دستگاه زیراکس WC5755

زیراکس-5635

دستگاه زیراکس WC5755

دستگاه زیراکس WC5755 یک دستگاه چند منظوره می باشد. این دستگاه دارای قابلیت ها و مزایای فراوانی است. به منظور دیده شدن لبخند رضایت حاکی از راندمان بالا، زیراکس علاوه بر به حداکثر رساندن کارایی و توان خروجی همزمان دستگاه، اقدام به کاهش هزینه های مصرفی نیز کرده است. پرینت پشت و رو همزمان و بازگردانی فکس های مخدوش (اوراق خارج شده که در دستگاه های مشابه زباله تلقی می شوند؛ را که حین فرآیند فکس به مشکل برخورده اند ولی کاغذهایی بدون هیچگونه محتوا هستند) از موارد کاهش دهنده هزینه هستند.

به لیست این موارد امکان طراحی و تنظیم گردش کار های مقرون به صرفه را نیز اضافه کنید. با این امکان شما می توانید ترکیبی از همه عاومل کاهش دهنده هزینه را به گردش کارهایی که برای دستگاه تعریف می کنید اضافه کنید. به این ترتیب در همه فرآیندهای خود می توانید نهایت صرفه جویی را نظاره گر باشید.

سرعت واقعی

بسیاری از خریداران و کاربران ماشین های اداری با پدیده ای به نام انحراف از معیار سرعت مواجه هستند. این پدیده باعث می شود که سرعت خروجی کپی یا پرینت دستگاه در واقعیت با سرعتی که سازنده آن دستگاه گزارش کرده است تفاوت داشته باشد. این تفاوت رد برخی از موارد حتی سبب شده است که سرعت خروجی تا چندین برابر کمتر از سرعت خروجی گزارش شده باشد.

اما به گفته خود زیراکس، خروجی پرینت و کپی زیراکس WC5755 مقداری بسیار نزدیک به سرعت خروجی گزارش شده یعنی سقف ۵۵ برگ بر هر دقیقه می باشد. با همه این موارد، سرعت خروجی ۵۵ برگ بر هر دقیقه سرعت کاملا راضی کننده ای برای یک دستگاه چندکاره می باشد.

کیفیت، دوام، قدرت زیراکس WC5755

قطعات زیراکس چندکاره WC5755 کاملا با کیفیت می باشند. همچنین این دستکاه در ساخت ود از طراحی و مهندسی شاهکاری بهره می برد. که سبب دوام چند برابری دستگاه شده است. این دستگاه می تواند تا سقف ۸۷۰۰ برگ را در مخزن اسناد خود بگنجاند و آن ها را پردازش کند. در نهایت نیز همه این اوراق را وارد فرآیندهای کپی، پرینت، اسکن و فکس دستگاه کند.

این دستگاه چندکاره در برنامه ریزی رابط کاربری خود حالت های عملکرد های ذخیره انرژی را نیز گنجانده است. حالت های خاموش شدن اتوماتیک یا استند بای شدن نیز از مواردی هستند. که سبب می شوند دستگاه در اوقاتی که استفاده ای ندارد حداکثر توان و توان معادل روشن و آماده به کار بودن را مصرف نکند. این قابلیت نیز به شما در به حداقل رساندن هزینه های انرژی کمک می کند.

دوست دار محیط زیست

دستگاه زیراکس WC5755 به طور کلی کم مصرف می باشد و در برخی از حالات عملکردی صرفا اندازه مجموعه ای از دو لامپ حبابی ساده انرژی مصرف می کند. قطعات دستگاه با محیط زیست بیگانه نیستند. و از مواد قابل قابل تجزیه ساخته شده اند. که انرژی کمتری نیز مصرف میکنند. همچنین هیچگونه نشر شیمیایی خطرناک یا گاز سمی یا اشعه مضری از دستگاه منتشر نخواهد شد.

این دقت در دوست دار محیط زیست بودن نتیجه پیروی از سیسات های استاندارد RoHS می باشد. استاندارد های RoHS یا به تفصیل، Restriction of Hazardous Substances، (ممناعت از مواد سمی) باعث می شوند تا ساتفاده از نشر های خطرناک شیمیایی و مواد سمی به حداقل میزان خود برسد. این مسئله هم در صرفه جویی هزینه ها به شما کمک خواهد کرد. و هم در حفظ و صیانت از محیط زیست این کره خاکی.

کاربری آسان برای هر اپراتوری

در صورت استفاده از تنظیمات دستگاه به صورت پیش فرض، شما هیچ نیازی به استفاده از صفحه نمایش لمسی نخواهید داشت. همه فرآیند های دستگاه به کمک دکمه هایی که برای این کار ها اختصاص یافته اند. راه اندازی یا متوقف خواهند شد. همچنین فرآیند ها برنامه ریزی شده و مطابق میل شما انجام خواهند شد. استفاده از دکمه های اختصاصی فیزیکی، کار با دستگاه را برای حتی کم تجربه ترین اپراتور ها نیز کاملا ساده می کند.

علاوه بر این شما می توانید پروژه های چاپ، پرینت و کپی خود را شخصی سازی کنید و تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال کنید. صفحه نمایش لمسی شما با یک اشاره بسیاری از فرآیند های خاص و مورد نیاز شما را برنامه ریزی کرده. و عملی می کند. از بین دنیایی از قابلیت ها متنوع و طبقه بندی شده در بین منوهای مرتب و ساده، یکی را انتخاب کنید. و بازدهی پروژه های خود را کاملا شخصی سازی شده بهینه کنید.

جمعبندی

زیراکس WC5755 یک انتخاب کاملا حرفه ای برای دفاتر اداری و کارگروه های شلوغی است. که با حجم زیادی از فرآیندهای مرتبط با کپی، پرینت، اسکن و فکس سر و کار دارند. قابلیت های متنوع این دستگاه راه حل بسیاری از مشکلات این کارگروه های شلوغ خواهد بود. هم اکنون می توانید دستگاه زیراکس WC5755 از کپی ایران تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.