خرید شارپ mx 3501

شارپ mx 3501

خرید شارپ mx 3501

خرید شارپ mx 3501 از فروشگاه کپی ایران، چه به صورت آکبند و چه به صورت استوک یا بازسازی شده می تواند امتیازات بسیاری برای خریداران محترم به همراه داشته باشد. این دستگاه عملکردی دو منظوره داشته و می تواند علاوه بر کپی رنگی، کپی سیاه و سفید نیز بگیرد. که این امر به شکل قابل توجهی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

ویژگی های شارپ ۳۵۰۱

قبل از خرید این دستگاه فتوکپی بهتر است با برخی ویژگی های آن آشنا شوید.

تکنولوژی لیزری

فتوکپی شارپ mx 3501 از تکنولوژی لیزری برای چاپ استفاده کرده و منبع تغذیه رنگ آن تونر خشک می باشد. استفاده از تونر به جای جوهر های مایع مزیت های متعددی دارد که در مقالات مربوطه به آن ها پرداخته شده است

قابلیت پرینت و اسکن

این دستگاه علاوه بر کپی سیاه و سفید و رنگی، می تواند پرینت و اسکن را نیز انجام دهد. رزولوشن پرینت، کپی و اسکن این محصول به میزان ۶۰۰*۶۰۰ DPI می باشد. که برای دستگاه های این چنینی کیفیت مورد قبولی به شمار می رود.

زمان گرم شدن و تهیه اولین کپی

این دستگاه به ۴ دقیقه زمان برای گرم شدن احتیاج دارد؛ اما پس از گرم شدن شما را منتظر نگذاشته و اولین کپی را در عرض ۴.۷ ثانیه تحویل خواهد داد.

سرعت دستگاه

سرعت کپی این دستگاه ۳۵ برگه در دقیقه است. این سرعت، شاید خیلی چشمگیر نباشد؛ اما شما با خرید شارپ mx 3501 خواهید توانست با سرعتی مناسب کار های اداری خود را هندل نمایید. در حقیقت این سرعت حتی برای ادارات و شرکت های بزرگ و پر جمعیت نیز سرعت خوبی محسوب می شود.

سایز کاغذ مورد استفاده

و اما نکته جالب دیگر این دستگاه این است که تنوع سایز کاغذ هایی که می توانید در آن قرار دهید متنوع است. به این شکل که حداقل سایز کاغذ های آن A5 بوده و حداکثر آن A3 می باشد.

امکانات دستگاه فتوکپی شارپ mx 3501

شارپ mx 3501 می تواند تا ۹۹۹ برگه را به صورت پی در پی چاپ نماید. سینی این دستگاه ۵۶۰۰ برگه گنجایش داشته و همچنین ظرفیت سینی بای پس آن ۱۰۰ برگه می باشد. این محصول قابلیت برنامه ریزی و سورت الکترونیکی دارد. به علاوه از توانایی بایگانی و ویرایش اسناد نیز برخوردار می باشد. یکی از امکانات جالب توجه دیگری که در این دستگاه تعبیه گردیده، توانایی زوم آن در بازه ای بسیار گسترده است. به این شکل که این بازه شامل ۲۵% تا ۴۰۰% سایز تصویر یا متن مورد نظر می باشد.

خرید شارپ mx 3501 از فروشگاه کپی ایران

این دستگاه نیز همچون دستگاه های مشابه خود، در سه نوع آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود می باشد. شما می توانید با توجه نیاز و بودجه خود اقدام به خرید شارپ mx 3501 نمایید. احتمالا می دانید که دستگاه های استوک از دستگاه های آکبند ارزان تر هستند و به تبع دستگاه های بازسازی شده از استوک ارزان تر می باشند. اما به هر صورت هر یک از خریداران با توجه به تصمیمات خود یکی از این انواع را انتخاب می نماید. صرف نظر از اینکه کدام نوع را انتخاب می کنید، اطمینان خاطر داشته باشید که فروشگاه کپی ایران بهترین محصول را در هر سه نوع به شما ارائه خواهد داد.

جهت کسب اطلاعات جهت خرید دستگاه فتوکپی رنگی شارپ ۳۵۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.