دستگاه کپی ریکو MP4000

دستگاه کپی ریکو MP4000

دستگاه کپی ریکو MP4000

دستگاه کپی ریکو MP4000 یک دستگاه چندکاره با عملکرد بسیار عالی است. این دستگاه کپی درست مثل مدل هم خانواده خود یعنی MP 4000 قابلیت هایی را داراست که در این کلاس کاری واقعا کم نظیر می باشند. سرعت، دقت، کیفیت و رابط کاربری کاربرپسند شده این مدل ها باعث شده است که بیشترین کارایی را از خود نشان دهند.

بازدهی بالاتر در کارهایتان با دستگاه کپی ریکو MP4000

امروزه سامان دهی یک اداره یا یک کسب و کار تکثیرات با بازدهی بالا به چیزی بیشتر از یک کپی کننده و اسکنر ساده و معمولی احتیاج دارد. این موضوع علت اصلی طراحی دستگاه کپی ریکو MP4000 است که از یک سو کاربر پسند بودن و از سوی دیگر انجام دادن کاملا حرفه ای پروژه ها را در هم زمان در دستورکار خود قرار دهد. به لیست قابلیت های این دستگاه توزیع آسان اوراق و امنیت مثال زدنی را نیز اضافه کنید.

ابعاد این دستگاه کمی از مدل های مشابه و سایر دستگاه های فتوکپی این کلاس کاری، بزرگتر می باشد. دستگاه کپی ریکو MP4000 در ابعاد ۶۵۰×۶۵۹×۷۴۰ میلی متر و وزن آن در حدود ۱۲۰ کیلوگرم می باشد. در قسمت فوقانی صفحه کنترل و پنل فرمان دهی به دستگاه و در بخش های جانبی نیز محل قرار گیری سینی ها، خروجی دستگاه و دسترسی به سیلندر کارتریج (به منظور تعویض جوهر) به چشم می خورد.

سرعت و کیفیت

سرعت خروجی پرینت دستگاه ریکو MP4000، برابر با پرینت ۴۰ برگ بر هر دقیقه می باشد. که در این کلاس کاری سرعت راضی کننده ای محسوب می شود. این سرعت می تواند. بسیاری از نیاز های یک دفتر تکثیرات یا بخش اداری یک شرکت را پاسخگو باشد.

همچنین این دستگاه به شما اسکن هایی با رزولوشن ۶۰۰ dpi تحویل می دهد. که تقریبا از همه نظر می توان این رزولوشن را کافی دانست. همه عملکرد های پرسرعت و با کیفیت این دستگاه چند منظوره گره خورده با فضای کافی برای تغذیه کاغذ دستگاه می باشد. سینی دستگاه گنجایش ۱۰۰۰ برگ کاغذ را دارد. کافیست یک بار سینی را پر کنید. و کیفیت و سرعت کم نظیر دستگاه بعد از آن انتظار این اوراق خام را خواهند کشید.

جمع بندی

فتوکپی ریکو MP4000 به سبب رابط کاربری هوشمندانه و استفاده از یک پنل ۸.۲ اینچی با قابلیت های فراوان، در بین اپراتور های دستگاه های کپی بسیار محبوب شده است. سرعت و کیفیت این دستگاه بسیاری از نیازهای شما را تامین خواهد کرد. همچنین قابلیت ذخیره مستقیم اسکن های تهیه شده توسط دستگاه نیز قابلیت ویژه ای است. که به شما اجازه نگهداری فایل اسناد و استفاده مجدد از فایل آن ها را نیز خواهد داد.

دستگاه کپی ریکو MP4000 یک دستگاه فتوکپی مخصوص کلاس کاری متوسط می باشد. این مدل یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت در این کلایس کاری محسوب می شود. سرعت بالا، کیفیت و رزولوشن رضایت بخش اسکن و همچنین سطح سازگاری بالای این دستگاه، آن هم همگی در کنار هم، تجلی شاهکار مهندسی ریکو در فتوکپی های خود می باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو MP4000  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.