خرید زیراکس wc 5645

زیراکس-wc5645

خرید زیراکس wc 5645

خرید زیراکس wc 5645 را می توانید. از فروشگاه های لوازم اداری به صورت حضوری یا آنلاین انجام دهید. سال ساخت این دستگاه به سال ۲۰۱۳ و در کشور مالزی و چین باز می گردد. این دستگاه با داشتن ویژگی هایی از جمله سرعت و کیفیت بالا می تواند. یک انتخاب مناسب و ایده آل برای دفاتر کاری شما باشد.

ویژگی های زیراکس wc 5645

این دستگاه چاپ را یک دستگاه چند منظوره است. که می توانید از آن برای کارهای چاپ، اسکن و یا فکس استفاده کنید. شما می توانید فایل های مختلف را در فرمت های مورد نظرتان اسکن و ذخیره کرده و به صورت مستقیم به مقصد های خود ارسال و فکس کنید. در واقع خرید زیراکس wc 5645 شما را از خرید ۴ دستگاه جداگانه بی نیاز می کند.

سرعت و کیفیت

سرعت و کیفیت را می توان جز اصلی ترین و مهم ترین ویژگی ها و فاکتورهای دستگاه چاپ دانست. با خرید این زیراکس می توانید. در هر دقیقه ۴۵ برگه با با کیفیت بسیار بالای ۱۲۰۰ dpi چاپ کنید. این مقدار کیفیت برای دستگاه های زیراکس مقداری بسیار ایده آل است. و می تواند تمامی جزئیات مورد نظر شما را در چاپ به نمایش بگذارد.

کاربری آسان زیراکس wc 5645

کاربری بسیار ساده با سیستم های عامل مختلف و امنیت مثال زدنی از مهم ترین فاکتورهای این دستگاه است. که شما را به خرید آن راغب می کند. این دستگاه زیراکس با تمامی سیستم های عامل سازگار است. و با داشتن قابلیت رمز ورود امکان استفاده را تنها به افراد خاص می دهد.

راههای ارتباطی

برای انتقال اطلاعات و فایل های مورد نظر خود می توانید از دو راه ارتباطی USB و یا کابل شبکه یا LAN استفاده کنید. پورت شبکه به شما این امکان را می دهد. که با سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به ارتباط مستقیم به انتقال فایل های مورد نظر خود بپردازید.

امکانات جانبی

با خرید زیراکس wc 5645 می توانید از قابلیت های جانبی ذخیره خودکار ADF، سورتر، لارج باکسر و فینیشر نیز استفاده کنید. و کاربری، دقت و سرعت کار خود را افزایش دهید. قابلیت چاپ دوبلکس و یا چاپ دو طرفه در این دستگاه نیز به شما کمک می کند. که بتوانید بدون نیاز به پشت و رو کردن برگه، روی هر دو سمت آن چاپ انجام دهید.

خرید اینترنتی

برای خرید دستگاه های چاپ همانند هر دستگاه و وسیله دیگری می توانید. به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. خرید اینترنتی مزایای خاصی برای شما به دنبال دارد. برای مثال شما محدودیت مکانی ندارد. و می توانید خرید خود را از هر شهر دیگر انجام دهید. این خرید محدودیت زمانی نیز نداشته و شما می توانید. در هر ساعت از شبانه روز اقدام به خرید کنید.

برای خرید زیراکس wc 5645 شما می توانید به صورت آنلاین به فروشگاه کپی ایران مراجعه کرده و به راحتی دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید. این فروشگاه آنلاین وارد کننده رسمی دستگاه های چاپ در برندها و مدل های مختلف بوده و دستگاه های چاپ را به صورت اروجینال و همراه با گارانتی به فروش می رساند.

در این فروشگاه می توانید دستگاه چاپ مورد نظر خود را به صورت استوک، بازسازی شده یا آکبند انتخاب کرده و با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.