خرید کپی دست دو زیراکس

فتوکپی ارزان در تهران

خرید کپی دست دو زیراکس

خرید کپی دست دو زیراکس یکی از گزینه های عالی شما برای خرید یک دستگاه فتوکپی استوک با کیفیت می باشد. فتوکپی های زیراکس همواره از کیفیت بالایی برخوردار بوده اند. و برند زیراکس را به یک استاندارد در صنعت چاپ و تکثیرات تبدیل کرده اند. دستگاه های ساخت زیراکس نه تنها از کیفیت و کارایی راضی کننده خود برخوردار می باشند. بلکه ظرافت و طراحی هنرمندانه مهندسان زیراکس را نیز یدک می کشند.

ماشین های اداری و فتوکپی زیراکس در مدل های بسیار متنوع و مختلفی در سر تا سر جهان تولید و به بازار ها عرضه می شوند. به همین علت نیز مدل های مختلفی از دستگاه های دست دو زیراکس به دست مشتریان می رسد. در واقع این تنوع در مدل ها، چه در دستگاه های آکبند و چه دست دوم را می توان ناشی از کیفیت بالای این دستگاه ها و تنوع مدل ها می باشد.

زیراکس، یک شرکت آمریکایی می باشد. که برای نزدیک به یک قرن در صنعت چاپ و تکثیرات تجربه و سابقه فعالیت دارد. و تا کنون دستگاه های مورد نیاز برای نیمی از واحدهای انتشارات را تامین کرده است. اما خرید از بین این همه مدل متنوع و با کارایی های مختلف، گاها برای مشتریان پیچیده و گمراه کننده بنظر می رسد. در ادامه به معرفی نکاتی خواهیم پرداخت. که رعایت آن ها حین خرید کپی دست دو زیراکس سودمند می باشد.

دستگاه فتوکپی زیراکس

دستگاه فتوکپی زیراکس را می توانید برای گستره وسیعی از امور اداری و کپی های خانگی برگزیده و استفاده کنید. در بین این دستگاه مدل های رومیزی و مخصوص کاربری های خانگی یافت می شود. همچنین زیراکس دستگاه های کپی مخصوص کاربری صنعتی و سطح کاربری سنگین نیز دارد. شما می توانید با توجه به توان تولیدی مورد انتظار خود، دستگاهی با قدرت و توان کافی را انتخاب کنید.

سرعت

همچنین شما می توانید دستگاهی با هر بازه سرعتی را انتخاب نمایید. سرعت دستگاه های زیراکس در بازه های مختلف موجود می باشد. شما می توانید دستگاهی با سرعت خروجی کم را برای امور روزمره و کپی های معدود خود انتخاب کنید. یا با انتخاب دستگاهی پر سرعت، کاربری پر بار و شلوغ خود را از کپی بی نیاز نمایید. چرا که برخی کسب و کار ها، مثل دفاتر انتشارات یا ادارات بزرگ به کپی های مکرری در روز نیاز دارند.

کاربری این دستگاه ها نیز متفاوت می باشد. برخی از این دستگاه ها قادرند گردش کارهای متنوعی را راه اندازی و اجرا نمایند. اما از سوی دیگر اپراتور حرفه ای را نیازمند می باشند. و استفاده از آن ها معمولا کمی دشوار تر است. اما دستگاه های ساده دیگری نیز وجود دارند. که اگرچه صرفا قادر به راه اندازی گردش کار ها و امور ساده می باشند. ولی کاربری بسیار ساده ای را، عمدتا هم از طریق یک ارتباط بصری صفحه نمایش لمسی، برقرار می کنند.

مدلهای رنگی

لازم به ذکر است که خرید کپی دست دو زیراکس در مدل های رنگی نیز امکان پذیر می باشد. مدل های رنگی می توانند یک یا چند رنگ را به کپی های شما بیافزایند. حضور رنگ در اسناد و اوراق شما می تواند اثرگذاری آن ها را تا چندین برابر افزایش دهد. مدل های رنگی دستگاه هایی با همان قابلیت ها و کارایی دستگاه های سیاه و سفید می باشند. با این تفاوت که جایگاه چند تونر کارتریج رنگی نیز بر روی آن ها تعبیه شده است.

کیفیت

این دستگاه ها قابلیت تنظیم و ترکیب رنگ ها، کدگذاری تصاویر و کدشکنی این اطلاعات را دارند. همچنین خرید کپی دست دو زیراکس دستگاهی را برای شما به ارمغان می آورد که قادر است. کیفیت رنگ ها را با دقت بالا تنظیم کند. کیفیت کپی های رنگی، یک مزیت مهم دستگاه های زیراکس می باشد.

