فتوکپی دست دو زیراکس

 زیراکس 7328

فتوکپی دست دو زیراکس

فتوکپی دست دو زیراکس یکی از دستگاه های پرکاربرد در ادارات و سازمان ها است. دستگاه های شرکت زیراکس از کیفیت لازم برخوردار هستند. به همین خاطر اکثر کاربران این نوع از دستگاه را انتخاب می کنند. دستگاه های زیراکس به دلیل کارایی بالا برای هر طیفی از امور اداری مناسب هستند. استفاده از این دستگاه در مراکز آموزشی و مراکز چاپ و تکثیر بسیار متداول می باشد.

از آنجاییکه تنوع در مدل های دستگاه فتوکپی زیراکس بالا است. انتخاب یک مدل مناسب برای کاربر دشوار می خواهد بود. از اینرو قبل از انتخاب دستگاه کپی بهتر است با یکسری نکات آشنایی داشته باشید. همچنین انتخاب دستگاه دست دو که کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد تنها با در نظر گرفتن یکسری نکات امکان پذیر است.

در اینجا قصد داریم شما را با برند زیراکس و دستگاه های فتوکپی این برند بیشتر آشنا کنیم. با دانش و اطلاعات کافی می توانید انتخابی مناسب و ایده آل را برای خود رقم بزنید. همچنین قادر خواهید بود دستگاه دست دوم با کیفیت به همراه قیمت مناسب خریداری کنید. دستگاه فتوکپی دست دو با کیفیت به شما کمک خواهد کرد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 شرکت زیراکس

زیراکس یک شرکت آمریکایی است. این شرکت در سال ۱۹۶۰ توسط جوزف سی ویلسون تاسیس شد. فعالیت ابتدایی این شرکت تولید تجهیزات مورد نیاز عکاسی بود. امروزه این شرکت در زمینه تولید دستگاه های کپی، اسکنر، دورنگار، پروژکتور و دستگاه نمایش فعالیت دارد.

شرکت زیراکس توانسته است خدمات پشتیبانی خود را از طریق نمایندگی زیراکس به سراسر جهان ارائه دهد. شرکت های زیراکس با نام های ناشوا تکثیر آرین، آماداندیش آرین، نماداندیش آرین و برگ آرین در ایران فعالیت می کنند. فعالیت این شرکت ها در زمینه چاپ، کاغذ و ماشین های اداری است.

زیراکس با تولید دستگاه های کپی استاندارد توانسته است به محبوبیت جهانی دست پیدا کند. دستگاه های کپی زیراکس کپی های شفاف و با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهند. با دستگاه کپی زیراکس می توانید کارهای خود را به صورت حرفه ای انجام دهید. می توانید با خیالی آسوده از کیفیت این نوع دستگاه ها آن ها را خریداری نمایید.

امروزه استفاده از دستگاه کپی زیراکس در بین کاربران بسیار رایج شده است. از طرفی شرکت زیراکس با پشتیبانی قوی دستگاه های خود توانسته است اعتبار چندین ساله خود را حفظ کند.

زیراکس به چه معنا است؟

دستگاه زیراکس یک دستگاه نسخه برداری می باشد. پیشوند زیرو (xero) کلمه ای یونانی به معنای خشک است. علت استفاده از پیشوند xero به این خاطر می باشد که دستگاه زیراکس از جوهر مایع استفاده نمی کند.

کیفیت فتوکپی زیراکس

کیفیت و طراحی منحصر به فرد فتوکپی زیراکس مثال زدنی است. فتوکپی زیراکس با کیفیتی که دارد از طول عمر و دوام بالایی برخوردار می باشد. فتوکپی دست دو زیراکس با تلفیق فناوری های پردازش قادر است از یک نسخه اصلی چندین بار به صورت حرفه ای کپی بگیرد. به طوری که کیفیت چاپ در تمامی برگه های چاپ شده یکسان باشد.

