خرید ریکو mp 6501

خرید ریکو MP 6501

خرید ریکو mp 6501

خرید ریکو mp 6501 برای سه منظور کپی، پرینت و اسکن برای محیط کار، اداره و یا مراکز چاپ و نشر یک انتخاب مناسب و ایده آل به نظر می رسد. این دستگاه چاپ دارای کیفیت و سرعت قابل قبولی بوده و فاکتورهای جانبی و ویژگی های کاربردی بسیار مناسبی دارد. اگر قصد خرید این دستگاه چاپ را دارید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های دستگاه فتوکپی ریکو ۶۵۰۱

قبل از خرید ریکو mp 6501 بهتر است به صورت مختصر اما جامع با ویژگی های این دستگاه آشنا شده تا بتوانید. انتخاب مناسب تری داشته باشید.

چاپ رنگی و چاپ سیاه و سفید

این دستگاه چاپ قابلیت چاپ به هر دو شکل سیاه و سفید و رنگی را داشته. و با توجه به نیاز کاری خود می توانید. یکی از حالات چاپ را انتخاب کنید.

سرعت و کیفیت

سرعت و کیفیت چاپ در این دستگاه برای حجم های کاری بالا بسیار مناسب است. شما می توانید با کمک آن در هر دقیقه ۶۰ برگ رنگی و ۶۵ برگ سیاه و سفید را با کیفیت مناسب چاپ کنید.

زمان آماده به کار شدن دستگاه

سرعت آغاز به کار در این دستگاه چاپ به عنوان یک دستگاه اداری و چند منظوره در مقایسه با دستگاه های دیگر بسیار مناسب است. این دستگاه تنها ظرف ۷۰ ثانیه آماده به کار شده. و در کم تر از ۷ ثانیه اولین کپی خود را انجام می دهد.

سایز و ظرفیت کاغذ

سایز و ظرفیت کاغذهای مورد استفاده در دستگاه از دیگر ویژگی های ریکو mp 6501 است. که آن را برای استفاده در مراکز پر کار مناسب کرده است. شما می توانید بیش از ۷۴۰۰ برگه را در سینی های دستگاه قرار داده و از برگه ها در ابعاد مختلف A3 تا A5 چاپ بگیرید.

قابلیت کپی دو طرفه

قابلیت کپی دو طرفه ویژگی بسیار مهم و مورد استفاده در دستگاه های چاپ و یک فاکتور اصلی برای انتخاب است. با خرید ریکو mp 6501 می توانید. از قابلیت کپی اتوماتیک دو طرفه بهره برده. و بدون نیاز به جابجا کردن دستی برگه های قرار داده شده در دستگاه روی هر دو سمت چاپ انجام دهید.

حافظه و سیستم عامل

هارد این دستگاه چاپ ۳۲۰ گیگا بایتی بوده و شما می توانید. به کمک آن سنگین ترین فایل های مورد نظر را برای چاپ و یا ذخیره روی دستگاه بریزید. این دستگاه چاپ با تمامی سیستم های عامل مانند ویندوز، مک، لینوکس، لونیکس و غیره سازگار بوده و شما محدودیتی برای اتصال با دستگاه های دیجیتال جانبی ندارید.

اسکنر

اسکنر بخش دیگری از این دستگاه است. که با سرعت بالای ۱۱۵ برگ رنگی و ۷۰ برگ سیاه و سفید در هر دقیقه مزیت مهم دیگر این دستگاه چاپ به شمار می رود.

خرید ریکو ۶۵۰۱ از فروشگاه معتبر

همانطور که در بالا با ویژگی های کاربردی و سه قابلیت اصلی پرینت، کپی و اسکن این دستگاه آشنا شدید. بدون شک خرید آن برای مراکز اداری مختلف یک انتخاب مناسب و ایده آل به شمار می رود. برای اطمینان از انتخاب فروشگاه مورد نظر حتما فروشگاهی را انتخاب کنید. که دارای تنوع در تعداد، برند و مدل های دستگاه های چاپ بوده و آن ها را همراه با گارانتی تحویل می دهد.

کپی ایران یک فروشگاه لوازم اداری آنلاین و وارد کننده دستگاه های چاپ اصل و با کیفیت بالا است. برای خرید ریکو mp 6501 یا هر دستگاه دیگر می توانید به راحتی وارد سایت این فروشگاه شده. و دستگاه مورد نظرتان را همراه با گارانتی با قیمت مناسب خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در موردک  خرید دستگاه فتوکپی ریکو mp 6501 کلیکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.