دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲

کانون 2204

دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲

دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲ یک دستگاه کپی چندمنظوره و با کیفیت بالایی است. و یک پیشنهاد ویژه برای خرید مطمئن برای شما است. کاربرد چندگانه، وضوح چاپ، عمر طولانی، دوام بالا و سرعت عمل را می توان از ویژگی های کانن ۲۲۰۲ دانست. در حقیقت با خرید دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲ شما همزمان صاحب یک دستگاه فتوکپی، چاپگر و اسکنر خواهید شد. برای آشنایی بیشتر با این محصول پرطرفدار با ما همراه باشید.

مشخصات فیزیکی دستگاه کپی کانن مدل ۲۲۰۲

آگاهی از ابعاد و اندازه ی یک دستگاه کپی پیش از خرید امری لازم و ضروری است. زیرا باید بدانید که آیا متناسب با فضایی که در آن قرار می گیرد هست یا خیر. طول دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲، ۶۲۲ عرض آن ۵۸۹ و ارتفاع آن ۵۰۲ میلی متر می باشد. وزن دستگاه نیز ۲۹.۷ کیلوگرم است.

ظرفیت سینی و سایز کاغذ

در دستگاه کپی کانن مدل ۲۲۰۲ یک محفظه برای نگهداری ۲۵۰ برگه تعبیه شده و سینی کاغذ ورودی آن نیز گنجایش ۸۰ برگه را دارد. با استفاده از دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲ سایزهای متنوعی از برگه ها را می توانید کپی کنید. از جمله سایزهای A3، A4، A5، B4، B5، legal و letter. بد نیست بدانید ماکزیمم توان مصرفی این دستگاه ۱۵۰۰ وات است و به نسبت یک دستگاه کم مصرف به شمار می رود.

تونر و کارتریج

تونر مصرفی در دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲ مدل C – EXV 42 Black Toner است. عملکرد آن بسیار بهینه و تایید شده است و منجر به چاپ برگه هایی با کیفیت و وضوح بالا می گردد. از کارتریج دستگاه می توانید برای چاپ ۱۰۲۰۰ برگه استفاده کنید و بعد از این مدت باید آن را مجددا شارژ کنید.

حافظه داخلی

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در سرعت و کیفیت چاپ حافظه ی داخلی است. هر چه حافظه داخلی دستگاه کپی بیشتر باشد اسناد بیشتر و با سرعت بالاتری می توان کپی کرد. دستگاه کپی کانن مدل ۲۲۰۲ از این حیث نیز غنی است و ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی دارد. این میزان حافظه برای یک دستگاه کپی مقدار مناسبی به شمار می رود.

پورت ارتباطی

دستگاه کپی ۲۲۰۲ برای انجام عملیات های پرینت و اسکن مجهز به یک پورت ورودی USB است. این پورت ورودی از سرعت قابل قبولی برخوردار است و باعث صرفه جویی در زمان انجام کارها می شود.

تکنولوژی چاپ و ویژگی های فنی دستگاه کپی کانن مدل ۲۲۰۲

تکنولوژی چاپ

در ساخت دستگاه کپی کانن مدل ۲۲۰۲ از تکنولوژی لیزر استفاده شده است. این دستگاه فاقد چاپ رنگی است و چاپ اتوماتیک دو رو نیز ندارد. اما مانند هر دستگاه کپی دیگر می توانید به راحتی آن را به صورت دستی انجام دهید.

زمان گرم شدن

مدت زمان لازم برای گرم شدن دستگاه ۱۳ ثانیه و زمان اولین کپی بعد از ۷.۹ ثانیه می باشد.

رزولوشن

رزولوشن تصویر در حالت کپی ۶۰۰ در ۶۰۰، برای اسکن ۳۰۰ و برای پرینت ۶۰۰ دی پی آی می باشد.

سرعت

دستگاه کپی کانن مدل ۲۲۰۲ می تواند در هر دقیقه ۲۲ برگ A4 و ۱۱ برگ A3 را کپی کند. همچنین پرینتر دستگاه نیز ۱۱ برگ در هر دقیقه سرعت دارد. پس می توان ادعا کرد شما با یک دستگاه با عملکرد سریع روبرو هستید. بد نیست بدانید در هر بار استفاده، این دستگاه می تواند ۹۹ برگه را کپی برداری کند.

قابلیت بزرگنمایی، اسکن و دوروزنی

دستگاه چندکاره ۲۲۰۲ پر از ویژگی های مثبت و کارا می باشد. از جمله اینکه کپی دستگاه بین ۲۵ تا ۴۰۰ درصد امکان بزرگنمایی دارد. قابلیت اسکن دورو اتوماتیک و تشخیص متن OCR را نیز دارد. و در نهایت اینکه پرینت اتوماتیک دورو نیز برای این دستگاه چند کاره ی مفید و کارا طراحی شده است.

خرید از کپی ایران

امکان خرید دستگاه کپی کانن مدل ۲۲۰۲ با قیمتی مناسب و کیفیت اورجینال در سایت فروشگاه اینترنتی کپی ایران فراهم شده است. کپی ایران با داشتن نماد تجارت الکترونیک و تمامی مجوزهای لازم در حوزه کسب و کار اینترنتی یک خرید مطمئن و مناسب را برای شما به ارمغان می آورد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رومیزی کانن ۲۲۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.