این دستگاه ها یا بر اساس سیستم دو رنگ قرمز و مشکی کار می کنند. یا رنگ ها را بر اساس سیستم رنگ گذاری CMYKB ترکیب کرده و به کار اضافه می کنند. مدل های رنگی معمولا با یک پسوند c به نشانه color و به معنی رنگی بودن متمایز می شوند.

دستگاه های دست دوم

یکی از انتخاب های شما حین خرید کپی دست دو زیراکس، انتخاب دستگاه های استوک و بازسازی شده به جای دستگاه آکبند است. دستگاه های استوک یا اصطلاحا دست دوم، دستگاه هایی هستند. که پس از مدتی کار کردن، واگذار شده و به علت سلامت کافی و کارایی راضی کننده، مجددا به فروش و استفاده سایر کاربران می رسند.

دستگاه های دست دوم بخشی از طول عمر مفید خود را سپری کرده اند. ولی برای انجام بسیاری از امور روزمره و معمولی بسیار مناسب می باشند. همچنین دستگاه های دست دوم کم کار کرد قادر هستند که نهایت توان تولیدی خود را نیز به نمایش گذاشته و شما را در انجام همه گردش کارها توانا سازند. لذا معمولا اگر دستگاه دست دوم را به درستی و متناسب با نیاز ها و کاربری خود برگزینید، همه توان تولیدی و کیفیتی را که انتظار دارید دریافت خواهید کرد.

قیمت

اما نکته مثبت خرید کپی دست دو زیراکس به جای مدل آکبند، قیمت بسیار ارزانتری است که می پردازید. قیمت دستگاه های دست دو تابع فاکتورهای مختلفی بوده و تغییر می کنند، ولی همواره قیمت آن ها تا چند برابر از دستگاه های آکبند ارزانتر می باشد. درنتیجه شما می توانید با انتخاب دستگاه های دست دوم در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

شما می توانید خرید کپی دست دو زیراکس را از بین دستگاه های دست دومی با میزان کارکردهای مختلف انجام دهید. اما به خاطر داشته باشید بهترین و مناسبترین دستگاه برای شما دستگاهی است. که بر اساس میزان کارکرد و همچنین نوع کاربری خودتان انتخاب شود. و معمولا دستگاه مناسب صرفا دستگاه نو یا صرفا دستگاهی با بیشترین قابلیت ها و گرانترین قیمت نمی باشد.

قیمت کپی دست دو زیراکس

یکی از اصلی ترین مسائلی که حین خرید کپی دست دو زیراکس و به طور کلی هر ماشین اداری دیگری، ذهن خریداران را به خود مشغول می کند، قیمت کپی دست دو زیراکس می باشد. قیمت دستگاه های اداری از چند جهت اهمیت بسیاری دارد. قیمت این دستگاه ها به علت انتخاب شدن از یک بودجه محدود و معین، اهمیت دوچندانی نیز می یابد.

خرید دستگاه ارزان و مقرون به صرفه تر، می تواند شما را در کنترل هزینه ها یاری نماید. که این موضوع در نهایت به افزایش سود خالص هر پروژه شما می انجامد. چرا که هزینه اولیه ای که به عنوان سرمایه خریداری دستگاه ها و شروع به کار در نظر گرفته را با خرید کپی دست دو زیراکس ایده آل کاهش داده اید. به همین علت است که انتخاب دستگاهی با کمترین قیمت اولویت بسیاری از خریداران ماشین های اداری و دستگاه های فتوکپی است.

قیمت کپی دست دو زیراکس درست مثل همه دستگاه های دست دوم، تحت اثر فاکتورها و عوامل مختلفی بوده و ممکن است. به واسطه تغییر این عوامل دسخوش تغییر شود. مهم ترین این عوامل عبارتند از میزان کارکرد دستگاه، مدل دستگاه و همچنین بازسازی شده بودن یا نبودن آن. البته عوامل دیگری مثل ریجن ساخت نیز در قیمت موثر هستند. ولی بیشترین تاثیر مربوط به عوامل مذکور می باشد.

