خرید کپی دست دو کانن

کانون 8500 ir

خرید کپی دست دو کانن

خرید کپی دست دو کانن را می توانید. از فروشگاه های لوازم اداری به صورت آنلاین و یا حضوری انجام دهید. دستگاه های چاپ این برند در مدل های مختلف با قابیلت های متعدد موجود بوده و شما می توانید. دستگاه مناسب خود را با توجه به نیازهای کاری خود تهیه کنید. با توجه به قیمت بسیار مناسب و ویژگی های بسیار کاربردی محصولا این برند، دستگاه های کپی کانن می توانند. رضایت خاطر کامل شما را به دست آورند.

با برند کانن آشنا شوید

آشنایی بیشتر با برند جهانی کانن بدون شک می تواند. شما را نسبت به خرید کپی دست دو کانن راغب تر کند. این شرکت یک موسسه ژاپنی و چند ملیتی است. که دفتر مرکزی آن در شهر توکیو ژاپن قرار دارد. این برند در حال حاضر محصولات مختلفی از جمله دوربین های عکاسی، دستگاه های فتوکپی و چاپگرهای رایانه ای، دوربین های تک لنزی بازتابی و دوربین های دیجیتال تولید می کند.

تخصص ویژه کانن

تخصص ویژه کانن در طراحی و تولید تجهیزات جانبی عکاسی و دوربین است اما دیگر محصولات آن نیز دارای کیفیت و اعتبار جهانی و ایده آل هستند. اولین دستگاه تولیدی این برند دوربین عکاسی است. و سابقه تاسیس آن نیز به سال ۱۹۳۴ باز می گردد. در حال حاضر محصولات برند کانن به بسیاری از کشورهای جهان صادر شده و این برند جز ۱۶۰ شرکت برتر جهان به شمار می رود.

دستگاه های کپی و چاپ کانن در مدل های مختلف اداری و رومیزی، رنگی و سیاه و سفید، لیزری و جوهر افشان، تک کاربرده و چند منظوره موجود بوده و می توانید دستگاه مورد نظرتان را از میان آن ها انتخاب کنید.

مزایای خرید دستگاه های کپی دست دوم

خرید دستگاه های کپی دست دوم از جمله خرید کپی دست دو کانن مزایای بسیار ویژه ای برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از این مزایا صرفه جویی در هزینه ها است. که شما گاهی تا ۵۰ درصد در پرداخت هزینه صرفه جویی خواهید کرد. در واقع دستگاه های دست دو قیمتی بسیار کم تر از دستگاه های نو داشته و به جای خرید چند صد میلیونی یک دستگاه می توانید. مدل استوک آن را با چند ده میلیون خریداری کنید.

کیفیت و کارایی

مزیت دیگر آن که دستگاه های دست دو معمولا در برندهای معروف و معتبر جهانی با کیفیت و کارایی ایده آل هستند. چند سال کار کرده بودن این دستگاه ها تاثیر چندانی بر کیفیت و کارایی دستگاه نداشته و شما می توانید. با پرداخت هزینه بسیار کم تر از همان کیفیت در سطح بالا بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش

مزیت سوم خرید دستگاه های استوک استفاده از خدمات پس از فروش می باشد. دستگاه های استوک با وجود دست دوم بودن نیز همراه با گارانتی و ضمانت نامه هستند. و شما می توانید در صورت بروز مشکل از خدمات پس از فروش نمایندگی های مجاز تعمیر بهره مند شوید.

با توجه به کار کرده بودن دستگاه های استوک هنگام خرید کپی دست دو کانن یا هر برند دیگر، بهتر است. به نکات مهمی توجه داشته باشید. تا از کیفیت و کارایی دستگاه اطمینان خاطر به دست آورید.

نکات مهم قبل از خرید

قبل از خرید به این نکته توجه کنید. که استوک بودن دستگاه به معنی خراب بودن و بی کیفیت بودن دستگاه نیست، بنابراین دستگاه های خراب و معیوب را با دستگاه های استوک اشتباه نگیرید.

سال تولید و ساخت

اولین نکته هنگام خرید و انتخاب دستگاه های چاپ استوک توجه به سال ساخت و میزان استفاده از آن ها است. تمامی دستگاه های مورد استفاده در هر زمینه یک طول عمر مفید دارند. که بعد از گذشت آن کارایی خود را به شکل چشم گیری از دست می دهند. بنابراین هنگام خرید دستگاه های استوک به سال ساخت دستگاه و مدت زمان مورد استفاده قرار گرفتن آن توجه کنید.

