خرید شارپ ۳۶۳

قیمت شارپ MX363N

خرید شارپ ۳۶۳

خرید شارپ ۳۶۳  پیشنهاد ویژه ای برای ادارت، شرکت های بزرگ و کوپک، مدارس، دانشگاه ها و … است. این دستگاه با سرعت و آپشن های قابل توجهی که دارد می تواند بسیار موثر واقع شود. با شارپ ۳۶۳ می توانید عملیات های پرینت، کپی و اسکن را انجام دهید. همچنین در صورت تمایل می توانید آن را به یک دستگاه فکس تبدیل کنید. بیایید نگاهی بیندازیم به ویژگی های دستگاه کپی چند منظوره.

ویژگی های شارپ

شارپ ۳۶۳ یک دستگاه کپی استوک است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این دستگاه دارای سرعت چاپ و لود بالایی می باشد. مواد مصرفی مورد نیاز برای آن به نسبت ارزان است. همچنین یک دستگاه سه کاره است و قابلیت پرینت، کپی و اسکن را با هم دارد. بنابراین به نظر می رسد این دستگاه برای ادارات، مدارس، دفاتر کاری و … یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. در ادامه نگاهی به ویژگی های این دستگاه کپی خواهیم داشت.

شارپ یک برند خوش نام و پر طرفدار در زمینه تجهیزات الکترونیک و به ویژه ماشین های کپی می باشد. بنابراین خرید شارپ ۳۶۳ در واقع همسو شدن با موجی است که به دنبال یک دستگاه چاپ با کلاس کاری بالا هستند. این دستگاه به خوبی می تواند نیاز ادارات و کاربرانی که حجم کاری خیلی زیادی ندارند و یا حتی بیشتر از آن را نیز برآورده کند. تکنولوژی چاپ آن لیزری و سیاه و سفید است. از تونر خشک استفاده کرده و می تواند در هر دقیقه ۳۶ برگه A4 را به صورت دورو یا تک رو چاپ کند.

وجود یک صفحه نمایش لمسی LCD با سایز ۸.۵ اینچ کار با این دستگاه را راحت نموده است. این دستگاه از نظر مصرف برق جز دستگاه های کم مصرف است. زمان گرم شدن آن بسیار کوتاه و تنها ۲۰ ثانیه به طول می انجامد. تصاویر اسکن شده و متون چاپ شده ی این دستگاه رزولوشن بالایی دارند و کنتراست آنها متعادل است. بنابراین به نظر می رسد خرید شارپ  ۳۶۳ از هر نظر مناسب است.

آپشن های شارپ ۳۶۳

خرید شارپ ۳۶۳ به خاطر آپشن های کم نظیر این دستگاه نیز پیشنهاد می شود. این دستگاه دارای نرما افزار شارپ دسک می باشد. با استفاده از شارپ دسک امکان مدیریت بهتر اسناد فراهم شده است. کارهایی همچون حاشیه نویسی، ویرایش متون، ایجاد فایل های ترکیبی در اسکن و … با شارپ دسک امکان پذیر می باشد.

همچنین شارپ ۳۶۳  دارای سیستم تغذیه خودکار اسکن یا همان ADF است. مجهز به کیت امنیت اطلاعات به منظور جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز می باشد. قابلیت دریافت فکس G3 و فکس های اینترنتی را دارد. همچنین از این دستگاه می توانید فایل های ارسالی از ایمیل، پوشه های شبکه، FTP و … را نیز اسکن کنید. بنابراین می توان به جرات گفت که شارپ ۳۶۳ فراتر از چیزی است که از یک ماشین کپی انتظار می رود.

خرید از فروشگاه معتبر

برای خرید شارپ ۳۶۳  باید فروشگاهی را انتخاب کنید که به شما اطمینان های لازم را بدهد. این فروشگاه باید کالاهای آکبند، استوک و بازسازی شده را همزمان ارائه دهد تا مشتری بر اساس بودجه ی خود حق انتخاب داشته باشد. و البته دستگاه ها باید کاملا سالم و با کیفیت باشند. پیشنهاد ما به شما فروشگاه کپی ایران است. در این فروشگاه تمام شرایط لازم برای خرید شارپ ۳۶۳ یا هر دستگاه چاپ دیگر فراهم شده است. بی شک با خرید از کپی ایران یک خرید بادوام، مطمئن و به صرفه را تجربه خواهید نمود. پس زمان را از دست ندهید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی متوسط شارپ ۳۶۳  کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.