خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو

خرید ریکو mp 4503

خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو

خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو را می توان با اطمینان کامل از فروشگاه معتبری مانند فروشگاه کپی ایران انجام داد. فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو دستگاهی با کیفیت و در عین حال ارزان است. بخاطر دست دوم بودن این دستگاه نباید نگرانی به خود راه بدهید. زیرا امروزه خرید و فروش دستگاه های کپی استوک و دست دوم بسیار رایج شده است. از طرفی قیمت این نوع از دستگاه های کپی براساس عملکرد و کارایی آن ها مشخص می شود. بنابراین از لحاظ طول عمر مفید دستگاه کپی آسوده خاطر باشید.

مزایای خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو

خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو از مزایای بسیاری برخوردار می باشد. یکی از مزایای این دستگاه کپی ریکو آفیشیو بودن آن است. شرکت ریکو آفیشیو یکی از شرکت های مطرح کشور ژاپن می باشد. این شرکت در سال ۱۹۳۶ توسط انیسیتوی ریکن تاسیس شد. این شرکت تولید کننده انواع محصولات الکترونیکی از قبیل دوربین ها و تجهیزات اداری می باشد. با توجه به سابقه شرکت می توان گفت محصولات آن از کیفیت لازم برخوردار هستند.

هزینه پایین

شاید تعجب کنید اما یکی دیگر از مزیت های این دستگاه کپی دست دوم بودن آن می باشد. زیرا هزینه زیادی صرف ساخت دستگاه های کپی می شود. بنابراین دستگاه های آکبند از لحاظ قیمت بسیار گران تر از دستگاه های دست دوم خواهند بود.

کاربران ممکن است توان مالی خرید اینگونه دستگاه ها را نداشته باشند. همچنین خرید دستگاه های آکبند با قیمت بالا برای کاربران صاحب مشاغل کوچک مناسب نیست. خرید دستگاه کپی با قیمت بالا کار عاقلانه ای نخواهد بود. بنابراین خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو اهمیت پیدا می کند.

شما با صرف هزینه ای کمتر می توانید دستگاه کپی را با کیفیت و کارایی در حد دستگاه آکبند خریداری نمایید. با دستگاه کپی دست دو ریکو آفیشیو می توانید تمامی کارهای خود را انجام دهید.

شرکت ریکو آفیشیو

شرکت ریکو آفیشیو با ارائه خدمات پس از فروش توانسته است همچنان نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. بنابراین با خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو نگرانی بابت خدمات پس از فروش آن نداشته باشید. از طرفی شرکت ریکو آفیشیو مدام دستگاه های خود را سرویس می کنند. بنابراین قطعات دستگاه کپی ریکو آفیشیو کیفیت و کارایی لازم را دارند.

سرویس و تعمیر به موقع دستگاه های کپی توسط شرکت ریکو آفیشیو سبب شده است دستگاه ها سالم باشند. تمامی دستگاه های این برند معتبر از نظر فنی سالم هستند. بنابراین قطعات دستگاه هیچگونه نقص فنی نخواهند داشت.

شاید بد نباشد بدانید که دستگاه های دست دوم در کشورهای اروپایی و آمریکایی کارکرد بسیار پایینی را داشته اند. این بدان معنا است که در این کشورها با ورود محصولات جدید این دستگاه ها به سایر کشورها صادر می شوند. بنابراین از این دستگاه ها استفاده زیادی نشده است. کیفیت کپی دست دوم ریکو آفیشیو تا حدودی با دستگاه آکبند برابری می کند.

ویژگی های برند ریکو آفیشیو

 

تا اینجا با مزیت های خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو آشنا شدید. اما سوال اینجاست چرا باید این برند را انتخاب کنید؟ آشنایی با ویژگی های بارز شرکت ریکو آفیشیو خود به خود پاسخگوی سوال شما خواهد بود. این شرکت با بکارگیری کیفیت و تکنولوژی روز دنیا توانسته است نظر مشتریان را به سمت خود جلب کند. از طرفی طراحی منحصر به فرد دستگاه های کپی شرکت ریکو آفیشیو نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

کیفیت قطعات

بهتر است بدانید که کار تمامی دستگاه های کپی مشابه می باشد. اما کیفیت قطعات دستگاه کپی سبب متمایز شدن کیفیت چاپ توسط این دستگاه ها شده است. شرکت ریکو آفیشیو با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و ابزارآلات جدید دستگاه های با قطعات با کیفیت تولید می کند.