دستگاه های استوک معمولا کم تر از ۵ سال در کشورها و ادارات دیگر مورد استفاده قرار گرفته اند، بنابراین بهتر است. از خرید دستگاه هایی با سال ساخت بیش تر از ۱۰ سال خودداری کنید. ممکن است تعداد سال های زیادی از عمر مفید این دستگاه ها باقی نمانده باشد.

اطمینان از اورجینال بودن دستگاه

با توجه به وجود دستگاه های غیر اورجینال در بازار هنگام خرید دستگاه های استوک حتما از اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. دستگاه های کارکرده در صورت غیر اصل بودن به سرعت از کار افتاده و به شما ضرر مالی نسبتا زیادی وارد می کنند. بنابراین حتما خرید کپی دست دو کانن یا هر برند دیگر را از همراه با گارانتی و ضمانت نامه انجام دهید.

علت تعویض دستگاه چاپ اروپاییها

شاید این سوال برای شما پیش بیاید. که با وجود سالم و نو بودن دستگاه های چاپ، چرا این دستگاه ها بعد از چند سال استفاده به کشورهای دیگر با قیمتی بسیار کم تر فروخته می شود.

علت این سوال آن است. که در کشورهای اروپایی بعد از گذشت چند سال، مدل جدیدتر و پیشرفته تر دستگاه های چاپ و یا هر وسیله برقی و دیجیتال دیگر به بازار عرضه می شود. صاحبان برندهای مختلف برای فروش هرچه بیشتر تجهیزات جدید، خدمات پس از فروش و تولید قطعات داخلی محصولات قدیمی تر را تا حد زیادی محدود می کنند.

این مساله باعث می شود. که ادارات و صاحبان دستگاه های برقی و دیجیتال تا حد زیادی مجبور به تعویض دستگاه های قدیمی خود شده تا دستگاه های جدید را تهیه کنند. در این حالت دستگاه های قدیمی با وجود داشتن کیفیت بالا، تحت عنوان استوک به کشورهای دیگر فروخته می شوند. بنابراین دستگاه های چاپ استوک کیفیت و کارایی خود را داشته و فاقد هرگونه خرابی و نقص هستند.

خرید دستگاه دست دو از فروشگاه معتبر

هنگامی که قصد خرید کپی دست دو کانن یا هر برند دیگر را داشته باشید. ممکن است با حجم انبوهی از فروشگاه های اینترنتی و حضوری مواجه شوید. متاسفانه افراد سودجو بسیاری اقدام به فروش دستگاه های خراب و معیوب خود تحت عنوان دستگاه های استوک می کنند. که ممکن است شما را در خرید دچار خطا و اشتباه کند.

متنوع و متعدد

برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است. خرید خود را از فروشگاه هایی انجام دهید. که دارای دستگاه های چاپ متنوع و متعدد در مدل ها و برندهای مختلف باشند. زیرا وارد کننده های رسمی دستگاه های چاپ تنها خود را محدود به وارد کردن یک یا چند دستگاه چاپ نکرده و تعداد بالایی از آن ها را به کشور وارد می کنند.

بالا بودن تعداد و تنوع دستگاه های چاپ هنگام خرید کپی دست دو کانن تا حد زیادی به شما این اطمینان خاطر را می دهد. که فروشگاه وارد کننده دستگاه های چاپ بوده و دستگاه های موجود اصل و اورجینال هستند.

نکته دیگر هنگام خرید کپی دست دو کانن و انتخاب فروشگاه آن که فروشگاهی را انتخاب کنید که دستگاه های چاپ را در هر سه نوع استوک، بازسازی شده یا آکبند داشته باشد. در واقع این مساله تا حد زیادی دست شما را برای خرید باز گذاشته و شما می توانید. با توجه به بودجه مالی خود دستگاه مورد نظرتان را خریداری و انتخاب کنید.

گارانتی و ضمانت

نکته مهم دیگر هنگام خرید کپی دست دو کانن انتخاب فروشگاه هایی است. که دستگاه های چاپ را همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل می دهند. همانطور که در بالا نیز اشاره شد. دستگاه های استوک در صورت اصل بودن شناسنامه داشته و گارانتی دارند. دستگاه های بدون گارانتی ممکن است. دستگاه های غیر اصل باشند که نه تنها کیفیت پایینی داشته باشند، بلکه در مدت کوتاهی دچار خرابی و مشکل شوند.

