دستگاه کپی ریکو ۲۵۰۰

ریکو آفیشیو mp2500

دستگاه کپی ریکو ۲۵۰۰

دستگاه کپی ریکو ۲۵۰۰ یک دستگاه فتوکپی مخصوص کلاس کاری متوسط می باشد. این محصول یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت در این کلاس کاری محسوب می شود. سرعت بالا، کیفیت و رزولوشن رضایت بخش اسکن و همچنین سطح سازگاری بالای این دستگاه، آن هم همگی در کنار هم، تجلی شاهکار مهندسی ریکو در فتوکپی های خود می باشد.

ویژگی های دستگاه کپی ریکو ۲۵۰۰

در اینجا  به بررسی ویژگی های دستگاه فتوکپی ریکو ۲۵۰۰ می پردازیم:

ابعاد و وزن

ابعاد این دستگاه کمی از مدل های مشابه و سایر دستگاه های فتوکپی این کلاس کاری، بزرگتر می باشد. دستگاه کپی ریکو ۲۵۰۰ در ابعاد ۶۵۰×۶۵۹×۷۴۰ میلی متر و وزن آن در حدود ۱۲۰ کیلوگرم می باشد. در قسمت فوقانی صفحه کنترل و پنل فرمان دهی به دستگاه و در بخش های جانبی نیز محل قرار گیری سینی ها، خروجی دستگاه و دسترسی به سیلندر کارتریج (به منظور تعویض جوهر) به چشم می خورد.

سرعت

سرعت این دستگاه برای تهیه نخستین کپی به طور کم نظیری بالا می باشد. تهیه نخستین کپی رنگی فقط ۹.۷ ثانیه و تهیه نخستین کپی سیاه و سفید فقط ۶.۷ ثانیه زمان می برد. این سرعت عمل در راه اندازی فرآیند کپی سبب شده است. که دستگاه کپی ریکو ۲۵۰۰ یک مدل دستگاه پراستفاده برای کسب و کارهایی باشد. که به تهیه کپی در لحظه نیاز دارند. اگرچه سرعت کلی دستگاه ۲۵ برگ بر هر دقیقه بوده و سرعت متوسطی به حساب می آید.

کیفیت اسکن و پرینت

کیفیت اسکن و پرینت این دستگاه نیز کاملا راضی کننده می باشد. اسکن های شما با رزولوشن ۶۰۰ dpi و پرینت های سیاه و سفید شما به عنوان خروجی فرآیند کپی با رزولوشن کم نظیر ۱۲۰۰ dpi تحویل داده می شوند.

کاربری ساده

دستگاه کپی ریکو ۲۵۰۰ از یک رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند بهره می برد. صفحه نمایش کنترل پنل دستگاه کاملا خوانا بوده و وظیفه نمایش منو ها، مواد مصرفی دستگاه و فرمان گرفتن پیرامون نحوه انجام فرآیند ها را بر عهده دارد. همه منو ها کاملا ساده و مرتب برنامه نویسی شده اند. تا طی کردن مسیرهای مختلف را برای کاربر هرچه راحت تر کنند.

حافظه

این دستگاه همچنین دارای ۴۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات می باشد. که به شما اجازه ذخیره برخی فرامین یا فرآیند ها را می دهد. همچنین شما می توانید سربرگ ها یا فرم هایی را که متعددا با آن ها کار دارید. به طور جداگانه طراحی کرده و داخل حافظه دستگاه ذخیره کنید. تا از این به بعد بدون تلف کردن وقت این فرم و سربرگ ها را به کپی های خود الحاق نمایید.

جمعبندی

دستگاه کپی ریکو ۲۵۰۰ هر یک از ویژگی های سرعت، کیفیت و کارایی را در عالی ترین سطوح و بهینه ترین حالت به شما ارائه می دهد. سرعت و کیفیتی را که توسط این دستگاه کپی می توانید تجربه کنید، مدل های مشابه بسیاری کمی می توانند در اختیار شما قرار دهند.

کیفیت بالای دستگاه سبب شده است که دستگاه کپی ریکو ۲۵۰۰ انتخاب مناسبی برای دفاتر تکثیرات، کافی نت ها، دفتر مدارس و دانشگاه ها و به طور کلی کسب و کارهایی باشد که در لحظه به یک کپی با کیفیت احتیاج دارند که از سوی دیگر سریع و بدون اتلاف وقت آماده تحویل شود.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو ۲۵۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.