خرید شارپ MX 7000

شارپ MX6200

خرید شارپ MX 7000

خرید شارپ MX 7000 به عنوان یک دستگاه چاپ اداری می تواند. تمامی نیازهای شما در مراکز چاپ و نشر، ادارات، مدارس و مراکز مختلف دیگر را برطرف کند. با این مدل دستگاه کپی می توانید کارهای پرینت، کپی و اسکن را با کیفیت و سرعت مناسبی انجام دهید. همچنین اجزای داخلی و عملکرد این دستگاه تا حد بسیار زیادی با محیط زیست سازگاری دارد.

استوک، آکبند یا بازسازی شده؟

برای خرید شارپ MX 7000 یا دستگاه های چاپ دیگر می توانید. از انواع مختلف استوک، بازسازی شده و یا آکبند خریداری کنید. دستگاه های آکبند همانطور که از نامشان پیدا است. دستگاهی نو و کارنکرده هستند. که در برندها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشند. این دستگاه ها از قیمت بسیار بالایی و بیش از صد میلیون برخوردار هستند.

استوک شارپ MX 7000

دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند. که چند سال در کشورهای دیگر معمولا کشورهای اروپایی کار کرده و با آمدن مدل های جدیدتر به سایر کشورها صادر می شوند. این دستگاه ها از کیفیت دستگاه های آکبند برخوردار هستند. همچنین می توانید این مدل دستگاه ها را با قیمت بسیار کم تر تا حدود ۵۰ درصد ارزان تر خریداری کنید.

بازسازی شده

دستگاه های بازسازی شده نیز دستگاه های کار کرده ای هستند. که برخی از قطعات و تجهیزات اصلی آن ها تعویض و یا تعمیر شده است. این دستگاه ها از قیمت کم تری نسبت به دستگاه های آکبند برخوردار هستند. لازم به ذکر است که تجهیزات اصلی این دستگاه ها با اجزا جدید تعویض شده اند. بنابراین کیفیت کار بسیار بالایی همانند دستگاه های آکبند دارند.

مشخصات شارپ MX 7000

قبل از خرید شارپ MX 7000 بهتر است. تا حدی با مشخصات و ویژگی های این دستگاه آشنا شوید.

دقت کپی

در شارپ MX7000 دقت کپی ۶۰۰ DPI می باشد. همچنین وضوحیت در بخش های مختلف پرینت، اسکن و کپی در این دستگاه به میزان یکسان و ۶۰۰*۶۰۰ DPI است. بنابراین با این مدل دستگاه کپی می توانید. جزئیات مورد نظر را به صورت کامل در نسخه چاپ یا اسکن شده مشاهده بفرمایید.

کپی متوالی

کپی متوالی یکی دیگر از ویژگی های مورد استفاده در تمامی دستگاه های چاپ اداری است. این مقدار در دستگاه های اداری معمولا ۹۹۹ برگ یا ۹۹۹۹ می باشد. در شارپ MX 7000 شما می توانید. تا تعداد ۹۹۹ برگ را به صورت متوالی کپی گرفته و سرعت کار خود را افزایش دهید.

حافظه

حافظه داخلی بالا، مصرف انرژی پایین، راه های ارتباطی متنوع، سازگاری با سیستم های عامل، سایز کاغذهای مختلف مورد استفاده، بزرگ نمایی و کوچک نمایی در چاپ از دیگر ویژگی های کاربردی این دستگاه است که شما را به خرید شارپ MX 7000 راغب می کند.

خرید شارپ MX 7000 از کپی ایران

کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی دستگاه های اداری است. که برای خرید انواع دستگاه های چاپ به صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند می توانید به آن مراجعه کنید. شما با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید. به راحتی مدل دستگاه مورد نظر خود را پیدا کرده، ویژگی ها و مشخصات آن را با مشاهده و با دستگاه های دیگر مقایسه کنید.

از آن جا که کپی ایران یک فروشگاه وارد کننده دستگاه های چاپ می باشد. تمامی دستگاه های چاپ آن اصل بوده و به همراه شناسنامه و گارانتی فروخته می شوند. با خرید شارپ MX 7000 از این فروشگاه معتبر از یک خرید مطمئن می توانید بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ ۷۰۰۰ MX کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.