توان کاری

همانطور که پیشتر گفته شد بهترین و مناسب ترین دستگاه آن است. که با کسب و کار و نوع کاربری شما بیشترین سازگاری و همخوانی را داشته باشد. در واقع دستگاه خوب بر اساس گران قیمت تر بودن تعیین نمی شود. بلکه دستگاه ایده آل بر اساس میزان کارکرد آن (که رابطه مستقیم با طول عمر مفید و توان دستگاه دارد) و تناسب آن با نوع کاربری شما سنجیده می شود و برای هر مشتری ممکن است متفاوت باشد.

از این رو توصیه می شود پیش از اینکه اقدام به خرید کپی دست دو زیراکس نمایید. از نوع کاربری خود و انتظارتی که از یک دستگاه فتوکپی دارید. برآوردی انجام دهید. داشتن شناخت کافی نسبت به آنچه که در جستجوی آن هستید. می توان دایره انتخاب را برای شما محدود تر کند. همچنین به شما این امکان را بدهد که تمرکز بیشتری بر روی قیمت کپی دست دو زیراکس داشته باشید. و در نهایت دستگاهی را با قیمت مناسبتر انتخاب کنید.

آپشن های اختیاری کپی دست دو زیراکس

یکی دیگر از عواملی که هم بر کارایی دستگاه و هم بر قیمت آن و به طور کلی در خرید کپی دست دو زیراکس نقش دارد، حضور و تعداد و همچنین نوع آپشن های اختیاری ضمیمه شده با دستگاه می باشد. آپشن های اختیاری همانطور که گفته شد. اگر چه قیمت را دسخوش تغییر می کنند. بلکه قادرند توان تولیدی شما را تا چندین برابر بالاتر برده و امکان اجرای گردش کار ها و قبول سفارشات جدیدی را نیز به شما بدهد.

آپشن های اختیاری همانطور که از نام آن ها پیداست قابل اضافه شدن یا حذف شدن از دستگاه می باشند. به این ترتیب که شما می توانید حین خرید کپی دست دو زیراکس ترکیب مورد نیاز خود را از بین این آپشن ها برگزینید. آپشن های لارج باکس، سورتر، فینیشر و سیستم تغذیه اسناد خودکار یا به اختصار ADF برای دستگاه های کپی دست دو زیراکس موجود می باشند.

راندمان کاری

هر یک از آپشن های اختیاری قسمتی از دستگاه را تحت تاثیر خود قرار می دهند. در واقع کارایی و راندمان کاری دستگاه فتوکپی را در آن زمینه بخصوص افزایش می دهند. سورتر و فینیشر وظیفه دسته بندی و صحافی اوراق کپی شده را برعهده دارند. لارج باکس ظرفیت سینی های دستگاه را بیشتر می کند. سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF نیز پروسه قرار گرفتن اوراق خام در دستگاه را اتوماتیک انجام می دهد. بدون آنکه نیاز باشد شما زمانی را صرف قرار دادن آن ها و توجه به کافی بودن اوراق بکنید.

اما از سوی دیگر باید توجه داشت که آپشن های اختیاری قیمت جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت خام دستگاه محاسبه می شود. شما می توانید با انتخاب آپشن های ضروری و حذف آپشن های غیرضروری، در عین بالا بردن کارایی و توان تولید در زمینه های مرتبط با کاربری خود، در هزینه ها نیز صرفه جویی نمایید.

سفارش کپی دست دو زیراکس

در بین انواع مدل های مختلف با کاربری های گوناگون، و دستگاه های دست دومی که هر یک برای مدتی کار کرده اند و از سطوح مختلف سلامت و دوام برخوردارند. انتخاب مناسبترین دستگاه معمولا بسیار دشوار می باشد. خرید از یک فروشنده معتبر و مطمئن که پس از خرید از آن، هم از سلامت و کیفیت دستگاه آسوده خاطر باشید و هم از قیمتی که بابت آن پرداخته اید، بهترین راه برای شما مشتریان عزیز است.

فروشگاه کپی ایران یکی از بزرگترین فروشنده های دستگاه ها و ماشین های اداری از جمله کپی دست دو زیراکس، در مدل های مختلف می باشد. که اعتبار آن کم نظیر است. شما می توانید به راحتی پس از انتخاب دستگاه مورد علاقه خود، مدل دست دو یا استوک را سفارش داده و از کیفیت و قیمت دستگاه خریداری شده آسوده خاطر باشید. بدون اینکه لازم باشد خود را درگیر مراحل انتخاب کنید. همچنین به مشتریان کپی ایران در طول مراحل خرید کپی دست دو زیراکس مشاوره های تخصصی نیز داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.