کپی دست دو ریکو آفیشیو پس از طول عمر سه ساله و پنج ساله دوباره به شرکت های سازننده خود برمی گردد. بنابراین دستگاه های کپی دست دوم طول عمر استفاده پایینی دارند. این دستگاه ها پس از بازگشت به شرکت ریکو آفیشیو تعمیر و سرویس دهی می شوند. سپس این دستگاه ها توسط خود شرکت درجه بندی می شوند. قیمت دستگاه موقع خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو براساس میزان کارکرد و کیفیت آن تعیین می شود.

مواد مصرفی

از طرفی نگهداری و قیمت مواد و لوازم دستگاه های کپی شرکت ریکو آفیشیو بسیار ارزان هستند. همچنین مواد دستگاه های این شرکت از قبیل انواع تونرها به راحتی در دسترس کاربران قرار دارند. قیمت دستگاه های کپی شرکت ریکو آفیشیو با توجه به کیفیتی که دارند از سایر برندها پایین تر می باشند.

دستگاه های کپی شرکت ریکو آفیشیو دوست دار طبیعت هستند. با خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو به گونه ای برای محیط زیست خود ارزش قائل شده اید. هیچگونه مواد مضری در ساختار قطعات دستگاه کپی به کار نرفته است. از طرفی طول عمر قطعات دستگاه های کپی ریکو آفیشیو بالا می باشد.

 قابلیت های دستگاه های فتوکپی ریکو آفیشیو

کیفیت دستگاه های دست دوم ریکو آفیشیو تا حدود زیادی مشابه دستگاه های آکبند است. بنابراین سرعت دستگاه های دست دوم تفاوتی با دستگاه های آکبند نخواهند داشت. دستگاه های کپی ریکو آفیشیو با توجه اینکه رومیزی یا ایستاده هستند سرعت متفاوتی دارند. دستگاه های ایستاده با توجه به کارایی که دارند سرعت بیشتری خواهند داشت. اما سرعت دستگاه های رومیزی کمتر است.

آپشنهای اختیاری

دستگاه های کپی ریکو آفیشیو از آپشن های اضافی برخوردار هستند. این آپشن ها سرعت و کارایی دستگاه را افزایش می دهند. بنابراین با اضافه کردن این آپشن ها می توانید دستگاه خود را به یک دستگاه چند کاره تبدیل کنید. سورتر یکی از آپشن های اختیاری دستگاه است. این قابلیت به دستگاه این امکان را می دهد که جزوات و برگه ها را به طور خودکار و در مدت زمان کوتاهی مرتب کند.

یکی دیگر از آپشن های اختیاری دستگاه کپی ریکو آفیشیو فینیشر می باشد. از طریق آپشن های اختیاری می توانید دستگاه خود را از هر لحاظی ارتقا دهید. فینیشر امکان سیمی کردن، صحافی کردن، پانچ کردن جزوات را برای شما فراهم می کند. این قابلیت از لحاظ اقتصادی برای شما به صرفه تر خواهد بود.

از دیگر آپشن های اضافی ADF یا سینی اتوماتیک تغذیه اسکن می باشد. این قابلیت مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. زیرا تعداد برگه های لازم را می توانید به صورت یکجا در دستگاه قرار دهید. دیگر نیازی نیست که به صورت دستی و یکی یکی برگه ها را برای اسکنر تعریف کنید.

زمان گرم شدن

جالب است بدانید که مدت زمان گرم شدن در این دستگاه بسیار کوتاه است. به عبارتی در یک چشم بر هم زدن دستگاه شروع به کار می کند. اغلب دستگاه های کپی ریکو آفیشیو چند منظوره هستند. این دستگا ها علاوه بر کپی می توانند عمل اسکن، پرینت و فکس را هم انجام دهند. بنابراین قابلیت ها ربطی به آکبند یا دست دو بودن دستگاه ندارند. دستگاه کپی دست دو ریکو آفیشیو از سرعت و ویژگی های مثبت برخوردار است.

 

قابلیت فایلینگ و ذخیره سازی اسناد

دستگاه های کپی ریکو آفیشیو از نوع اداری قابلیت فایلینگ و ذخیره سازی اسناد را دارند. به عبارتی این دستگاه ها مثل یک کمد بایگانی اسناد شما را نگهداری خواهند کرد. هارد دیسک دستگاه اسناد مرتب شده را ذخیره می کند.

از مزیت های قابل توجه این دستگاه ها این است که ذخیره سازی اسناد به طور رمزگذاری انجام می شود. بنابراین اسناد در دسترس همگان نخواهند بود. در اینصورت امنیت اسناد حفظ خواهد شد. هارد دستگاه های دست دوم پس از سرویس و تعمیر از اطلاعات قبلی پاک می شود.

