فتوکپی استوک بانه

دستگاه کپی ارزان

فتوکپی استوک بانه

فتوکپی استوک بانه را اغلب به خاطر قیمت مناسب آن انتخاب می کنند. همان طور که می‌ دانید. محصولات استوک به محصولاتی گفته می‌ شود. که مدت زمانی در حدود ۵ سال از اولین تولید آن ها می گذرد. و توسط شرکت های سازنده توقف تولید می شوند. لازم به ذکر است که این محصولات استوک ساخت برند های معتبر کشور های آمریکایی و اروپایی هستند. برند های معتبر در زمینه تولید فتوکپی، به دلیل سیاست های کاری خود، تنها تا ۵ سال خدمات تعمیر و تعویض قطعات دستگاه های تولیدی خود را به عهده می‌ گیرند. این برند های معتبر هر ۵ سال محصولات جدیدتری را به بازار عرضه می ‌کنند. از اینرو برای فروش محصولات جدید خدمات محصولات قدیمی را محدودتر می‌ کنند. بنابراین صاحبان این دستگاه‌ های کپی بعد از گذشت ۵ سال محصولات را سرویس کرده و با قیمت پایین تر به کشورهای دیگر می ‌فروشند.

مزایای خرید فتوکپی استوک بانه

قیمت پایین تر و کیفیت بهتر

بهتر است بدانید که فتوکپی استوک بانه از لحاظ قیمت دارای قیمتی پایین ‌تر از دستگاه‌ های نو می‌ باشد. به طوری که در برخی مواقع این محصولات دارای قیمتی نصف یا حتی پایین‌‌ تر از قیمت دستگاه ‌های نو هستند. از این رو از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌‌ باشند. همچنین این نوع دستگاه‌های کپی استوک به دلیل اینکه ساخت برند های معتبر هستند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

دارای ضمانتنامه

یکی دیگر از مزایای قابل توجه و مهم محصولات استوک این است که اگر از فروشگاه های معتبر خریداری شوند، دارای ضمانت نامه می ‌باشند. از این رو در هنگام بروز مشکل این فروشگاه ها قادر اند قطعات دستگاه را تعویض و تعمیر نمایند.

خرید از فروشگاه معتبر

متاسفانه به دلیل بازار آشفته، این روز ها محصولات بی کیفیت و تقلبی بسیاری با نام استوک و تحت عنوان برند های معروف دنیا به فروش می رسند. بنابراین پیدا کردن یک دستگاه اصل با کیفیت کار ساده ای نیست. ممکن است تصور داشته باشید که خرید از شهر های مرزی همچون بانه به دلایل مختلفی برای شما ارزان تر تمام خواهد شد. اما به خاطر داشته باشید که خرید از یک فروشگاه معتبر و صاحب نام می تواند مزایای بسیاری داشته باشد.

فروشگاه مرزی

در حقیقت خرید این دست محصولات از فروشگاه های کوچک و غیر حرفه ای، ریسک بالایی در پی دارد. ممکن است قیمت از مقدار مورد انتظار پایین تر باشد. اما در عین حال این امکان نیز وجود دارد که محصول تقلبی بوده و صرفا با نام برند های معروف به فروش برسد. نکته دیگر این است که فروشگاه های مرزی معمولا هیچ نوع خدمات پس از فروشی برای محصولات خود در نظر نمی گیرند. در نتیجه اگر دستگاه شما خراب شود، تعمیر آن برای شما هزینه بر بوده و حتی ممکن است. امکان پذیر نباشد.

کپی ایران

بنابراین اگر می خواهید خریدی مطمئن به انجام رسانید. و از صحت و اصلیت دستگاه خود مطمئن باشید، بهتر است از طریق فروشگاه معتبری چون کپی ایران اقدام به خرید نمایید. صرف نظر از این که در کدام قسمت ایران ساکن هستید. فروشگاه کپی ایران تمامی محصولات خود را به سریع ترین شکل ممکن برای شما ارسال خواهد کرد. برای انتخاب و سفارش محصول مورد نظر خود به بخش فروش وب سایت مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی استوک بانه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.