خرید شارپ MX-M464N

قیمت شارپ MX-M464N

خرید شارپ MX-M464N

خرید شارپ MX-M464N را می توان با قیمت مناسب و کیفیت بالایی از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران انجام داد. این مدل دستگاه کپی به دلیل داشتن قابلیت های مختلف در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. این دستگاه کپی قابلیت کپی، پرینت و اسکن را به صورت سیاه و سفید دارا می باشد. از این دستگاه کپی در مراکز مختلف اداری بزرگ وکوچک استفاده می شود. این دستگاه علاوه بر سه آپشن بالا قابلیت اتصال فکس را نیز دارد.

بررسی و شناخت آیتم های مهم شارپ MX-M464N

قبل از خرید دستگاه های کپی بهتر است با یکسری نکات مهم و ضروری دستگاه آشنا شوید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب را برای محیط کاری خود انتخاب کنید.

تکنولوژی چاپ

یکی از نکات مهم و قابل توجه در خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ می باشد. زیرا دستگاه های کپی از دو روش جوهر افشان و لیزری جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می کنند.

کیفیت و دقت

خرید شارپ MX-M464N به دلیل اینکه از تکنولوژی چاپ لیزری بهره برده است یک انتخاب مناسب می باشد. زیرا کیفیت و دقت دستگاه های لیزری بیشتر از دستگاه های جوهر افشان است. از دیگر نکات مهم دستگاه های کپی انتخاب دستگاه براساس نیازهای خود می باشد.

چند منظوره بودن دستگاه

همچنین از دیگر موارد مهم که باید مورد توجه کاربران قرار گیرد چند منظوره بودن دستگاه می باشد. خرید دستگاه های کپی چند منظوره از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. از اینرو افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه به صورت مجزا را ندارند بهتر است دستگاه کپی چند منظوره را انتخاب کنند.

اندازه

در واقع خرید شارپ MX-M464N بهترین گزینه برای کاربران به شمار می آید. زیرا علاوه بر اینکه فضای کمی از محیط مورد نظر را اشغال می کند، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. همچنین کاربران را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می سازد.

ظرفیت سینی

ظرفیت سینی و تعداد برگه ‌هایی که در دستگاه قرار می‌گیرد از ویژگی‌های مهم دستگاه‌های فتوکپی می باشد که موقع خرید باید به آن توجه کنید. زیرا به هر اندازه که ظرفیت سینی دستگاه بالاتر باشد سرعت عملکرد دستگاه هم به نسبت بیشتر خواهد شد.

سرعت شارپ MX-M464N

سرعت دستگاه کپی از دیگر عوامل مهم است. شارپ MX-M464N به دلیل چند منظوره بودن از سرعت های مختلفی برخوردار است. سرعت کپی این مدل دستگاه کپی ۴۶ صفحه در هر دقیقه برای A4 و ۲۴ صفحه در هر دقیقه برای A3 می باشد.

سرعت پرینت

همچنین سرعت پرینت در شارپ MX-M464N، ۴۶ صفحه در دقیقه برای A4 و ۲۴ صفحه در دقیقه برای A3 است. سرعت این دستگاه کپی در رده متوسط قرار دارد. اما این میزان نیز سرعت قابل قبولی بوده و شما می توانید در هر روز کاری بیش از هزار برگه را چاپ کنید.

جمع بندی و کلام آخر

آشنایی با نکات مهم خرید شارپ MX-M464N از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که شارپ MX-M464N در سه نوع آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود است. توصیه می شود در صورتی که قصد خرید این مدل دستگاه کپی را داشته باشید بهتر است از فروشگاه معتبری آن را خریداری کنید.

با توجه به اینکه فروشگاه کپی ایران بسیار معتبر بوده و از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار است. بنابراین بهتر است خرید شارپ MX-M464N از این فروشگاه معتبر انجام شود.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی متوسط شارپ MX-M464N کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.