خرید کپی دست دو شارپ

فتوکپی رنگی

خرید کپی دست دو شارپ

خرید کپی دست دو شارپ به دلیل قیمت ارزان تر نسبت به دستگاه آکبند بسیار مقرون به صرفه تر است. کیفیت و کارایی کپی دست دو شارپ در حد آکبند می باشد. زیرا کیفیت محصولات شرکت شارپ مثال زدنی است. بنابراین کاربران با خیالی آسوده می توانند نسبت به خرید کپی دست دو شارپ اقدام کنند.

از آنجا که دستگاه های دست دو، طول عمر استفاده کمی دارند؛ این دستگاه ها بعد از سه تا پنج سال استفاده به سایر کشورها صادر می شوند. از طرفی آپشن های دستگاه دست دو مشابه دستگاه آکبند است. بنابراین خرید کپی دست دو شارپ یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

یکی از نکات مهم قبل از خرید کپی دست دو شارپ این است که با ویژگی ها و مشخصات دستگاه آشنایی لازم را پیدا کنید. در ادامه به بررسی ویژگی ها و مشخصات دستگاه دست دو شارپ به صورت تخصصی خواهیم پرداخت.

آشنایی با کپی دست دو شارپ

شرکت شارپ یک شرکت صنایع الکترونیکی ژاپنی است. این شرکت طراح و تولید کننده طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی می باشد. از محصولات تولیدی شرکت شارپ می توان به تلویزیون، لوازم خانگی، تراش ها، تلفن های همراه، قطعات الکترونیکی، لپ تاپ، وسایل دیداری شنیداری، دورنگارها، ماشین حساب، تجهیزات مخابراتی و سلول های خورشیدی اشاره کرد.

شرکت شارپ

شرکت شارپ بزرگ ترین شرکت تولید کننده تجهیزات اداری در دنیا می باشد. تجهیزات اداری این شرکت از مواد اولیه با کیفیت و جدیدترین ابزارآلات ساخته می شوند. شرکت شارپ با تولید محصولات و کالاهایی با کیفیت و به روز توانست در مدت زمان کوتاهی برند سازی کند.

این شرکت با طراحی منحصر به فرد دستگاه های خود نظر اغلب کاربران را به خود جلب کرده است. از طرفی مواد اولیه و مورد نیاز دستگاه های این برند به راحتی در دسترس قرار دارند. هزینه نگهداری و مواد ضروری دستگاه های شارپ نسبت به سایر دستگاه های کپی ارزان تر است.

دستگاه کپی دست دو یا استوک ساخت کشورهای اروپایی می باشد. کپی دست دو شارپ با ورود محصولات جدید و به دلیل کاهش خدمات پس از فروش به سایر کشورها صادر می شود. همانطور که در بالا اشاره کردیم مدت زمان استفاده از این دستگاه ها کوتاه است.

دستگاه های دست دوم براساس کارکردی که دارند توسط شرکت سازنده خود درجه بندی می شوند. بنابراین کاربر براساس میزان کارکرد دستگاه هزینه پرداخت می کند. هر چقدر میزان کارکرد دستگاه پایین تر باشد، قیمت دستگاه بیشتر خواهد بود.

مشخصات فنی

خرید کپی دست دو شارپ به دلیل کارایی و کیفیت بالا ایده آل است. لازم به ذکر است که دست دوم بودن دستگاه، تاثیری بر قابلیت های آن نخواهد داشت. کاربران با پرداخت هزینه کمتر می توانند از دستگاهی با کیفیت و کارایی در حد دستگاه آکبند بهره ببرند. در اینجا برخی از قابلیت های کپی دست دو شارپ را برای شما بیان خواهیم کرد.

سرعت

سرعت دستگاه های شارپ بسیار مناسب است. دستگاه های شارپ در دو نوع رومیزی یا خانگی و اداری یا ایستاده در بازار موجود هستند. هر چقدر ابعاد و اندازه دستگاه بزرگتر باشد، سرعت و عملکرد آن بیشتر خواهد بود. بنابراین سرعت دستگاه های اداری شارپ بیشتر از دستگاه های رومیزی است. دستگاه های اداری شارپ برای مکان های شلوغ و با حجم کاری بالا مناسب هستند.

بنابراین سرعت دستگاه های آکبند و دست دو شارپ با یکدیگر تفاوتی نخواهند داشت. از طرفی دستگاه های شارپ در یک چشم بر هم زدن شروع به کار می کنند. این قابلیت دستگاه های شارپ مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

امکانات اختیاری

امکانات اختیاری از دیگر ویژگی های دستگاه های شارپ است. امکانات اختیاری باعث افزایش سرعت و کارایی دستگاه می شوند. با اضافه کردن امکانات اختیاری، عملکرد دستگاه ارتقا پیدا خواهد کرد. در اینصورت دستگاه کپی شارپ همانند یک ماشین چاپ کار می کند.

