دستگاه کپی توشیبا  ۲۵۵۰c

توشیبا 357

دستگاه کپی توشیبا  ۲۵۵۰c

دستگاه کپی توشیبا  ۲۵۵۰c ساخت شرکت «TOSHIBA» سبک‌تر و کم‌حجم‌تر از مدل‌های پیشین بوده اما کارایی و ویژگی‌های خود را حفظ کرده و می‌توانید. آن را در گوشه‌ای از دفتر خود قرار دهید.

مشخصات توشیبا  ۲۵۵۰c

این دستگاه قابلیت‌های پرینت، کپی، اسکن و فکس (به صورت Option) را داشته و از اندازه کاغذ A3 پشتیانی می‌کند. شرکت «توشیبا» رویکردی جامع در جهت ارائه‌ محصولاتی با کاربری ساده در پیش رو گرفته است.صفحه‌ نمایشی لمسی بزرگ در اندازه‌ی ۹ اینچ کنترل دستگاه را تجربه‌ای آسان و راحت کرده است. قسمت محفظه‌ی کاغذ دارای دسته‌های راحت است. که بار و بسته کردن آن را بسیار آسان می‌کند. و با قرار دادن برگه‌ها در محفظه، اندازه‌ کاغذ به صورت اتوماتیک تشخیص داده می‌شود.

تکنولوژی خاص

معمولا اسناد و تصاویر رنگی در صفحه‌ی کامپیوتر بسیار جذاب و زیبا به نظر می‌رسند. اما پس از چاپ تا حدود زیادی شفافیت رنگ و جزئیات خود را از دست می‌دهند. اما «e-STUDIO2550C» با تکنولوژی خاص خود در چاپ رنگی اسناد شما را بر روی کاغذ نیز جذاب و زیبا می‌سازد. موتور جدید پردازش تصاویر و هدهای پرینت «LED» کیفیت فوق‌العاده‌ای در چاپ متن و عکس بویژه جزئیات ریز در هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی ارائه می‌دهند. تونر جدید توشیبا رنگ‌هایی زنده تولید می‌کنند. عکس‌های رنگی نیز در دستگاه بدون از دادن کوچک‌ترین جزئیات، اسکن شده و در رایانه ذخیره می‌شوند.

سرعت پرینت و ظرفیت

سرعت پرینت دستگاه برابر با ۲۵ برگ در دقیقه به صورت رنگی و سیاه و سفید است. ظرفیت سینی ورودی دستگاه برابر با ۲۵۰ برگ است.

ابعاد، حافظه و وضوح دستگاه

دستگاه به حافظه‌ای ۲ گیگابایتی به همراه ۸ گیگابایت حافظه‌ی «SSD» مجهز است. زمان تقریبی برای آماده به کار شدن دستگاه از لحظه‌ی روشن شدن برابر با ۳۵ ثانیه است. مصرف برق حداکثر به ۲.۰ کیلووات می‌رسد. ابعاد دستگاه برابر با ۵۷۵ × ۵۹۰ × ۶۶۲ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۵۷ کیلوگرم است. پرینت دستگاه با وضوح ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi انجام می‌شود و دستگاه از طریق درگاه «USB» و «Ethernet» با رایانه ارتباط برقرار می‌کند.در قسمت کپی اندازه‌های A3 تا A5 پشتیبانی شده و کپی با وضوح ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi با سرعت ۲۵ برگ در دقیقه برای اندازه‌ی A4 انجام می‌شود.

زمان اولین کپی و بزرگ یا کوچک نمایی

برای انجام اولین برگه کپی ۸.۲ ثانیه برای برای کپی سیاه و سفید و ۱۰.۳ ثانیه برای کپی رنگی زمان لازم است. همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای کپی اسناد خود را بین ۲۵ تا ۴۰۰ درصد کوچک و یا بزرگ کنید.

سرعت و وضوح اسکن

در قسمت اسکن تا ۵۰ برگه در دقیقه با وضوح ۳۰۰ dpi به صورت سیاه و سفید و رنگی انجام می‌شود. می‌توانید حالت اسکن را بین تشخیص اتوامتیک رنگ، سیاه و سفید و یا رنگی انتخاب کنید. اسکن دورو، چرخش تصویر، و اسکن و ذخیره فایل در ایمیل، فایل، و USB از دیگر ویژگی‌های قسمت اسکن هستند.

اختراع حروف چاپی

بدون شک یکی از مهم‌ترین رخدادهای تاریخ که با نگاهی ریزبینانه‌تر می‌توان آن را از برجسته‌ترین رخدادهای صنعتی تاریخ هم دانست. اختراع حروف چاپی مستقل و دستگاه چاپ بوده است. صنعت چاپ با پیشینه‌ی ۵۵۰ سال‌اش هنوز هم نقشی پررنگ در زندگی روزمره‌ی انسان‌ها بازی می‌کند و ظهور تکنولوژی‌های پیشرفته نتوانسته از ارزش و اعتبار آن بکاهد. در عوض چند دهه‌ای می‌شود که تکنولوژی‌های روز به‌ خدمت گرفته شده‌اند تا دستگاه‌های چاپ قوی‌تر با قابلیت‌های بیش‌تر از گذشته ساخته شوند. امروزه دیگر نیازی نیست برای انجام امورات پیچیده‌ی چاپی، چاپ‌خانه‌ای بزرگ با تعداد زیادی نیروی کاری در اختیار داشته باشید. ابر دستگاه‌های چاپ این امکان را برای‌تان فراهم می‌کنند تا در فضایی اندک و با استفاده از رابط کاربری ساده، پیچیده‌ترین و سنگین‌ترین فرایندهای چاپی را با سهولت هرچه تمام‌تر انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی توشیبا  ۲۵۵۰c  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.