خرید شارپ mx 364

قیمت شارپ MX363N

خرید شارپ mx 364

خرید شارپ mx 364 با توجه به چهار منظوره بودن آن می تواند. یک انتخاب بسیار ایده آل برای ادارات و مراکز مختلف بوده. و شما را از خرید چهار دستگاه مجزا بی نیاز کند. این دستگاه چاپ دارای ۴ قابلیت پرینت، کپی، اسکن و فکس بوده و دارای سرعت، کیفیت، توان کاری و مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی می باشد.

ویژگی های شارپ ۳۶۴

اگر شما نیز قصد خرید شارپ mx 364 را دارید. می توانید در این بخش با ویژگی های کلی این دستگاه به صورت جامع و مختصر آشنا شوید.

سرعت و کیفیت

سرعت و کیفیت این دستگاه چاپ دارای مقادیری بسیار مناسب برای ادارات با حجم کاری متوسط رو به بالا می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید از برگه های مختلف با کیفیت ۶۰۰ dpi و با سرعت ۳۶ برگ در دقیقه کپی یا پرینت بگیرید.

امکانات جانبی

اسکنر و فکس این دستگاه در کنار یکدیگر کاربری دستگاه چاپ را تا حد بسیار زیادی افزایش داده اند. شما می توانید فایل های مختلف را با فرمت های مختلف مورد نظرتان اسکن کرده و ذخیره کنید. و آن را به آدرس مورد نظرتان فکس و ارسال کنید.

کپی متوالی

کپی متوالی تا ۹۹۹ برگ و قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد از ویژگی های مهم سیستم کپی این دستگاه چاپ است. که شما را به خرید شارپ mx 364 راغب خواهد کرد.

قابلیت رمزگذاری

شما در این دستگاه چاپ می توانید دسترسی افراد را محدود کرده و با قرار دادن رمز برای بخش های مختلف کاری کنید. که تنها افراد محدودی توانایی کار با دستگاه را داشته باشند.

سازگاری با سیستم عامل

سازگاری با سیستم های عامل مختلف از جمله ویندوز، مک، ویستا و غیره از دیگر ویژگی های مهم در این دستگاه چاپ بوده که کاربری آن را چند برابر کرده است.

سایز و تعداد کاغذ

سایز و تعداد کاغذهای قرار داده شده در دستگاه های چاپ ویژگی مهم دیگری است. که حتما قبل از خرید دستگاه باید به آن توجه کنید. این دستگاه چاپ می تواند تا ۶۶۰۰ برگ را در خود جای داده و از برگ های مختلف در سایز های A3 تا A5 در اندازه های مختلف چاپ بگیرد.

اتصالات

برای ارتباط با دستگاه و انتقال فایل های مورد نظرتان می توانید. از دو راه شبکه و کابل USB استفاده کرده و به صورت مستقیم و غیر مستقیم به تبادل اطلاعات بپردازید.

خرید شارپ  ۳۶۴

در حال حاضر شما برای خرید دستگاه های چاپ یا هر وسیله دیگری می توانید. به صورت اینترنتی و حضوری اقدام کنید. در خرید اینترنتی شما هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی نداشته و می توانید. خرید خود را در هر ساعت از شبانه روز یا از هر فروشگاه در شهر دیگری انجام دهید.

همچنین به راحتی می توانید انواع مختلف از وسیله مورد نظرتان را با یکدیگر مقایسه کرده، مشخصات آن ها را بخوانید. قیمت دستگاه در فروشگاه های مختلف را با یکدیگر سنجیده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه آنلاین کپی ایران

خرید شارپ mx 364 به صورت اینترنتی از فروشگاه لوازم اداری کپی ایران می تواند. یک انتخاب بسیار مناسب و ایده آل برای شما باشد. این فروشگاه اینترنتی وارد کننده دستگاه های چاپ به صورت اصل و اورجینال بوده و آن ها را همراه با گارانتی و ضمانت نامه و با قیمت مناسب به خریدار تحویل می دهد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ mx 364 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.