکته زیر توجه داشته باشید:

دستگاه های چاپ به سه صورت استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود هستند. در صورتی که محدودیت مالی برای خرید ندارید. دستگاه های آکبند و نو بالاترین کیفیت و بیشترین قیمت را دارند. اما اگر بودجه مالی شما کم تر است، می توانید از دستگاه های استوک و یا بازسازی شده با کیفیت مناسب و قیمت پایین تر استفاده کنید.

استوک و یا بازسازی بودن دستگاه به معنای پایین بودن کیفیت و یا خراب بودن دستگاه نیست. بنابراین قبل از خرید حتما از کیفیت دستگاه و سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه معتبر

با وجود دستگاه های غیر اصل بسیار در بازار حتما دستگاه چاپ خود را همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید.

کپی ایران یکی از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی لوازم اداری در ایران است. که دارای تنوع بسیار بالایی در تعداد، انواع و برندهای مختلف دستگاه چاپ اصل و با کیفیت به هر سه حالت استوک، اکبند و یا بازسازی شده می باشد. برای خرید ریکو mp 4503 می توانید به سایت فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی رنگی ریکو mp 4503 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.