خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا c652

خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا

خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است. فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا از جمله دستگاه های با کیفیت موجود در بازار می باشد. زیرا محصول برند کونیکا مینولتا است. این نوع دستگاه به دلیل دست دوم بودن قیمت ارزان تری نسبت به دستگاه های آکبند دارد.

دست دوم بودن دستگاه اصلا جای هیچگونه نگرانی ندارد. زیرا کیفیت و کارایی دستگاه های دست دوم در حد دستگاه های آکبند می باشد. از طرفی قیمت دستگاه های دست دوم براساس کیفیت و کارایی که دارند مشخص می شود.

بنابراین خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا انتخابی ایده آل به شمار می آید. از نکات قبل از خرید دستگاه کپی این است که با مشخصات و ویژگی های دستگاه آشنا شوید. در اینجا قصد داریم به صورت تخصصی ویژگی های دستگاه کپی دست دو کونیکا مینولتا را برای شما بیان کنیم.

آشنایی با کونیکا مینولتا

شرکت کونیکا مینولتا جزء شرکت های شناخته شده و مطرح در سطح جهانی می باشد. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را تولید می کند. دستگاه های این شرکت از مواد اولیه با کیفیت و ابزارآلات جدید ساخته شده اند.

دستگاه کپی دست دوم کونیکا مینولتا پس از استفاده سه ساله یا پنج ساله در کشورهای اروپایی به وجود آمده است. دستگاه های دست دوم پس از ورود محصولات جدید و کاهش خدمات پس از فروش به سایر کشورها صادر می شوند. بنابراین عمر استفاده از این محصولات در کشورهای اروپایی کم بوده است.

دستگاه های دست دوم توسط شرکت سازنده درجه بندی می شوند. هر مدل دستگاه دست دوم کارکرد مخصوص به خود را دارد. کاربران می توانند براساس میزان کارکرد دستگاه آن را انتخاب کنند.

یکی از مزیت های محصولات شرکت کونیکا مینولتا این است که مواد و لوازم مورد نیاز دستگاه به راحتی قابل تامین هستند. برای مثال تونر و کارتریج دستگاه در بازار موجود هستند. از طرفی قیمت مواد مورد نیاز دستگاه بسیار ارزان می باشد.

شرکت کونیکا مینولتا دستگاه های خود را از مواد قابل بازیافت می سازد. طول عمر قطعات مصرفی دستگاه های کونیکا مینولتا بسیار بالا می باشد. همچنین در ساخت قطعات دستگاه هیچگونه مواد مضری به کار نرفته است. بنابراین کاربران به هنگام استفاده از دستگاه های کونیکا مینولتا متوجه هیچگونه نشر شیمیایی نخواهند شد.

مشخصات فنی کپی دست دو کونیکا مینولتا

خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا به دلیل قابلیت های متنوع دستگاه بسیار مناسب می باشد. شاید بد نباشد بدانید که دستگاه کپی دست دو کونیکا مینولتا ویژگی های مشابه دستگاه آکبند را دارد. این بدان معنا است که دست دوم بودن دستگاه تاثیری بر قابلیت دستگاه نخواهد داشت. در اینجا قابلیت های دستگاه کپی دست دو کونیکا مینولتا را برای شما بازگو خواهیم کرد.

سرعت و قابلیت ها

همانطور که در بالا اشاره کردیم تفاوتی بین دستگاه دست دو کونیکا مینولتا با نمونه آکبند وجود ندارد. سرعت دستگاه های اداری کونیکا مینولتا بسیار مناسب می باشد. سرعت کاری دستگاه های کونیکا مینولتا متناسب با ابعاد و اندازه آن است. این بدان معنا می باشد که سرعت دستگاه های اداری بیشتر از دستگاه های رومیزی است.

مدت زمان گرم شدن

مدت زمان گرم شدن دستگاه های کونیکا مینولتا چندان بالا نیست. استفاده از دستگاه های کونیکا مینولتا برای مکان های شلوغ بسیار مناسب است. دستگاه های کونیکا مینولتا را در صورت لزوم می توان ارتقا داد. با اضافه کردن آپشن های اختیاری می توانید دستگاه کپی خود را به یک ماشین چاپ تبدیل کنید.

یکی از آپشن های اختیاری دستگاه سورتر است. این آیتم می تواند مرتب سازی جزوات را به طور اتوماتیک انجام دهد. با این قابلیت دیگر نگران قاطی شدن جزوات خود نباشید.