یکی از امکانات اختیاری دستگاه، سورتر است. سورتر سرعت دستگاه را افزایش می دهد. زیرا با سورتر می توان جزوات را به طور اتوماتیک از یکدیگر جدا کرد.

فکس

اضافه کردن کیت به فکس دستگاه باعث افزایش سرعت دستگاه می شود. کاربر از طریق کیت اضافه شده می تواند فکس ها را به ایمیل های مختلف ارسال کند. کاربر با قابلیت تغذیه خودکار ADF نیازی به استفاده از برگه ها به صورت دستی نخواهد داشت.

فینیشر

فینیشر، از دیگر امکانات اختیاری دستگاه است. کاربر با این قابلیت می تواند جزوات خود را سیم، صحافی و پانچ کند؛ بنابراین دیگر نیازی به استفاده از دستگاه های دیگر نخواهد داشت. این قابلیت باعث صرفه جویی در هزینه های کاربر خواهد شد.

چندکاره

اغلب دستگاه های شارپ چند کاره هستند. این دستگاه ها قادر هستند تمام نیازهای کاربر را برطرف سازند. کاربر با دستگاه های چند کاره می تواند عمل کپی، فکس، اسکن و پرینت را به طور همزمان انجام دهد.

صفحه کلید و نمایشگر

چیدمان صفحه کلید دستگاه کپی شارپ به گونه ای است که در یک نگاه، سادگی و کارآمدی خود را به رخ کاربر می کشد. صفحه کلید این دستگاه ها برخلاف سایر دستگاه های کپی ساده و قابل درک است. کاربران بدون نیاز به دانش خاص و به راحتی می توانند از دستگاه استفاده کنند. صفحه نمایش در مدل های مختلف شارپ متفاوت است. اما صفحه نمایش دستگاه تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربر را در اختیار آن قرار می دهد.

کاربران می توانند به راحتی دستورات مدنظر خود را به دستگاه بدهند و منتظر پاسخ از سوی دستگاه باشند. در صورت عدم وجود تاچ پنل، کار با دستگاه بسیار دشوار می شود. در مواردی می توان گفت بدون وجود تاچ پنل کارکردن با دستگاه غیر ممکن خواهد بود.

امنیت در ذخیره اسناد

شرکت شارپ جهت افزایش امنیت اسنادهای شما از قوی ترین ابزارهای امنیتی بهره برده است. ابزارهای امنیتی مانع از ورود بدافزارها از طریق شبکه اینترنت به دستگاه خواهند شد. نرم افزارهای نصب شده در دستگاه های شارپ کاملا هوشمند هستند. این نرم افزارها در صورت تشخیص اختلال در هسته خود تنظیمات را به حالت اولیه برمی گردانند. این امر مانع از آسیب به دستگاه کپی می شود. در مواردی این نرم افزارهای هوشمند می توانند مشکلات خود را به سرور شرکت شارپ ارسال کنند. این قابلیت کارایی دستگاه های شارپ را افزایش داده است.

درگاه اتصال

یکی از مهم ترین ویژگی های هر دستگاه کپی پورت های ورودی و خروجی دستگاه است. هر چه تعداد و تنوع پورت های اتصالی دستگاه بیشتر باشد کارایی و عملکرد دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد. زیرا کاربر محدودیتی در اتصال دستگاه نخواهد داشت. تعداد پورت های اتصالی به دستگاه های شارپ زیاد است. همچنین برخی از مدل های دستگاه شارپ را می توان از طریق درگاه اترنت به شبکه داخلی متصل کرد. در اینصورت چندین کاربر می توانند به طور همزمان از دستگاه استفاده کنند.

حافظه موقت و ثابت کپی دست دو شارپ

دستگاه های کپی شارپ از دو حافظه موقت و ثابت برخوردار هستند. حافظه دستگاه شارپ کارایی دستگاه را افزایش داده است. کاربر می تواند اسناد و فایل های مورد نظر خود را در حافظه دستگاه ذخیره کند. شاید بد نباشد بدانید که تمامی اطلاعات در حافظه موقت دستگاه پاک می شوند. هارد دیسک جزء حافظه ثابت دستگاه است. بنابراین اطلاعات در هارد دیسک پاک نمی شوند. هر چقدر میزان حافظه موقت و ثابت دستگاه بیشتر باشد، کارایی آن افزایش پیدا خواهد کرد.

