دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۰

ریکو آفشیو MP 4000

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۰

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۰ توان اداری شما را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. دستگاه قدرتمند چندکاره کپی سیاه و سفیدی که در ادامه این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. به منظور ارتقا حداکثری توان تولید و بهره وری طراحی شده است. این محصول قابل ارتقا بوده و همچنین قابلیت شخصی سازی آپشن ها را نیز دارد. این دستگاه مدیریت اوراق و اسکن اسناد را مستقیما و تحت یک رابط کاربری ساده ترکیب می کند.

بازدهی بالاتر در کارها با دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۰

امروزه سامان دهی یک اداره یا یک کسب و کار تکثیرات با بازدهی بالا به چیزی بیشتر از یک کپی کننده و اسکنر ساده و معمولی احتیاج دارد. این موضوع علت اصلی طراحی دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۰ است که از یک سو کاربر پسند بودن و از سوی دیگر انجام دادن کاملا حرفه ای پروژه ها را در هم زمان در دستورکار خود قرار دهد. به لیست قابلیت های این دستگاه توزیع آسان اوراق و امنیت مثال زدنی را نیز اضافه کنید.

شما می توانید اسکن هایی را که به کمک این دستگاه تهیه کرده اید مستقیما ذخیره کنید. یا به اشتراک بگذارید. این قابلیت در تعداد کمی از دستگاه های کپی دیده می شود. و دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۰ نیز یکی از آن هاست. مستقیما اوراق خود را بعد از اسکن و پیش از اینکه در مسیر فرآیند پرینت مجدد و کپی قرار بگیرند. به صورت فرمت های مختلف ذخیره کنید یا به فضای رایانش ابری و حتی ایمیل خود بفرستید.

سرعت و کیفیت، کاملا راضی کننده

سرعت خروجی پرینت دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۰، برابر با پرینت ۵۰ برگ بر هر دقیقه می باشد. که در این کلاس کاری سرعت راضی کننده ای محسوب می شود. این سرعت می تواند. بسیاری از نیاز های یک دفتر تکثیرات یا بخش اداری یک شرکت را پاسخگو باشد.

همچنین این دستگاه به شما اسکن هایی با رزولوشن ۶۰۰ dpi تحویل می دهد. که تقریبا از همه نظر می توان این رزولوشن را کافی دانست. همه عملکرد های پرسرعت و با کیفیت این دستگاه چند منظوره گره خورده با فضای کافی برای تغذیه کاغذ دستگاه می باشد. سینی دستگاه گنجایش ۱۰۰۰ برگ کاغذ را دارد. کافیست یک بار سینی را پر کنید. و کیفیت و سرعت کم نظیر دستگاه بعد از آن انتظار این اوراق خام را خواهند کشید.

جمع بندی

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۰ به سبب رابط کاربری هوشمندانه و استفاده از یک پنل ۸.۲ اینچی با قابلیت های فراوان، در بین اپراتور های دستگاه های کپی بسیار محبوب شده است. سرعت و کیفیت این دستگاه بسیاری از نیازهای شما را تامین خواهد کرد. همچنین قابلیت ذخیره مستقیم اسکن های تهیه شده توسط دستگاه نیز قابلیت ویژه ای است. که به شما اجازه نگهداری فایل اسناد و استفاده مجدد از فایل آن ها را نیز خواهد داد.

اگر به یک دستگاه کپی چندکاره نیاز دارید که نه تنها در زمینه کپی، بلکه در امور اسکن و فکس نیز به شما کمک کند. دستگاه ریکو ۵۰۰۰ یک گزینه مناسب برای شما به حساب می رود. این دستگاه بدون شک به لطف صفحه کنترل کاربرپسند شده و با کارایی بالای خود، تجربه خوبی از کار با یک دستگاه کپی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو ۵۰۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.