 فینیشر

از دیگر امکانات اختیاری دستگاه فینیشر است. با فینیشر دستگاه می توانید جزوات و اسناد خود را سیم، پانچ و صحافی کنید. این قابلیت کارایی دستگاه را چندین برابر خواهد کرد. از طرفی اضافه کردن آپشن های اختیاری به دلیل افزایش کارایی دستگاه به صرفه تر می باشد. زیرا کاربر می تواند کارهای خود را با یک دستگاه انجام دهد.

اضافه کردن کیت به فکس سرعت دستگاه را چند برابر خواهد کرد. با کیت اضافه شده می توان فکس ها را به ایمیل های مختلف ارسال کرد. اضافه کردن سینی اتوماتیک تغذیه اسکن یا ADF مانع از اتلاف وقت کاربر می شود. زیرا در اینصورت کاربر نیازی به استفاده از برگه ها به صورت دستی نخواهد بود.

 چند منظوره

دستگاه های چند منظوره فتوکپی کونیکا مینولتا می توانند علاوه بر کپی عمل اسکن، فکس و پرینت را هم انجام دهند. بسیاری از دستگاه های چند کاره از قابلیت شبکه برخوردار هستند. این قابلیت باعث می شود چندین کاربر به طور همزمان از دستگاه استفاده کنند.

حافظه موقت و ثابت

حافظه موقت و ثابت دستگاه کارایی و سرعت دستگاه را افزایش می دهد. کاربر می تواند فایل ها و اسناد خود را در حافظه دستگاه ذخیره کنند. البته اسناد بعد از کپی شدن از حافظه موقت پاک می شوند.

هارد دیسک حافظه ثابت دستگاه می باشد. اطلاعات در هارد دیسک باقی می مانند. بنابراین هر چقدر میزان حافظه موقت و ثابت دستگاه بیشتر باشد کارایی دستگاه بیشتر خواهد شد. از طرفی می توان اسناد را به صورت رمزگذاری در دستگاه کپی کونیکا مینولتا ذخیره کرد.

شاید بد نباشد بدانید که حافظه دستگاه های دست دوم پس از بازیابی پاک می شوند. بنابراین خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا خریدی ایده آل محسوب می شود. میزان حافظه موقت و ثابت در مدل های مختلف دستگاه کپی کونیکا مینولتا متفاوت است. بنابراین کاربران براساس نیاز کاری خود مدل دستگاه را انتخاب می کنند.

در واقع حافظه دستگاه کاربری دستگاه را راحت تر خواهد کرد. برای مثال اگر بخواهید از یک فایل ۱۰۰۰ صفحه ای پرینت بگیرید. فقط کافی است بر روی یک دکمه کلیک کنید. فایل مورد نظر شما به حافظه دستگاه منتقل و سپس از آن پرینت گرفته خواهد شد. در غیر اینصورت کاربر باید به صورت دستی و تک تک از صفحات پرینت بگیرد. این امر برای کاربر دردسر ساز و خسته کننده خواهد بود.

سازگاری با بیشتر سیستم های عامل

خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا به دلیل سازگاری با اکثر سیستم های عامل یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. این قابلیت کارایی دستگاه را افزایش می دهد. کاربر می تواند دستگاه کپی کونیکا مینولتا را به کامپیوتر با سیستم های عامل مک، ویندوز، لینوکس و … متصل کند. بنابراین قبل از خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا بهتر است از اینکه با کدام سیستم سازگاری دارد مطلع شوید.

ظرفیت کاغذ

ظرفیت کاغذ بالا در کونیکا مینولتا سبب می شود برای مدت طولانی نیازی به پر کردن دستگاه نداشته باشید. اگر در وسط کار کاغذ دستگاه تمام شود، باعث اتلاف وقت شما خواهد شد. علاوه بر این ممکن است دردسرهایی را ایجاد کند.

اگر از دستگاه کپی دست دو کونیکا مینولتا استفاده می کنید به ندرت با این اتفاق مواجه شوید. زیرا ظرفیت کاغذ در دستگاه های کونیکا مینولتا بالا می باشد. در این مدل دستگاه ها سینی هایی برای نگهداری کاغذ تعبیه شده است. برخی از این سینی ها می توانند هزار برگه را در خود جای دهند. بنابراین با این ظرفیت بالا نگران زود تمام شدن کاغذ دستگاه نباشید.

در دستگاه های جدیدتر کونیکا مینولتا می توانید ظرفیت سینی ها را در صورت لزوم ارتقا دهید. این امر باعث می شود در روزهای شلوغ کاری نگرانی و استرسی بابت زود تمام شدن برگه ها نداشته باشید.