دست دوم بودن دستگاه کپی، هیچگونه تأثیری بر میزان حافظه ندارد. زیرا حافظه دستگاه های دست دو، قبل از صادر شدن پاک می شوند. میزان حافظه در مدل های مختلف دستگاه شارپ متفاوت است. از طرفی حافظه دستگاه، کاربری آن را راحت تر می کند. برای مثال جهت پرینت گرفتن فایل ۱۵۰۰ صفحه ای کافیست بر روی یک دکمه کلیک کنید. همچنین حافظه دستگاه باعث افزایش سرعت دستگاه می شود. زیرا نیازی نیست کاربر به صورت دستی و تک تک از صفحات پرینت بگیرد.

سازگاری با بیشتر سیستم های عامل

خرید کپی دست دو شارپ به دلیل سازگاری بالا با سیستم های عامل، یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. هر چقدر تعداد سیستم های عامل سازگار با دستگاه بیشتر باشد، کارایی دستگاه بیشتر خواهد شد. کاربر می تواند دستگاه کپی شارپ را به کامپیوتر یا لپ تاپ با سیستم های عامل مختلف از قبیل مک، ویندوز، لینوکس و … متصل کند. مدل های مختلف دستگاه های شارپ با انواع مختلفی از سیستم های عامل سازگاری دارند. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید کپی دست دو شارپ از سازگاری آن با سیستم های عامل مطلع شوید.

مزایای خرید کپی دست دو شارپ

خرید کپی دست دو شارپ به دلیل قابلیت های متنوع بسیار مناسب می باشد. یکی از مزایای خرید این دستگاه کپی، شارپ بودن آن است. شرکت شارپ جزء شرکت های مطرح و شناخته شده در جهان محسوب می شود. محصولات شرکت شارپ به دلیل کیفیت بالا توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب کنند. دستگاه کپی شارپ یکی از برندهای نام آشنا در ایران است، به طوری که در هر اداره و سازمانی می توان این دستگاه را مشاهده کرد.

قیمت

از دیگری مزایای خرید کپی دست دو شارپ، دست دوم بودن آن است. زیرا قیمت این نوع دستگاه نسبت به دستگاه های آکبند ارزان تر می باشد. بنابراین کاربرانی که بودجه کافی ندارند، می توانند دستگاه دست دو را خریداری کنند. دستگاه های دست دو از نظر قابلیت و کارایی مشابه دستگاه های آکبند هستند. بنابراین کاربر با صرف هزینه کمتر می تواند دستگاهی در حد دستگاه آکبند خریداری کند.

کاربر از طریق دستگاه های چند کاره شارپ می تواند تمامی نیازهای خود را برطرف سازد. از طرفی دستگاه چند کاره، فضای کمتری از محیط را اشغال می کند. کاربر با خرید دستگاه کپی چند کاره شارپ دیگر نیازی به سایر دستگاه ها نخواهد داشت.

امکانات اختیاری

امکانات اختیاری در دستگاه های شارپ، سبب شده است کاربران در صورت نیاز قابلیت های دستگاه را ارتقا دهند. بنابراین استفاده از دستگاه های شارپ در مکان های شلوغ کاربرد دارد. استفاده از دستگاه های شارپ نیازمند تخصص و دانش خاصی نمی باشد. کاربری آسان، یکی از مزیت های قابل توجه دستگاه های شارپ به حساب می آید.

دستگاه های اداری شارپ جهت مقاومت در برابر استفاده سنگین طراحی شده اند. بنابراین دستگاه های اداری شارپ بهترین انتخاب برای کسب و کارهایی هستند که نیازمند کپی روزانه می باشند.

جمع بندی و کلام آخر

خرید کپی دست دو شارپ با توجه به کارایی که دارد یک خرید ایده آل محسوب می شود. آشنایی با ویژگی های کپی دست دو شارپ نظر کاربر را به خرید این دستگاه جلب خواهد کرد. کاربر با خرید کپی دست دو شارپ می تواند نیازهای کاری خود را برطرف کند. از طرفی قیمت این دستگاه با توجه به کارایی که دارد بسیار مناسب است.

این دستگاه به دلیل دست دو بودن، بهتر است از فروشگاه معتبری خریداری شود. انتخاب فروشگاه و فروشنده مطمئن مانع هدر رفت پول و انرژی شما خواهد شد. فروشگاهی مناسب خرید است که وارد کننده دستگاه های دست دو باشد. به عبارتی انواع زیادی از مدل های مختلف دستگاه دست دو در فروشگاه وجود داشته باشد. زیرا امروزه افراد سودجو دستگاه های از کار افتاده و خراب را به جای دستگاه های دست دو جا می زنند.

فروشگاه کپی ایران از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار است. این فروشگاه دستگاه های دست دوم را به همراه ضمانت نامه و گارانتی به مشتری تحویل می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.