قابلیت های فتوکپی زیراکس

فتوکپی های زیراکس با دارا بودن قابلیت های متنوع نظر اکثر کاربران را به خود جلب کرده اند. دستگاه فتوکپی دست دو زیراکس از آپشن های اختیاری برخوردار است. کاربر براساس نیاز خود می تواند هر کدام از این آپشن های اختیاری را به دستگاه اضافه یا حذف کند. این قابلیت سبب صرفه جویی در هزینه های کاربر خواهد شد.

آپشنهای اختیاری

آپشن های اختیاری از قبیل لارج باکس، فینیشر، سورتر و ADF یا سیستم تغذیه اسناد خودکار را می توان به دستگاه اضافه کرد. اضافه کردن این آپشن های اختیاری به دستگاه کارایی آن را افزایش خواهد داد. هر کدام از این آپشن ها هزینه مخصوص به خود را دارند.

دارای پنل لمسی

فتوکپی دست دو زیراکس در هر مدل و سری ساختی که باشد دارای پنل لمسی است. پنل لمسی استفاده از دستگاه را برای کاربر بسیار راحت و آسان می کند. کاربر می تواند همانند تلفن های هوشمند امروزی با لمس پنل دستور مدنظر خود را به دستگاه بدهد. پنل لمسی دستگاه فتوکپی وظیفه دریافت دستورات کاربر و پیاده سازی آن در دستگاه را به عهده دارد.

برقراری ارتباط کارآمد با کاربر از مهم ترین قابلیت های دستگاه کپی زیراکس به شمار می آید. بنابراین سهولت استفاده و کارایی دستگاه فتوکپی زیراکس بالا است.

فناوری عملکرد زیراکس

بهتر است بدانید که اساس کار همه دستگاه های فتوکپی یکسان است. از آنجاییکه کیفیت اجزای دستگاه های مختلف چاپ یکسان نیست کیفیت چاپ هر دستگاه متفاوت خواهد بود. در دستگاه های زیراکس ابتدا بار الکتریسته یکنواختی بر روی استوانه درام توزیع می شود. سطح استوانه هادی نور است.

کپی از طریق نور شدیدی که به کاغذ قرار داده شده روی دستگاه می تابد انجام می شود. نواحی تیره کاغذ نور را جذب و نواحی سفید کاغذ نور را منعکس می کنند. بنابراین بر روی درام نواحی با بار منفی باقی خواهد ماند. تونر پودر سیاه رنگ موجود در دستگاه توسط بار مثبت شارژ می شود.

بار مثبت تونر جذب بار منفی درام خواهد شد. بنابراین در قسمت سفید کاغذ الکتریسته ساکن اتفاق نمی افتد و تصویر سند یا مدرک بر روی آن قسمت ایجاد می شود. ذرات نرم تونر با استفاده از گرما به کاغذ می چسبند و به این صورت عمل کپی صورت می گیرد.

فتوکپی زیراکس در مدل های مختلف

فتوکپی دست دو زیراکس در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. بنابراین امکان خریداری انواع مختلف دستگاه های فتوکپی زیراکس با کیفیت بالا برای کاربر وجود دارد. کاربر براساس نیاز کاری خود می تواند یکی از مدل های مختلف کپی زیراکس را انتخاب نماید.

از طرفی به دلیل تنوع زیاد فتوکپی دست دو زیراکس کاربر موقع خرید ممکن است دچار سردرگمی شود. توصیه می کنیم قبل از خرید دستگاه کپی نیازهای کاری و بودجه مالی خود را بسنجید سپس اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود کنید.

دستگاه های مختلف فتوکپی زیراکس توانسته اند تمام امور اداری را تحت پوشش خود قرار دهند. فتوکپی زیراکس قادر است پاسخگوی هر سطحی از کاربری و هر گونه انتظاراتی باشد.