حافظه موقت

حافظه موقت داخلی یکی دیگر از ویژگی های دستگاه های ریکو آفیشیو است. حافظه داخلی موقت همانطور که از نامش پیداست اطلاعات را بعد از کپی حذف خواهد کرد. نیازی نیست که نگران لو رفتن اسناد خود باشید.

این قابلیت ارتباطی به نو یا دست دو بودن دستگاه ندارد. حافظه داخلی موقت سرعت دستگاه را افزایش خواهد داد. می توان گفت در تمامی مدل های دستگاه ریکو آفیشیو از قبیل خانگی و اداری این قابلیت وجود دارد.

کار حافظه داخلی به این صورت است که تنها با یک کلیک می توانید از فایل چند صفحه ای خود پرینت بگیرید. برگه ها به ترتیب به حافظه داخلی فرستاده می شوند و از آن ها پرینت گرفته خواهد شد. در غیر اینصورت کاربر باید تک تک از صفحات پرینت بگیرد. حافظه داخلی با توجه به نوع دستگاه ممکن است زیاد یا کم باشد. قطعا حافظه داخلی در دستگاه های بزرگتر بیشتر خواهد بود.

سازگاری با بیشتر سیستم های عامل

از مزیت قابل توجه خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو این است که با اکثر سیستم های عامل سازگاری دارد. بنابراین دستگاه را می توانید به کامپیوتر با سیستم های عامل مختلف از قبیل ویندوز، لینوکس، مک و… متصل کنید. توصیه می کنیم قبل از خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو از سازگاری آن با سیستم های عامل مطلع شوید. زیرا سازگاری با سیستم های عامل مختلف محدودیتی در کار شما ایجاد نخواهد کرد.

ظرفیت کاغذ

ظرفیت کاغذ یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی به شمار می آید. زیرا اگر دستگاه ظرفیت کاغذ پایینی داشته باشد موجب اتلاف وقت شما می شود. اما در دستگاه های برند ریکو آفیشیو این اتفاق به ندرت پیش می آید. زیرا دستگاه های این برند از ظرفیت کاغذ مناسبی برخوردار هستند.

در دستگاه های کپی ریکو آفیشیو سینی هایی برای نگهداری کاغذ تعبیه شده است. در برخی از مدل های دستگاه های این برند می توانید هزاران برگه را قرار دهید. بنابراین برای مدت طولانی نگران تمام شدن برگه ها نخواهید بود. می توان گفت ظرفیت کاغذ بالا سرعت دستگاه را افزایش خواهد داد. همچنین در برخی از مدل های این برند می توانید این تعداد برگه ها را ارتقا دهید. به این صورت که با افزودن سینی های بیشتر می توانید ظرفیت کاغذ را افزایش دهید.

جمع بندی و کلام آخر

دستگاه کپی دست دو ریکو آفیشیو با اینکه دست دوم است اما از نظر کیفیت و کارایی چیزی از نمونه آکبند کم ندارد. از طرفی خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو برای کاربرانی که بودجه کافی ندارند بسیار مناسب می باشد. دستگاه های دست دوم یا استوک در کشور ما اروپایی هستند. برند ریکو آفیشیو بودن این دستگاه هم یک مزیت قابل توجه محسوب می شود.

خرید دستگاه دست دوم نیازمند دانستن یکسری نکات است. با توجه به این نکات می توانید خریدی مطمئن را انجام دهید. اما بد نیست بدانید که فروشگاه و فروشنده هم موقع خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو بسیار اهمیت دارند. باید فروشگاهی را انتخاب کنید که اعتبار و سابقه طولانی داشته باشد. همچنین خود فروشگاه وارد کننده دستگاه های دست دو باشد.

خرید از کپی ایران

فروشگاه کپی ایران با توجه به سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری اعتبار بالایی دارد. از طرفی قیمت محصولات آن با توجه به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است. بنابراین توصیه می کنیم خرید کپی دست دو ریکو آفیشیو را از فروشگاه کپی ایران انجام دهید.

از دیگر مزایای انتخاب این فروشگاه این است که امکان خرید تلفنی برای کاربران فراهم شده است. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید ویژگی های دستگاه مورد نظر خود را مشاهده کنید. همچنین برای خرید دستگاه کپی می توانید با کمک گرفتن از مشاوران تخصصی فروشگاه بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.