دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا

کونیکا مینولتا 454c

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ‌ها در زمینه چاپ رنگی به شمار می ‌آید. این دستگاه به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در بین مشتریان و کاربران به طور چشمگیری رواج پیدا کرده است. لازم به ذکر است. که استفاده از این نوع دستگاه فتوکپی رنگی بهترین جایگزین برای چاپ افست در تیراژ های پایین کتاب می ‌باشد. زیرا از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

مزایای فتوکپی رنگی

در اینجا به بررسی مزایا و قابلیتهای دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا می پردازیم:

وضوح و کیفیت بالا

بهتر است بدانید که یکی از قابلیت‌ های مهم و قابل توجه دستگاه های فتوکپی رنگی برند کونیکا مینولتا کیفیت و وضوح چاپ بالای آن ها می ‌باشد. با استفاده از مدل‌های مختلف این دستگاه قادر خواهید بود. حجم بالای از اسناد را با بهترین کیفیت و وضوح چاپ و تکثیر نمایید.

برند کونیکا

دستگاه رنگی کونیکا به دلیل دارا بودن مزایای بسیار زیادی که دارد انتخاب طیف گسترده ای کاربران ایران برای چاپ و تکثیر اسناد به شمار می‌آید. در واقع برند کونیکا مینولتا بهترین انتخاب و گزینه برای کسانی است. که در مراکز چاپ و تکثیر در حال فعالیت هستند. دستگاه های فتوکپی رنگی کونیکا دارای ظرفیت های متعددی هستند؛ اما این ظرفیت های در برخی مدل ها بسیار بالا بوده، به طوری که با استفاده از آن قادر خواهید بود حجم بالایی از اسناد را در کمترین زمان چاپ نمایید. این امر باعث صرفه ‌جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. از آنجا که امروزه سرعت عمل در کار از توجه بسیار زیادی برخوردار است، دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا بهترین انتخاب برای کسانی است. که سرعت در حین کار برای آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

دستگاه چند منظوره

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا یک دستگاه چند منظوره است که به وسیله آن قادر خواهید بود تمامی کارهای اسکن، پرینت، فکس و کپی خود را با بهترین کیفیت انجام دهید. در واقع استفاده از این دستگاه فتوکپی رنگی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. زیرا با استفاده از آن دیگری نیازی به وسایل دیگر جهت اسکن و پرینت نخواهید داشت. همچنین این مزیت دستگاه کپی باعث می ‌شود. که این دستگاه با انجام دادن کار چندین دستگاه دیگر فضای زیادی از محیط کار شما را اشغال نکند.

کیفیت بالا

لازم به ذکر است که میزان کیفیت این نوع دستگاه ‌های کپی رنگی براساس مقدار dpi سنجیده می ‌شوند. به هر اندازه که این مقدار بیشتر باشد کیفیت اسناد چاپ شده نیز بالاتر خواهد بود. انواع مختلف این نوع دستگاه کپی رنگی از توانایی بسیار بالایی در چاپ و کپی برگه‌ها برخوردار هستند. به طوری که بالاترین مدل دستگاه  کونیکا قادر است در هر دقیقه ۱۰۵ برگه را با بالاترین کیفیت و وضوح چاپ کند. لازم به ذکر است که مدل‌های پایین ‌تر نیز قادر هستند. در هر دقیقه بین ۳۰ تا ۶۰ برگه را چاپ و تکثیر نمایند.

برند کشور ژاپن

برند کونیکا مینولتا یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین برند های کشور ژاپن است. که ساخته و به بازار عرضه شده است. مدل های مختلف فتوکپی کونیکا مینولتا را به راحتی می‌ توانید از بخش فروش وب سایت فروشگاه کپی ایران که یکی از باسابقه‌ ترین و معتبرترین شرکت‌ ها در زمینه فروش انواع فتوکپی و ماشین‌ های چاپ دیجیتال است تهیه نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.