خرید شارپ MX 5001

خرید شارپ mx 5001

خرید شارپ MX 5001

هر مرکزی که به یک دستگاه کپی رنگی احتیاج دارد بی شک می تواند با خرید شارپ MX 5001 به خوبی تمام کارهای روزمره ای که نیازمند دستگاه کپی است را انجام دهد. آنچه این دستگاه به کاربران هدیه می دهد سرعت و کیفیت بالاست. کیفیتی که از نامی همچون شارپ انتظار می رود. اگر مایلید پیش از خرید دستگاه با ویژگی های آن آشنا شوید با ما همراه باشید.

ویژگی های شارپ MX 5001

با خرید شارپ MX 5001 با یک تیر چندین هدف را نشانه می روید. این دستگاه هم چاپ و کپی رنگی را انجام می دهد، هم اسکن فایل های مختلف را بالاترین وضوح تصویر انجام می دهد و هم اینکه قابلیت تبدیل به دستگاه فکس نیز دارد. بنابراین شارپ MX 5001 در بسیاری از جهات می تواند امورات شرکت شما را سرعت ببخشد.

این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۵۰ برگه A4 و ۲۰ برگه A3 را کپی یا پرینت کند. این اندازه درباره چاپ رنگی نیز صادق است. وضوح تصویر برای کپی و پرینت ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ دی پی آی و برای اسکن ۶۰۰ در ۶۰۰ دی پی آی می باشد. بنابراین در خروجی این دستگاه همه چیز واضح و شفاف است و ریزترین جزییات نیز از چشم ها پنهان نمی ماند.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت شارپ MX 5001 هارد ۸۰ گیگابایتی آن است. بیش از ۱۲۰ هزار برگه و سند را می توانید در این هارد بایگانی کنید. این ویژگی برای اسنادی مناسب است که باید به کرات پرینت گرفته شوند. همچنین این امکان را فراهم می کند که مدیریت بهتری بر کارها داشته باشید. به عنوان مثال زمانی که سندی را برای کپی آماده کرده و منتظر دریافت آن هستید سند دیگری را برای پرینت آماده کنید. بعد از اتمام کپی دستگاه اتوماتیک پرینت می گیرد. پس می بینید که خرید شارپ MX 5001 از این حیث نیز به صرفه است.

خرید به صرفه و اقتصادی

خرید شارپ MX 5001 علاوه بر آنکه کارهای شما را سرعت می بخشد، از نظر اقتصادی نیز به صرفه است. زیرا این دستگاه با بالاترین تکنولوژی روز ساخته شده و مجهز به نرم افزارها و تجهیزات متنوعی همچون ADF، سورتر، سوییچ خودکار سینی، پاور اتوماتیک و … می باشد. تمامی این شرایط باعث می شود نتیجه کار دستگاه از هر نظر بی عیب باشد. این امر دور ریز کاغذ را تا حد زیادی پایین آورده و منجر به کاهش هزینه های مربوط به چاپگر می شود.

یک پورت USB در قسمت جلو دستگاه برای اطلاعات فلش مموری وجود دارد و با بیشتر سیستم های عامل سازگاری دارد. با این وجود از نظر مصرف انرژی برق نیز در ردیف دستگاه های کم مصرف قرار دارد.

خرید از کپی ایران

برای خرید شارپ MX 5001 می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی کپی ایران مراجعه کنید. در این فروشگاه می توانید این دستگاه را به صورت آکبند، استوک و یا باز سازی شده با قیمت های متناسب با نوع دستگاه خریداری کنید. تمامی دستگاه های استوک و بازسازی شده در این فروشگاه از کیفیت مثال زدنی برخوردار هستند. کپی ایران با داشتن نماد اعتماد الکترونیک نوید یک خرید مطمئن و با کیفیت را به شما می دهد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی رنگی شارپ MX 5001 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.