دستگاه فتوکپی شارپ MX-4100N 

دستگاه فتوکپی رنگی شارپ

دستگاه فتوکپی شارپ MX-4100N

دستگاه فتوکپی شارپ MX-4100N  یک دستگاه چند منظوره بسیار عالی و با کیفیت است. که می توانید به وسیله آن چاپ، فکس، اسکن و پرینت انجام دهید. دستگاه های فتوکپی استوک موجود در بازار می توانند. انتخاب بسیار مناسب و ایده آلی برای شما باشند.

کاربردهای دستگاه

بهتر است با کاربردهای این نوع دستگاه فتوکپی آشنا شوید:

فتوکپی سریع و با کیفیت

همانطور که از نام دستگاه پیدا است. یکی از اصلی ترین وظایف آن فتوکپی با کیفیت عالی با دقت ۱۲۰۰ DPI است که می تواند. مدارک مهم را با وضوح بسیار خوب برای شما کپی کند. سرعت کپی در این دستگاه نیز بالا بوده و با سرعت ۴.۱ ثانیه می تواند در هر دقیقه ۴۱ تا ۵۰ برگه را کپی نماید. این سرعت کپی انتخاب مناسبی برای ادارات شلوغ و یا مراکز انتشاراتی می باشد. این دستگاه می تواند بدون نیاز به جابجایی برگه هر دو سمت آن را کپی کرده و سرعت کار را تا حد زیادی بالا ببرد.

پرینت

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، یکی دیگر از کاربردهای دستگاه استوک فتوکپی شارپ در این مدل، پرینت با کیفیت و وضوح عالی است. این دستگاه با سیستم های عامل مختلفی از جمله لینوکس، مک، ویندوز و یونیکس سازگار بوده و با دقت ۱۲۰۰ DPI تصاویر را چاپ می کند. این دستگاه هم می تواند به صورت رنگی و هم سیاه و سفید مدارک و اسناد شما را بر اساس نیاز پرینت بگیرد.

اسکن

در ادارات و مراکز چاپ و تکثیر بدون شک به همان اندازه که به پرینت و کپی نیاز پیدا می کنید، اسکن نیز جز کارهای هر روزه ای است که باید انجام دهید. دستگاه فتوکپی شارپ مدل MX-4100N به شما این امکان را می دهد که اسناد مختلف را با همان وضوح عالی ۱۲۰۰ DPI اسکن نموده و آن ها روی رابط های دیگری مانند سی دی یا فلش مموری بریزید.

سایر ویژگی های دستگاه فتوکپی شارپ مدل MX-4100N

در اینجا هم شما را با سایر ویژگی های این نوع فتوکپی آشنا می کنیم:

سایزهای کاغذ

توجه به سایز کاغذ در دستگاه های فتوکپی استوک بسیار مهم و ضروری است. زیرا شما در حین کار باید با برگه های مختلفی در سایزهای مختلف کار کنید. یکی از مزایای خرید این دستگاه آن است. که محدودیت بابت سایز کاغذها ندارید و به راحتی می توانید کاغذهای A3، A4 و A5 را داخل دستگاه قرار داده و از آن ها برای کپی یا پرینت استفاده کنید.

ظرفیت سینی

مساله مهم دیگر در انتخاب دستگاه های فتوکپی توجه به ظرفیت سینی آن ها است. بدون شک هرچه این مقدار بیشتر باشد. سرعت عمل کار شما نیز بالاتر خواهد رفت. این دستگاه ظرفیت سینی بسیار بالایی داشته و شما می توانید. از همان ابتدا ۱۱۰۰ برگه را داخل آن قرار دهید. از طرف دیگر قابلیت ارتقا این ظرفیت باعث می شود شما بتوانید تعداد برگه های قرار داده شده در دستگاه را ۵۱۰۰ برگه نیز افزایش داده و سرعت بیشتری به کار خود ببخشید. ظرفیت سینی بای پس این دستگاه استوک نیز ۱۰۰ برگ است.

امکانات جانبی دیگر

از دیگر ویژگی های دستگاه فتوکپی شارپ مدل MX-4100N استوک، داشتن قابلیت کپی ۹۹۹ برگ متوالی، بایگانی و ویرایش اسناد، قابلیت برنامه ریزی، سورت الکترونیکی و غیره است. شما می توانید با خرید این مدل دستگاه فتوکپی استوک با قیمت مناسب و کاربرد عالی کسب و کار خود را رونق بدهید.

جهت خرید دستگاه فتوکپی شارپ مدل MX-4100N به این بخش مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی شارپ MX-4100N  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.