خرید کپی دست دو کانن اینترنتی یا حضوری؟

نکته مهم دیگری که بدون شک هنگام خرید دستگاه های کپی یا هر وسیله دیگر ذهن شما را تا حدی به خود مشغول خواهد کرد، خرید آنلاین و یا حضوری است. همانند بسیاری دیگر از کالاهای موجود در بازار، دستگاه های چاپ و کالاهای اداری به هر دو صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسند. هر کدام از خرید های آنلاین و حضوری مزایا و معایب خاص خود را داشته که کمی با آن ها آشنا می شویم.

خرید حضوری

در خرید حضوری مهم ترین مزیت آن است. که می توانید کالای مورد نظر خود را از نزدیک ببینید. آن را لمس کنید و با خیال آسوده تری دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. مهم ترین محدودیت این نوع خرید محدودیت زمانی و مکانی است. در واقع شما تنها مجبور به خرید از فروشگاه های محل سکونت خود هستید. و تنها در ساعات مشخصی از شبانه روز می توانید خرید کنید.

در خرید حضوری مهم ترین عامل برتری نداشتن محدودیت های زمانی و مکانی است. شما می توانید. خرید خود را از هر شهر دیگر به راحتی انجام داده. بدون آن که نیاز به جابجایی داشته باشید. ممکن است. هنگام خرید کپی دست دو کانن متوجه شوید. که فروشگاه های اداری محل سکونت شما مدل مورد نظرتان را ندارند. در این حالت به راحتی می توانید. از یک فروشگاه اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی

نداشتن محدودیت زمانی مزیت دیگر خرید آنلاین است. شما می توانید حتی در ساعات پایانی شب نیز وارد سایت فروشگاه های آنلاین شده و دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید. این مساله برای افرادی که ساعت های زیادی سرکا هستند. و فرصت خرید حضوری را ندارند، بسیار مفید خواهد بود.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، شما برای خرید حضوری نیازی به جابجایی ندارید، این مساله هم در هزینه و زمان صرفه جویی کرده و برای شما خستگی نخواهد داشت.

به این نکته توجه داشته باشید. که شما در خرید حضوری ممکن است. در چند ساعت تنها بتوانید چند مدل از دستگاه مورد نظرتان را با هم مقایسه کنید. ممکن است فروشگاه شلوغ باشد. و فروشنده فرصت کافی برای توضیح به شما نداشته باشد. اما در خرید کپی دست دو کانن به صورت آنلاین شما می توانید. در زمان بسیار کوتاهی تمامی مدل های مورد نظرتان را دیده، ویژگی های آن ها را مقایسه کرده و بهترین دستگاه را برای خود خریداری کنید.

خرید کپی دست دو کانن

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. حتما فروشگاه های مطمئن را برای خرید کپی دست دو کانن یا هر برند دیگر انتخاب کنید. کپی ایران یکی از وارد کننده های رسمی دستگاه های چاپ در برندها و مدل های مختلف استوک. که به صورت اینترنتی اقدام به فروش دستگاه های چاپ خود می کند.

این فروشگاه اینترنتی یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم ادرای است. که تمامی دستگاه های آن اصل و اورجینال بوده و کاملا سالم هستند. این فروشگاه دارای تعداد و تنوع بسیار بالایی در دستگاه های چاپ بوده و شما می توانید از میان این تعداد انبوه دستگاه چاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کپی ایران

با مراجعه به سایت کپی ایران می توانید به راحتی و با چند کلیک ساده ویژگی ها و قابلیت های دستگاه های چاپ را دیده، آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید دستگاه چاپ مناسب خود را انتخاب کنید.

این فروشگاه اینترنتی دارای دستگاه های چاپ در هر سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده است و شما می توانید با توجه به بودجه خود اقدام به خرید دستگاه چاپ مورد نظرتان کنید. برای خرید کپی دست دو کانن در هر مدل دلخواه، کپی ایران می تواند. یک انتخاب کاملا ایده آل و مناسب برای شما به شمار رود.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد خرید فتوکپی دست دو کانن لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.