خرید زیراکس wc 5755

زیراکس-5635

خرید زیراکس wc 5755

خرید زیراکس wc 5755 با داشتن قابلیت چاپ روزانه تا ۸ هزار برگه می تواند یک انتخاب بسیار مناسب و کاربردی برای مراکز چاپ و نشر و دفاتر مهندسی با حجم کاری بالا می باشد. این دستگاه چاپ به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بالا به دستگاه hard working مشهور می باشد. بنابراین با خرید این دستگاه می توانید تا سال ها از آن استفاده کنید.

ویژگی های زیراکس wc 5755

بدون شک بعد از آشنا شدن با ویژگی های این دستگاه، شما نیز نسبت به خرید زیراکس wc 5755 راغب خواهید شد. کاربری ویژه این دستگاه کپی است اما پرینتر و اسکنر نیز قابلیت اتصال به دستگاه را داشته و شما می توانید به جای خرید سه دستگاه و پرداخت هزینه زیاد، یک دستگاه چاپ را با سه قابلیت خریداری کنید.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ در این دستگاه زیراکس ۱۲۰۰ dpi می باشد. این میزان دقت و وضوح در کنار تکنولوژی چاپ لیزری، مقداری بسیار مناسب و قابل قبول برای دستگاه های زیراکس می باشد.

چاپ مستقیم و دو طرفه

قابلیت چاپ مستقیم و چاپ دو طرفه از دیگر ویژگی های این زیراکس است. که سرعت و دقت شما حین کار را تا چندین برابر افزایش می دهد.

ظرفیت سینی

ظرفیت سینی زیراکس wc 5755، ۴۵۰۰ برگ می باشد. این ظرفیت با توجه به توان و حجم کاری دستگاه مناسب و قابل قبول است. شما می توانید در این دستگاه چاپ برگه های مختلف در سایزهای A3 تا A5 قرار دهید. و فایل های مختلف را در ابعاد مختلف چاپ کنید.

توان کاری ماهانه

در صورتی که توان کاری ماهیانه شما به طور میانگین زیاد است. خرید زیراکس wc 5755 بدون شک می تواند. یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود. با استفاده از این دستگاه می توانید. به طور میانگین در هر ماه حدود سی هزار برگه چاپ کنید.

راههای ارتباطی

راه های ارتباطی در این دستگاه زیراکس نیز متنوع است. شما می توانید برای انتقال فایل از پورت USB.2 و یا کابل شبکه استفاده کنید. در هر دو راه ارتباطی سرعت انتقال بسیار بالا است. و شما در زمان بسیار کوتاهی می توانید فایل های مورد نظرتان را انتقال دهید.

حافظه

حافظه این دستگاه ۳۲۰ گیگا بایت می باشد، این میزان حافظه به شما امکان انتقال و ذخیره فایل های بسیار سنگین و حجیم را نیز خواهد داد.

 ADF

در این زیراکس می توانید. از ویژگی های ذخیره خودکار ADF و یا لارج باکسر برای افزایش سرعت و دقت کاری نیز استفاده کنید.

خرید اینترنتی

همانطور که در بالا با قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه چاپ آشنا شدید. خرید آن می تواند یک گزینه مناسب برای دفاتر کاری مختلف باشد. این دستگاه چاپ را همانند دیگر دستگاه های چاپ می توانید. به سه صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند خریداری کنید.

نکته مهم آن که هنگام خرید از اصل و سالم بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. و دستگاه را همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید.

کپی ایران یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی لوازم اداری در ایران است. که مجموعه ای عظیم از دستگاه های چاپ در مدل ها و برندهای مختلف دارد. شما می توانید. برای خرید زیراکس wc 5755 به سایت فروشگاه مراجعه کرده و آن را همراه با گرانتی و با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.