خرید شارپ ۵۵۰

قیمت شارپ 550

خرید شارپ ۵۵۰

به نظر می رسد خرید شارپ ۵۵۰ برای ادارات، مراکز، شرکت های بزرگ و کوچک، مدارس، دانشگاه ها و … امری واجب و ضروری است. یک دستگاه چاپ با کلاس کاری بالا که شما را به سطح جدیدی از کیفیت و کارایی برای چاپ های سیاه و سفید می برد. این دستگاه دقیقا همان گونه است. که از شرکتی همچون شارپ انتظار می رود. و به خوبی نظر کاربران را جلب کرده است.

ویژگی های کلی دستگاه کپی شارپ ۵۵۰

خرید شارپ ۵۵۰ یک خرید اقتصادی و به صرفه است. زیرا با یک تیر چند نشان را می زنید. شارپ ۵۵۰ یک دستگاه چند منظوره است. و با خرید آن شما صاحب یک فتوکپی، اسکنر، پرینتر و دستگاه فکس خواهید شد. ضمن آنکه از امتیازات مثبت این دستگاه نیز برخوردار می شوید.

سرعت شارپ ۵۵۰

اگر به فکر خرید دستگاه کپی هستید. که سرعت کاری شما را بالا ببرد و امکان اتصال به شبکه یا اتصال دو سیستم به صورت همزمان را داشته باشد شارپ ۵۵۰ یک پیشنهاد عالی برای شماست. این دستگاه قادر است در هر دقیقه ۵۵ برگه تک رو یا دورو و به صورت متوالی ۹۹۹ برگه را چاپ یا کپی کند. می تواند در هر دقیقه ۷۶ برگه دو رو را با وضوح تصویر بالا اسکن کند. سینی های شارپ ۵۵۰ قابلیت نگهداری حداکثر ۶۶۰۰ برگه را دارند و در مواقع لازم سوییچ تعویض خودکار سینی این مخازن را جا به جا می کند.

آپشن های شارپ ۵۵۰

خرید شارپ ۵۵۰ یک خرید حرفه ای است. زیرا این دستگاه ۴۰ گیگابایت هارد و ۱۲۸ مگابایت حافظه ی داخلی دارد. همچنین یک پورت USB نیز در این دستگاه در نظر گرفته شده است. وجود این آپشن ها به کاربر امکان می دهد. اسناد را در هارد ذخیره کرده و بعدا از آن کپی بگیرد. یا اینکه اطلاعات و اسناد موجود بر یک فلش مموری را چاپ کند. البته در تمامی این موارد قابلیت رمز گذاری وجود داشته و با توجه به تکنولوژی SSL امنیت اطلاعات دستگاه تضمین شده است.

این دستگاه مجهز به سورتر است. قابلیت نصب فینیشر را دارد. برای اسکن چندین برگه از تکنولوژی ADF یا تغذیه خودکار استفاده کرده و نیازی نیست برای هر بار اسکن فایل را در اختیار دستگاه گذاشت. از بسیاری از فرمت ها پشتیبانی می کند. با سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد. و بسیاری قابلیت های دیگر که قطعا بیان آنها نیاز به اطاله کلام دارد.

خرید از کپی ایران

اگر به دنبال خرید شارپ ۵۵۰ از یک فروشگاه معتبر و خوش نام هستید. کپی ایران انتخاب مناسبی برای شماست. در این فروشگاه می توانید دستگاه شارپ ۵۵۰ را به صورت آکبند، استوک و یا بازسازی شده خریداری کنید. کادر فروش مجرب این فروشگاه به صورت ۲۴ ساعته مشاوره های لازم را به شما می دهند.

اگر قصد خرید شارپ ۵۵۰ استوک یا بازسازی شده را از فروشگاه کپی ایران دارید هیچ گونه نگرانی درباره ی کیفیت آن به خود راه ندهید. تمامی دستگاه های استوک و بازسازی شده ای که در کپی ایران عرضه می شوند. از کیفیتی در حد دستگاه آکبند برخوردار هستند. در واقع با خرید این دسته از چاپگرها در مقابل پرداخت پول کمتر صاحب یک دستگاه با کیفیتی در حد آکبند می شوید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی تکثیر شارپ ۵۵۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.