خرید شارپ MX 453

خرید شارپ - MX 453

خرید شارپ MX 453

خرید شارپ MX 453 یک پیشنهاد ویژه برای مراکز و اداراتی که به یک دستگاه کپی چند منظوره نیاز دارند. این دستگاه با توجه به قابلیت های کم نظیری که دارد می تواند. تمامی نیازهای کاربران را بر طرف کند. این دستگاه نام معتبر برند شارپ خرید شارپ MX 453 را به یدک می کشد. بنابراین به خوبی تمامی عملکردهای یک دستگاه کپی را با بالاترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می دهد.

پارامترهای کلی دستگاه کپی شارپ MX 453

خرید شارپ MX 453 از همه لحاظ برای کاربران مناسب می باشد. ابعاد و وزن این دستگاه کاملا متناسب و استاندارد بوده و همین امر حمل و نقل آن را در ادارات راحت می کند. می تواند به شبکه های اداری متصل شود. مصرف برق بسیار پایینی دارد. و مهم تر اینکه مواد اولیه به کار رفته در آن کاملا با محیط زیست سازگاری دارد.

این دستگاه کپی ظرفیت نگهداری ۱۱۰۰ برگه را در سه سینی مجزا دارد. در صورت اتمام یک سینی یا نیاز به سایز دیگری از کاغذ سوییچ خودکار سینی ها را به صورت اتوماتیک عوض می کند. چاپ دورو اتوماتیک، سورتر الکترونیک و سیستم تغذیه خودکار اسکن از دیگر ویژگی های این دستگاه است که باعث شده انسان کمترین دخالت را پروسه کاری شارپ MX 453 داشته باشد.

خرید شارپ MX 453 امتیازات دیگری نیز دارد. از جمله یک هارد ۸۰ گیگابایتی در این دستگاه است. با استفاده از این هارد می توانید. همزمان دو کار را در چاپگر مدیریت کرده و یا اینکه اسناد را بایگانی کنید. ( البته با حفظ امنیت کامل اسناد ). همچنین یک حافظه موقت ۶۴۰ مگابایتی برای کپی و ۱ گیگابایت برای پرینت دارد. که به محض اتمام عملیات مورد نظر به صورت خودکار پاک می شوند. به علاوه این دستگاه مجهز به نرم افزار شارپ دسک است. این نرم افزار امکان مدیریت بهینه اسناد و انجام اموراتی همچون ویرایش اسناد، تغییر و ترکیب فایل های اسکن شده و … را فراهم می کند

یک خرید اقتصادی و بهینه

خرید دستگاه فتوکپی متوسط شارپ MX 453 یک خرید مقرون به صرفه می باشد. چه دستگاه آکبند، استوک یا بازسازی شده آن را بخرید در هر صورت در مقابل دریافت یک دستگاه صاحب چهار دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر و فکس خواهید شد. عملکرد دستگاه هنگام شروع بسیار سریع است و تنها ۲۰ ثانیه برای شروع به کار زمان لازم دارد. برای اولین کپی نیز تنها ۳.۹ ثانیه فرصت می خواهد. همچنین قابلیت کپی ۹۹۹ برگه را به صورت متوالی دارد. مجموع این شرایط می تواند سرعت کاری شما را تا حد زیادی بالا ببرد.

کپی ایران بهترین فروشگاه برای خرید

برای خرید شارپ MX 453 باید فروشگاهی را انتخاب کنید. که از همه لحاظ تایید شده باشد. کادر فروش باید آگاهی کافی در رمینه دستگاه های کپی را داشته باشند. این فروشگاه باید به بودجه مشتریان مختلف توجه کرده و دستگاه را به صورت آکبند، استوک و بازسازی شده در اختیار داشته باشد. و البته چنان چه به صورت اینترنتی خرید می کنید فروشگاه واجد شرایط لازم برای یک خرید انلاین امن و مطمئن باشد. تمامی این ویژگی ها را می توانید در فروشگاه کپی ایران بیابید. و با خیالی آسوده دستگاه شارپ MX 453 یا هر دستگاه کپی دیگر را خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی متوسط شارپ MX 453 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.