دستگاه فتوکپی مدارس

ارورکدهای ریکو آفیشیو

دستگاه فتوکپی مدارس

دستگاه فتوکپی مدارس: در این مقاله می خواهیم در مورد موضوعی بحث کنیم. که دغدغه تمامی مدیران سازمان های آموزشی همانند مدیران دانشگاهها،دانشکده ها،مدارس و… می باشد. این دغدغه شامل سطح آموزشی دانش آموز می باشد.

انتخاب دستگاه فتوکپی مدارس

آموزش یک دانش آموز مستلزم اخذ امتحاناتی در طول سال می باشد. و نتیجه ی این امتحانات نشانگر کیفیت آموزش و سطح سواد علمی دانش آموز می باشد. برای گرفتن امتحانات نیاز به دستگاه فتوکپی می‌باشد. تهیه دستگاه فتوکپی یکی از مقوله هایی است که بسیاری از مدیران و سازمان ها درگیر آن هستند. و آن اینست که دستگاه فتوکپی کم هزینه باشد. در این بین قیمت دستگاه نسبت به کاربری، سرعت و مواد مصرفی دستگاه تغییر می کند .لازم به ذکر است تعداد دانش آموزان عامل مهمی در انتخاب و خرید نسبت به مدل می باشد. یعنی پیک کاری شما اگر زیاد باشد. باید دستگاه صنعتی بگیرید. لازم به توضیح است که قیمت بالای دستگاه و توان خرید پایین مدارس باعث می شود که مدیران به مدل های پایین تر فکر کنند. پایین بودن مدل باعث می شود که دستگاه ضعیف تری خریداری کنند.  کمبود بودجه باعث می شود که بسیاری از مدیران به دستگاه های استوک روی می آورئد. البته دستگاه های استوک در سه مدل می باشد. استوک اروپا، استوک بازسازی شده و استوک در وضعیت خوب.

دستگاه استوک بازسازی شده

استوک بازسازی شده دستگاهی است که در اروپا یا آمریکا تمیز ترین دستگاهها را جدا می کنند. و عملیات سرویس را انجام می دهند. بعد از سرویس تمامی قطعات مصرفی را با مواد مصرفی آکبند تعویض می کنند. و به فروش میرسانند. دستگاههای استوک بازسازی شده جزوه بهترین دستگاه های استوک محسوب می شود. چرا که این دستگاه با دستگاه آکبند هیچ توفیقی ندارد. و  قیمت بسیار پایین تری نسبت به مدل آکبند دارد. و مدت زمان طولانی برای کاربر خدمات می دهد. بهترین گزینه برای خرید دستگاه فتوکپی استوک باسازی شده می باشد ما پیشنهاد می کنیم اگر تعداد دانش آموزان حدود ۲۰۰ نفر بود. سرعت کپی ۲۰الی ۳۰برگ باشد. اگر ۳۰۰ نفر باشد، سرعت کپی۳۰الی ۴۰برگ باشد. و اگر از ۳۰۰ نفر بالاتر بود سرعت کپی ۴۰ال ۶۰برگ باشد. چرا که سرعت دستگاه هرچقدر بالاتر باشد، دستگاه مقاومتر و صنعتی تر می باشد. و هر چقدر دستگاه صنعتی باشد، مواد مصرفی ارزانتر می شود.

مواد مصرفی دستگاه فتوکپی مدارس

 

فاکتور دوم خرید راحت پیدا شدن مواد مصرفی دستگاه می باشد. در این بین برند های که برای مدارس خوب می باشند می شود به موارد زیر اشاره کرد: دستگاه فتوکپی شارپ. دستگاه فتوکپی ریکو. دستگاه فتوکپی توشیبا .دستگاه فتوکپی کانون . فاکتورهای بسیار زیادی برای خرید دستگاه هستند که اگر قصد خرید دستگاه خوبی دارید. باید دقت کنید فاکتور اصلی خرید را از فروشگاه معتبر بخواهید که بتواند خدمات پس از فروش را انجام دهد .

خرید از کپی ایران

شرکت کپی ایران با بیش از ۳۰ تکنسین مجرب تمامی خدمات سرویس را انجام میدهند. این خدمات شامل نصب و راه اندازی دستگاه در هنگام تحویل و رفع ایراد و سرویس دستگاه به هنگام خرابی تا اتمام گارانتی به صورت رایگان است. البته هزینه ی مواد مصرفی دستگاه پس از تمام شدن به عهده خود کاربر می باشد. اکیپ های سیار این شرکت بعد از خرید با سرویس های دوره ای پشتیبان آن مجموعه می باشند. در این بین مدل هایی که میتوان برای مدارس پیشنهاد داد دستگاه های فتوکپی ریکو مدل ۴۰۰۰ . ریکو ۵۰۰۰ . ریکو ۴۰۰۱. ریکو۵۰۰۱ . ریکو ۴۰۰۲ و ریکو ۵۰۰۲ می باشد.  برند شارپ می توان به مدل های شارپ ۵۰۳و ۴۶۴ و ۴۵۳و ۵۰۲و ۲۶۱۰و ۳۶۱۰ و ۵۱۴۱ و شارپ ۲۶۰۰. در برند توشیبا می توان به مدل های توشیبا ۳۵۴و۴۵۴و ۳۵۶و ۴۵۶ اشاره نمود. جزوه دستگاه های متوسط می باشند که هم از قیمت پایین تری برخوردار هستند. موارد مصرف را به راحتی پید نمود. البته باید خاطر نشان شد. که هیچ سازنده ای دستگاه بدی تولید نمی کند. خوب کار نکردن دستگاه های استوک نشانگر این است که عمر دستگاه تمام شده و برای استفاده باید هزینه کنید.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد فتوکپی مدارس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.