رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۲

کونیکا مینولتا c452

 رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۲

رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۲ یکی از باکیفیت‌ ترین و جدید ترین دستگاه ‌های موجود در بازار به شمار می رود. این مدل از بهترین دستگاه های فتوکپی دیجیتال لیزری رنگی در ایران محسوب می‌شود. این دستگاه از نظر فنی با دستگاه‌هایی مانند c652 و c552 مشابه است. که تنها تفاوت این دستگاه‌ها در تعداد کپی سفید و سیاه می باشد.

به دلیل ساخت قدرتمند و حرفه ای، دستگاه c452 انتخابی مناسب برای افراد و مشاغلی است. که دائما با دستگاه فتوکپی سر و کار دارند. بهتر است بدانید. که در این نوع مدل ایراداتی که در نسل قبل آن وجود داشته است برطرف گردیده است. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید این دستگاه را خریداری نمایید. یکی از ایرادات نسل های قبلی فتوکپی کونیکا مینولتا این بود. که در ایمیجینگ مشکی کمی ضعیف بودند. و این مشکل در دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 کاملا برطرف شده است. همچنین سیستم این دستگاه لیزری رنگی است. و از دقت بالایی برخوردار می ‌باشد.

مزایای فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۲

در اینجا بهتر است با برخی از ویژگیها و مزایای این دستگاه فتوکپی رنگی آشنا شوید:

سرعت دستگاه

از ویژگی‌های بارز این دستگاه این است که قابلیت فتوکپی رنگی را دارا می‌ باشد. و امکان پرینت مستقیم توسط فلش برای این نوع دستگاه وجود دارد. این نوع دستگاه از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. که باعث صرفه جویی در اتلاف وقت خواهد شد. به طوری که قادر است. در هر دقیقه ۴۵ برگ را به صورت رنگی کپی و پرینت بگیرد.

قابلیت اتصال به کامپیوتر

همچنین علاوه بر پرینت رنگی فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 قابلیت کپی و پرینت سیاه و سفید را هم دارا است. این مدل دستگاه از قابلیت انتقال فایل از کامپیوتر به دستگاه برخوردار می‌ باشد. از دیگر مزایای خاص این نوع دستگاه این است که قادر است فایل‌ های حجیم را پرینت بگیرد. به علاوه سرعت اسکنر این دستگاه ۵۰ برگ در دقیقه می ‌باشد.

دارای پورت فلش مموری

دستگاه c542 به دلیل دارا بودن پورت فلش مموری، در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار می ‌باشد. این بدان معنا است که با این دستگاه می ‌توان با فلش و بدون وجود کامپیوتر محتوا را برای چاپ ارسال کرد.

کیفیت بالا

این نوع دستگاه کارت شبکه نیز دارد و از دقت ۶۰۰ dpi برخوردار می باشد. عواملی از قبیل کیفیت چاپ فوق العاده و مواد مصرفی ارزان باعث شده است این دستگاه از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. شما به راحتی می ‌توانید با این مدل از کپی رنگی با هزینه پایین بهره ببرید.

قابلیت چاپ بر روی کاغذ کتد

یکی از ویژگی های جالب توجه دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 قابلیت چاپ بر روی کاغذ کتد تا وزن ۲۵۰ گرم از طریق سینی بای پس می باشد و همین امر باعث شده است کاربرد فراوانی پیدا کند. بنابراین می‌توان گفت این نوع دستگاه در بسیاری از دفاتر چاپ کاربرد دارد.

خرید از فروشگاه معتبر

توصیه می شود در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید، حتما آن را از فروشگاه های معتبر و صاحب نام خریداری کنید. فروشگاه کپی ایران با سابقه و تجربه فراوان در این زمینه خریدی ارزان و مطمئن را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد. همچنین این فروشگاه برای محصولات خود خدمات گارانتی را در نظر گرفته است که امکان خریدی مطمئن را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.