فتوکپی استوک و دست دو

زیراکس-wc5645

فتوکپی استوک و دست دو

فتوکپی استوک و دست دو به دستگاه‌های قدیمی که پس از رفع ایراد توسط نمایندگی رسمی برای فروش وارد بازار می ‌شوند گفته می ‌شود. جالب است بدانید که استوک در زبان انگلیسی به معنای کالاهای ذخیره شده در انبار می باشد. البته همیشه کالاهای استوک دسته دوم نیستند. و ممکن است به صورت دست نخورده باقی مانده باشند. بنابراین “نمی توان” گفت که همه دستگاه های استوک، دستگاه های دست دوم هستند.

در حقیقت زمانی که در کشوری، یک دستگاه از رده خارج شود. فروش قطعات آن دستگاه قطع می‌شود. تا دارندگان این دستگاه‌ها مجبور به تعویض آن شوند. از طرفی مقدار زیادی قطعات و مواد مصرفی در شرکت‌های ارائه دهنده وجود دارد. که آن‌ها را در دستگاه‌های دست دوم جایگزین می‌کنند. تا دستگاه‌های استوک بتوانند سریعتر و راحت تر مشتری خود را جلب نمایند.

راه‌های تشخیص دستگاه فتوکپی استوک و نو

معمولا در دستگاه‌های کپی، امیج دستگاه را بعد از ۵۰ هزار صفحه، هیتر دستگاه را بعد از ۳۰۰ هزار صفحه و ترانسفر دستگاه را بعد از ۴۰۰ هزار صفحه تعویض خواهند کرد. از طرفی دستگاه فتوکپی استوک و دست دو به صورت دوره ای توسط شرکت سازنده سرویس می‌شود. بنابراین قطعات دستگاه باید تقریبا نو باشند.

اگر پشت دستگاه استوک را باز کنید مشاهده خواهید کرد که همه با یک نوع پیچ بسته نشده‌اند. زیرا تعمیرکار بعد از بستن دستگاه ممکن است. آن را توسط پیچ‌های مختلف ببندد. کنتور دیجیتالی دستگاه با کنتور مکانیکی آن باید یک نوع باشد.
بهتر است دستگاه استوک را از جایی که خود فروشنده وارد کننده نیز می‌ باشد تهیه کنید. به یاد داشته باشید که تمیز و سالم بودن هیتر دستگاه نشانه‌ای بر نو بودن دستگاه است.

مزایای دستگاه فتوکپی استوک و دست دو

استفاده از فتوکپی استوک مزایای خاصی را نیز به همراه دارد.

ارزان تر نسبت به دستگاه نو

از جمله این که قیمت این نوع دستگاه نسبت به دستگاه نو بسیار ارزان ‌تر است. به طوری بین ۲۰ تا ۵۰ درصد با دستگاه نو اختلاف قیمت دارد. این دستگاه‌ها از لحاظ کیفیت و کارایی با دستگاه نو تفاوتی ندارند. زیرا در حقیقت بسیاری از آن ها استفاده نشده و دست نخورده هستند. بنابراین یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می‌شوند.

کیفیت بالا

از دیگر مزایای دستگاه فتوکپی استوک کیفیت آن ها می ‌باشد. این دستگاه‌ ها از کشورهای صنعتی و پیشرفته صادر می ‌شوند. و به دلیل پشتیبانی توسط نمایندگان کشور صادر کننده از لحاظ کیفیتی با دستگاه نو تفاوت آنچنانی نخواهند داشت.

ظاهر بهتر

هنگام خرید این نوع دستگاه ها پس از مشاهده وضعیت ظاهری و داخلی دستگاه متوجه خواهید شد. که از لحاظ وضعیت ظاهری بسیار مشابه دستگاه نو می‌باشند. این بدان معنی است که دستگاه‌ های استوک عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار و پودر تونر اضافه هستند.

 

تهیه دستگاه استوک از کپی ایران

در حال حاضر خرید دستگاه فتوکپی استوک و دست دو در ایران بسیار رایج است و می تواند پاسخ گوی نیاز های بسیار متنوع مشتریان باشد. وارد کنندگان زیادی در داخل ایران مشغول به کار هستند؛ اما به یاد داشته باشید که همه آن ها نمی توانند خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند. در این میان کپی ایران به کمک تیم حرفه ای خود آماده ارائه آخرین خدمات و با کیفیت ترین محصولات به مشتریان خود می باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی استوک و دست دوم کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.