دستگاه کپی کانن ir8500

کانون 8500 ir

دستگاه کپی کانن ir8500

دستگاه کپی کانن ir8500 از آن دسته لوازم چاپ و نشر است. که برای ادارات، سازمان ها، مدارس و شرکت های چاپ و نشری که حجم کاری بالایی دارند. مناسب است. این محصول شرکت معتبر کانن تمام ویژگی های یک فتوکپی حرفه ای را دارد. همچنین قابلیت پرینت و اسکن نیز با استفاده از یک پورت USB توسط این دستگاه ارائه می شود.

پارامترهای دستگاه کپی کانن ir8500

اگر به دنبال خرید یک دستگاه کپی چند کاره ی حرفه ای و استوک هستید. ir8500 یک پیشنهاد ویژه برای شماست. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این دستگاه فتوکپی با ما همراه باشید.

مشخصات فیزیکی

طول، عرض و ارتفاع دستگاه کپی کانن ir8500 به ترتیب برابر ۷۹۵، ۷۶۴ و ۱۰۰۵ میلی متر می باشد. با توجه به این ابعاد واضح است. که این دستگاه در ردیف دستگاه های اداری قرار می گیرد. حداقل و حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده برای ir8500 از B4 تا A3 می باشد. ir8500 یک دستگاه چاپ دیجیتال و سیاه و سفید است. نوع جوهر به کار رفته در آن نیز تونر خشک می باشد.

دستگاه کپی کانن مدل ir8500 ظرفیت نگهداری ۷۶۵۰ برگه را دارد و می تواند به صورت مداوم ۹۹۹ برگه را کپی برداری کند. این اعداد به شما می گوید که با خرید یک ir8500 کانن می توانید سرعت کار خود را تا حد زیادی ارتقا ببخشید.

گرم شدن و سرعت کپی

با توجه به اینکه دستگاه کپی کانن ir8500 یک دستگاه حرفه ای برای حجم کار بالاست بین ۳ تا ۶ دقیقه زمان لازم دارد تا از حالت خاموش به حالت آماده به کار درآید. اما به محض گرم شدن تنها ۳ ثانیه طول می کشد تا اولین کپی یا پرینت را انجام بدهد. سرعت چاپ این دستگاه نیز ۸۰ برگ در هر دقیقه می باشد.

رزولوشن تصویر و حافظه ی داخلی

رزولوشن تصویر و چاپ خروجی کانن ir8500 برای کپی، پرینت و اسکن ۶۰۰ dpi می باشد. بین ۲۵ تا ۴۰۰ درصد قابلیت بزرگنمایی دارد و در مجموع خروجی واضح و شفافی به کاربر تحویل می دهد. به علاوه این دستگاه دارای ۱۹۶ مگابایت حافظه ی داخلی است که بر کیفیت و سرعت کپی تاثیر مثبت دارد.

اتصالات

اگر بخواهید از دستگاه کانن ir8500 به عنوان چاپگر یا اسکنر استفاده کنید باید دستگاه را به یک سیستم کامپیوتری وصل کنید. اتصال دستگاه به کامپیوتر از طریق یک پورت ورودی USB 2.0 صورت می گیرد. همچنین سیستم عامل سازگار با کانن ir8500 ویندوز است.

دیگر امکانات

دستگاه کپی کانن ir8500 دارای امکانات متنوع دیگری نیز می باشد. از جمله ی این قابلیت ها می توان به ADF ( ذخیره ی نسخه اصلی و چاپ آن ) و ویرایش اسناد اشاره نمود. همچنین دستگاه فتوکپی ir8500 مجهز به سورتر الکتریکی و فینیشر است و قابل برنامه ریزی می باشد.

 خرید از کپی ایران

بد نیست بدانید که دستگاه کپی کانن ir8500 تنها به صورت استوک در بازار موجود می باشد. به همین علت مهم است. که آن را از کجا خریداری می کنید. فروشگاه اینترنتی کپی ایران با داشتن نماد الکترونیک و سال ها اعتبار و خوش نامی در زمینه ی عرضه دستگاه های چاپ و نشر می تواند انتخاب مناسبی برای خرید ir8500 باشد. با خرید از کپی ایران هزینه ی کالای استوک را می پردازید در حالی که کیفیتی در حد کالای نو دریافت می کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی کانن ir 8500  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.