دستگاه کپی ارزان

دستگاه کپی ارزان

دستگاه کپی ارزان

دستگاه کپی ارزان علاوه بر قیمت مناسبی که باید داشته باشد. باید بتواند نیازهای مورد نظر شخص را نیز بر طرف کند . پس در هنگام انتخاب دستگاه های ارزان قیمت ، در نظر داشتن قابلیت های آنها مهم خواهد بود ، تا بعد از خرید مشکلاتی پیش نیامده و شخص متحمل ضرر های دو برابری نشود . کیفیت ساخت آنها و همچنین هزینه های جاری که ممکن است داشته باشند. نیز باید مد نظر باشد ، تا انتخابی درست اتفاق بیفتد .

انتخاب دستگاه کپی ارزان

 

دستگاه فتوکپی باید با در نظر داشتن قابلیت کپی کردن رنگی یا سیاه و سفید دستگاه ، انتخاب شود . اگر نیاز به کپی های رنگی در نظر نباشد. می توان نوع سیاه و سفید آن را خریداری نمود که در کاهش هزینه نیز موثر است . تعداد کپی هایی که باید در طی روز یا ماه انجام شوند. نیز اهمیت زیادی در انتخاب دارد . سرعت کپی زدن هم می تواند در انتخاب دستگاه موثر باشد ، چرا که اگر به سرعت بالا نیاز باشد ، باید دستگاهی با این قابلیت تهیه شود . ویژگی های دیگری مانند فکس ، پرینت و اسکن نیز در صورت نیاز باید در هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرند. تا از داشتن این امکانات در دستگاه مورد نظر ، اطمینان خاطر کسب شود .

 

انواع دستگاه فتوکپی ارزان

 

دستگاه کپی ارزان انواع مختلفی دارد . ممکن است به صورت کنسول بوده یا طراحی آن مخصوص استفاده شدن روی میز باشد . با توجه به مکان استفاده ، می توان مناسب ترین آنها را انتخاب نمود . دستگاه های کپی از نوع رو میزی کاست های کاغذی کمتری دارند.  اما می توان آنها را روی میز قرار داد و استفاده مناسب تری داشت . دستگاه های کپی از نوع کنسول ، چندین کاست کاغذ دارند و کاست آنها به صورت دستی است.

 

قابلیت های فتوکپی

دستگاه کپی ارزان علاوه بر مواردی که گفته شد می تواند. قابلیت های دیگری نیز داشته باشد که با توجه به نوع و مدل دستگاه ها ، متفاوت است . از این قابلیت ها می شود به اسکن شدن چندین کاغذ با هم به صورت اتوماتیک اشاره کرد. که اگر برای روند کاری شخص مناسب باشد ، انتخابی بهتر است . قابلیت سوراخ کن در دستگاه ها نیز برای سهولت در کار و افزایش سرعت کلی پروسه مفید خواهد بود. که بعضی از دستگاه ها این قابلیت را دارند . قابلیت منگنه زنی نیز از قابلیت های دیگری است که بعضی دستگاه ها داشته و کاربر می تواند از آن استفاده کند . توانایی مرتب کردن کاغذ ها به صورت اتوماتیک نیز مورد دیگری است. که در کاهش زمان اتلاف شده برای کاربر مفید خواهد بود .

 

نکات مهم در خرید دستگاه

دستگاه کپی ارزان را باید با توجه به بودجه خریداری نمود. اما می توان با بررسی چندین مدل مختلف بهترین آن را تهیه نمود که بتواند. بیشترین نیاز ها را بر طرف کند .
داشتن گارانتی در صورت ممکن ، امتیاز بسیار مهمی است. که اگر وجود داشته باشد اطمینان خاطر بیشتری را به دنبال خواهد داشت .
هزینه های مصرفی و مواد مورد نیز نیاز باید در نظر گرفته شوند. تا بعد از خریدی نا مناسب ، هزینه های بیشتری گریبان گیر شخص نشود .

نکات فنی مهم در دستگاه کپی ارزان

 

دستگاه کپی ارزان را باید با در نظر داشتن نکات فنی آنها تهیه نمود و نکاتی که از این بابت مهم تلقی می شوند. عبارت هستند از :

میزان حجم کار ، سایز برگ ، حجم کاست ، تعداد کاست ، سرعت دستگاه ، تعداد برگه های قابل چاپ شدن در طی ماه و روز ، قابلیت کپی زدن به صورت دو رو ، بزرگ نمایی و کوچک نمایی ، زمان استارت دستگاه ، امنیت دستگاه ، چندکاره بودن و … .

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ارزان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.