خرید شارپ MX-M350

دستگاه کپی استوک شارپ

خرید شارپ MX-M350

خرید شارپ MX-M350 به عنوان یک دستگاه چاپ اداری می تواند. تمامی نیازهای شما در مراکز چاپ و نشر، ادارات، مدارس و مراکز مختلف دیگر را برطرف کند. این دستگاه چاپ می تواند. کارهای پرینت، کپی و اسکن را با کیفیت و سرعت مناسبی انجام داده. و دارای امکانات جانبی مختلف قابل ارتقا می باشد.

استوک، آکبند یا بازسازی شده؟

برای خرید شارپ MX-M350 یا دستگاه های چاپ دیگر می توانید. از دستگاه های استوک، بازسازی شده و یا آکبند خریداری کنید.

آکبند

دستگاه های آکبند همانطور که می دانیم دستگاه هایی نو هستند. که در برندها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند. این دستگاه ها معمولا قیمت بسیار بالایی و بیش از صد میلیون قیمت دارند.

خرید استوک شارپ MX-M350

دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند. که چند سال در کشورهای دیگر معمولا کشورهای اروپایی کار کرده و با آمدن مدل های جدیدتر به کشورهای دیگر فروخته می شوند. این دستگاه ها کیفیت دستگاه های آکبند را تا حد بسیار زیادی داشته و می توانید. آن ها را با قیمت بسیار کم تر تا حدود ۵۰ درصد ارزان تر خریداری کنید.

بازسازی شده

دستگاه های بازسازی شده نیز دستگاه های کار کرده ای هستند. که برخی از قطعات و تجهیزات اصلی آن را تعویض و یا تعمیر می کنند. این دستگاه ها نیز با قیمت کم تری نسبت به دستگاه های آکبند بوده و از ان جا که تجهیزات اصلی آن ها با اجزا جدید تعویض می شوند. کیفیت کار بسیار بالایی همانند دستگاه های آکبند دارند.

مشخصات شارپ MX-M350

قبل از خرید شارپ MX-M350 بهتر است. تا حدی با مشخصات و ویژگی های این دستگاه آشنا شوید.

کیفیت و سرعت

کیفیت و سرعت چاپ در این دستگاه به عنوان یک دستگاه اداری کاملا ایده آل و مناسب بوده و می توانید با کمک آن برگه و اسناد مختلف را با سرعت ۳۵ برگ در دقیقه و با کیفیت ۱۲۰۰ DPI چاپ کنید.

قابلیت کپی دوطرفه  شارپ MX-M350

این دستگاه چاپ دارای قابلیت کپی دو طرفه و کپی متوالی تا تعداد ۹۹۹ برگ است. این ویژگی ها سرعت کاری شما را تا حد زیادی افزایش داده و به شما این امکان را می دهد. که در تیراژهای بالا کپی بگیرید.

حافظه داخلی بالا، مصرف انرژی پایین، راه های ارتباطی متنوع از جمله کابل USB و پورت شبکه، سازگاری با سیستم های عامل، سایز کاغذهای مختلف مورد استفاده، بزرگ نمایی و کوچک نمایی در چاپ مختلف از دیگر ویژگی های کاربردی این دستگاه است. که شما را به خرید شارپ MX-M350 راغب می کند.

خرید شارپ از کپی ایران

کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی دستگاه های اداری است. که برای خرید انواع دستگاه های چاپ به صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند به آن مراجعه کنید. شما با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید به راحتی مدل دستگاه مورد نظر خود را پیدا کرده، ویژگی ها و مشخصات آن را با مشاهده و با دستگاه های دیگر مقایسه کنید. از آن جا که کپی ایران یک فروشگاه وارد کننده دستگاه های چاپ می باشد. تمامی دستگاه های چاپ آن اصل بوده و همراه با شناسنامه و گارانتی به شما فروخته می شوند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ MX-M350 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.