مزایای خرید

خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا از مزایای بسیاری برخوردار است. این امر موجب می شود صاحب دستگاه کپی از برند کونیکا مینولتا شوید. شرکت کونیکا مینولتا بیش از ۱۵۰ سال در زمینه تولید تجهیزات اداری سابقه دارد. بنابراین محصولات این شرکت از نظر کیفیت تضمین شده هستند.

قیمت

از دیگر مزایای خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا دست دوم بودن آن می باشد. زیرا قیمت دستگاه های آکبند شرکت کونیکا مینولتا بسیار گران است. با توجه به شرایط بد اقتصادی اکثر کاربران توانایی خرید دستگاه های آکبند با هزینه بالا را نخواهند داشت. پرداخت هزینه بالا جهت خرید دستگاه کپی کار عاقلانه ای نخواهد بود.

در چنین شرایطی خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا یک خرید مناسب می باشد. با پرداخت هزینه کمتر می توانید دستگاهی در حد دستگاه آکبند خریداری کنید. زیرا دستگاه های دست دوم و آکبند از نظر کارایی و کیفیت مشابه یکدیگر می باشند.

شرکت کونیکا مینولتا

شرکت کونیکا مینولتا از طریق نمایندگی ها توانسته است خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه دهد. بنابراین با خرید یا اجاره دستگاه های کپی کونیکا مینولتا می توانید از خدمات پس از آن بهره مند شوید. قطعات دستگاه کونیکا مینولتا توسط شرکت مدام مورد بررسی قرار می گیرند. بنابراین قطعات دستگاه تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض خواهند شد. لازم به ذکر است که برای حفظ کیفیت دستگاه قطعات خراب شده با قطعات اورجینال تعویض می شوند.

تعمیر و سرویس به موقع

تعمیر و سرویس به موقع دستگاه های کونیکا مینولتا سبب شده است قطعات دستگاه نقص فنی نداشته باشند. بنابراین کاربران با خیالی آسوده از کیفیت دستگاه می توانند نسبت به خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا اقدام کنند. همچنین به دلیل وجود نظام آموزشی متفاوت در کشورهای اروپایی طول عمر استفاده از دستگاه های دست دوم بسیار کوتاه می باشد. این ویژگی ها باعث می شود کاربر دیگر نگرانی بابت دسته دو بودن دستگاه کپی نداشته باشد.

چند کاره

دستگاه های دست دو کونیکا مینولتا که چند کاره هستند می توانند به طور همزمان چندین کار را انجام دهند. خرید دستگاه های چند کاره از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد. همچنین این دستگاه ها فضای بسیار کمی از محیط کاری را اشغال می کنند.

تکنولوژی لیزری و یا جوهرافشان

بکارگیری تکنولوژی لیزری و یا جوهرافشان در دستگاه ها کارایی آن ها را افزایش می دهد. دستگاه کپی کونیکا مینولتا که از تکنولوژی لیزری بهره می برد، از سرعت و دقت بالایی برخوردار است. کیفیت چاپ دستگاه های جوهر افشان هم باعث شده این دستگاه ها در آتلیه های عکاسی کاربرد داشته باشند.

جمع بندی و کلام آخر

کاربر با پرداخت هزینه بسیار پایین می تواند صاحب دستگاهی با کیفیتی مشابه آکبند شود. قابلیت های متنوع کپی دست دو کونیکا مینولتا نظر اکثر کاربران را به خود جلب کرده است. کاربر با خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا می تواند تمام نیازهای کاری خود را برطرف سازد.

اگر قصد خرید کپی دست دو کونیکا مینولتا را دارید بهتر است آن را از فروشگاه معتبر خریداری کنید. زیرا قیمت دستگاه های دست دوم براساس درجه بندی که دارند متفاوت است. با خرید از فروشگاه مطمئن مبلغی متناسب با ویژگی های دستگاه پرداخت خواهید کرد. از طرفی فروشگاهی مناسب خرید است که خود وارد کننده دستگاه های دست دوم باشد.

فروشگاه کپی ایران از اعتبار چندین ساله در بین کاربران برخوردار است. این فروشگاه برای اطمینان بیشتر مشتری دستگاه های خود را به همراه ضمانت نامه و گارانتی به فروش می رساند. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید ویژگی های دستگاه را مشاهده کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید برای انتخاب درست تر از مشاورین متخصص فروشگاه کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.