دستگاه فتوکپی شارپ ۲۰۲

شارپ-201

دستگاه فتوکپی شارپ ۲۰۲

دستگاه فتوکپی شارپ ۲۰۲ یکی از دستگاه های کپی موجود در بازار است. که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است رضایت خاظر خریداران را به دست آورد. این دستگاه می تواند. کپی و پرینت را با کیفیت عالی و روی کاغذ های A5 تا A3 انجام دهد. لذا خرید آن می تواند یک انتخاب مناسب برای دفاتر اداری، مدارس و دفاتر فنی باشد.

ویژگی های شارپ ۲۰۲

در اینجا بهتر است شما را با برخی از ویژگیهای این نوع دستگاه فتوکپی کلیک کنید.

سرعت و وضوح پرینت بسیار بالا

یکی از ویژگی های عالی این دستگاه فتوکپی سرعت و وضوح چاپ و پرینت بسیار عالی آن است. این دستگاه می تواند با سرعت ۲۰ صفحه در دقیقه و با کیفیت ۶۰۰ DPI تصاویر مختلف را اسکن و کپی کند. بنابراین اگر دنبال خرید یک دستگاه کپی سریع و کارآمد هستید. این دستگاه می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

کپی دو طرفه

از دیگر ویژگی های دستگاه فتوکپی شارپ ۲۰۲ آن است که می تواند کاغذهای قرار داده شده در آن را بدون برگرداندن آن به صورت دو رو کپی کند. بنابراین هنگام استفاده از این دستگاه نیازی به متوقف کردن دستگاه و برگرداندن کاغذ ندارید و دستگاه به طور خودکار برگه را دو طرفه پرینت و کپی می گیرد. یکی از ویژگی های عالی این دستگاه پشتیبانی از کپی متوالی ۹۹۹ برگی و بزرگ نمایی ۲۵ تا ۴۰۰ است.

اسکنر

این دستگاه علاوه بر پرینت و کپی، قابلیت اسکن اسناد مختلف را در فرمت های مختلف JPEG، PDF، TIFF و BMP و با کیفیت بالا دارد.

حافظه بالا و قابل ارتقا

حافظه بالا در دستگاه های اسکن و کپی باعث سریع تر عمل کردن آن ها می شود. این دستگاه کپی دارای ۶۴ مگا بایت حافظه است که می تواند حجم بالایی از اطلاعات را در خود ذخیره کند. علاوه بر این، حافظه دستگاه می تواند تا ۱۹۲ مگا بایت افزایش داده شود. بنابراین دستگاه فتوکپی شارپ ۲۰۲ استوک موجود در بازار می تواند. یک انتخاب عالی و مناسب برای مراکز انتشاراتی شلوغ نیز باشد.

ظرفیت سینی ۳۵۰ برگ

بدون شک زمانی که قصد خرید دستگاه های کپی را داشته باشید. ظرفیت سینی آن مساله بسیار مهمی است. که حتما باید به آن توجه کنید. ظرفیت سینی برگ در دستگاه فتوکپی شارپ ۲۰۲، ۳۵۰ برگ بوده و شما به راحتی می توانید در مراکز با حجم کاری متوسط از آن استفاده کنید. البته سرعت نسبتا بالای این دستگاه کاربری آن را بالا برده و شما می توانید تعداد برگه های بیشتری را پرینت بگیرید. البته جالب است بدانید ظرفیت سینی را می توانید. تا ۱۸۵۰ برگ نیز افزایش داده و تا اتلاف وقت به حداقل برسد.

کیفیت ساخت عالی

دستگاه فتوکپی استوک کیفیت ساخت بسیار عالی دارد. که می توان سال ها با همان کیفیت اولیه از آن استفاده نمود. این دستگاه دارای بنه پلاستیکی با کیفیتی مثال زدنی است که می تواند. در برابر ضربه های مختلف مقاومت کرده و تغییری در آن ایجاد نشود. در این دستگاه کپی به راحتی باز شده و هنگام کار نیز شما نیازی ندارید که آن را تمام وقت به وسیله دستتان نگه دارید. در واقع در دستگاه به صورت خودکار نگه داشته شده و از بسته شدن ناگهانی آن جلوگیری می کند.

جهت خرید دستگاه های فتوکپی شارپ می توانید به این بخش سایت مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه کپی شارپ ۲۰۲  کیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.