فتوکپی استوک رنگی

توشیبا 3555

فتوکپی استوک رنگی

فتوکپی استوک رنگی یکی از دستگاه‌ های کپی با قیمتی مناسب است. که جهت چاپ اسناد و متون مختلف به کار می‌رود. اسناد چاپ شده توسط این دستگاه فتوکپی بسته به برند و مدل از کیفیت خاصی برخوردار می‌ باشند. بهتر است بدانید. که معنی کلمه‌ استوک در مواردی شامل دستگاه‌های دست دوم کار کرده است. که فروشگاه‌ های مختلفی از جمله فروشگاه کپی ایران آن ها را از کشورهای اروپایی به کشورمان وارد می‌ کنند. دستگاه استوک در مواردی نیز شامل دستگاه‌ هایی است که کار نکرده هستند. ولی تولید آن ها متوقف شده است.

دلیل فروش فتوکپی توسط شرکت های اروپایی چیست؟

بهتر است بدانید که کشور های اروپایی به دو دلیل اقدام به فروش این دستگاه‌ ها می‌ نمایند.

دلیل اول

دلیل اول این است که در آمریکا و کشورهای اروپایی ارائه خدماتی همچون تعمیر قطعات و یا تعویض آن ها تنها توسط شرکت‌ های سازنده آن ها انجام پذیر می‌باشد. و این در حالی است. که این برندها مدام در حال ارائه محصولات جدید بوده و با ارائه آن ها خدمات محصولات قدیمی خود را محدود می‌ کنند. بنابراین این روش و ترفند توسط این برندها باعث می‌ شود. کاربران به سمت خرید محصولات جدیدتر تمایل پیدا کنند.

دلیل دوم

همچنین یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است. که این محصولات و دستگاه‌ ها به فروش برسند این است. که معمولا طول عمر مفیدی که برای این محصولات در نظر می‌گیرند. ۵ سال بوده و بعد از گذشت این مدت زمان و بعد از یک سرویس کامل دستگاه‌ ها را برای فروش به کشور های دیگر ارسال می‌ کنند. با توجه به این توضیحات می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید دستگاه استوک کنید. زیرا این دستگاه‌ ها مشکلی از لحاظ قطعات و تعمیرات نخواهند داشت.

مزایای خرید فتوکپی استوک رنگی

همان طور که می‌ دانید مدل‌ های مختلف فتوکپی استوک رنگی توسط برندهای معروف اروپایی و آمریکایی ساخته شده‌ اند. که اغلب آن ها از کیفیت عالی و بسیار مناسبی برخوردار هستند و از کارایی بالایی بهره می‌ برند.

کیفیت عالی و کارایی بالا

از این رو شما با خرید این محصولات استوک می‌ توانید یک محصول با کیفیت را با قیمت مناسبی خریداری کنید. لازم به ذکر است که این نوع دستگاه‌ های فتوکپی رنگی از نظر ظاهری فرق خاصی با دستگاه‌ های نو ندارند و داخل دستگاه‌ های استوک گرد و خاک، پودر تونر اضافه و… وجود ندارد.

دارای گارانتی

از دیگر مزایای اصلی و قابل توجه فتوکپی رنگی استوک این است که این محصولات در عین اینکه قبلا مورد استفاده قرار گرفته‌ اند اما گارانتی دارند. در واقع فروشگاه کپی ایران یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین فروشگاه‌ ها در ایران در زمینه‌ ارائه خدمات محصولات استوک است که برای تعویض و تعمیر قطعات مختلف این نوع دستگاه‌ های فتوکپی استوک رنگی یکسری خدمات گارانتی در نظر گرفته است. از این رو با خیالی آسوده و با اطمینان خاطر می‌ توانید محصولات با کیفیت استوک را با قیمتی مناسب از فروشگاه معتبر کپی ایران تهیه نمایید.

مقرون به صرفه و قیمت پایین

یکی دیگر از مزایای قابل توجه خرید این نوع دستگاه‌ها این است که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. به طوری که شما با پرداخت حدودا نصف قیمت قادر خواهید بود یک محصول استوک با کیفیت مناسب و بسیار عالی در حد دستگاه نو را خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.