تک کاره

فتوکپی های زیراکس در سری های مختلفی و با پیشوندهای مختلفی از قبیل wc, m و … ساخته می شوند. دستگاه های فتوکپی زیراکس در دو نوع تک کاره و چند کاره در بازار موجود هستند. توان تولید و راندمان دستگاه های تک کاره و چند کاره با یکدیگر متفاوت است. دستگاه های تک کاره تنها توانایی انجام یک کار را خواهند داشت. این دستگاه ها معمولا مصارف خانگی دارند. در مقابل دستگاه های چند کاره علاوه بر کپی عمل فکس، اسکن و پرینت را هم انجام می دهند.

چند کاره

این دستگاه ها در ابعاد بزرگتری ساخته می شوند. دستگاه های چند کاره مناسب ادارات، سازمان ها، مدارس، دانشگا ها و مراکز چاپ و تکثیر هستند. خرید دستگاه های کپی چند کاره از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است. از طرفی دستگاه های چند کاره فضای کمتری از محیط را اشغال خواهند کرد.

چاپ رنگی

برخی از مدل های دستگاه کپی زیراکس می توانند چاپ رنگی داشته باشند. اما برخی از دستگاه ها تنها چاپ سیاه و سفید را دارند. دستگاه های با قابلیت چاپ رنگی دارای تونر کارتریج های بیشتری می باشند. چاپ رنگی همراه با کیفیت اثرگذاری اسناد شما را چند برابر خواهد کرد.

این قابلیت نیاز کاربران به فتوکپی رنگی را برطرف می کند. بنابراین با این ویژگی می توانید دامنه سفارشات خود را افزایش دهید. رنگی بودن دستگاه کپی با علامت c به معنای color مشخص می شود.

قیمت

قیمت دستگاه فتوکپی دست دو زیراکس براساس عوامل مختلفی تعیین می شود. بیشترین عوامل تاثیرگذار شامل مدل و سری ساخت دستگاه، اضافه و یا حذف آپشن های اختیاری، سلامت و کیفیت دستگاه و میزان کارکرد آن است. با توجه به اینکه این دستگاه دست دو می باشد قطعا نسبت به دستگاه های آکبند از قیمت پایین تری برخوردار است.

این نکته را مدنظر داشته باشید که دستگاه گران قیمت همیشه یک انتخاب مناسب به شمار نمی آید. خرید یک دستگاه کپی دست دو با قیمت ارزان در عین حال با کیفیت از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر است. انتخاب دستگاه کپی دست دو برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند بسیار مناسب می باشد. از طرفی هر چقدر کارکرد دستگاه دست دو کمتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود.

 بازسازی شده

دستگاه های استوک و بازسازی شده انواع مختلف دستگاه های موجود در بازار هستند. دستگاه های دست دوم یا استوک و دستگاه هایی که جهت ارتقا کیفیت و کارایی تعمیر شده اند به همراه دستگاه های آکبند جزء گزینه های خرید شما می باشند.

دستگاه های دست دوم از قبیل فتوکپی دست دو زیراکس قیمت ارزان تری دارند. چنانچه از بودجه کافی برخوردار نیستید انتخاب این نوع دستگاه ها برای شما بسیار مناسب می باشد. قیمت دستگاه های استوک براساس مشخصات و ویژگی های دستگاه متفاوت است. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که دستگاهی مناسب خرید می باشد که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت لازم را هم داشته باشد.

چه بسا دستگاه های بسیاری در بازار موجود هستند که به علت نقص فنی و یا عدم بازسازی با قیمت بسیار پایین فروخته می شوند. چنین دستگاه هایی قادر به پاسخگویی نیازهای کاری شما نخواهند بود. فروشنده و فروشگاهی که از آن خرید می کنید بسیار اهمیت دارد. زیرا افراد سودجو ممکن است دستگاه های از کار افتاده و خراب را به جای دستگاه استوک جا بزنند.

فروشگاه معتبر

اگر می خواهید خریدی مطمئن داشته باشید باید فروشگاه و فروشنده مطمئن و با اعتبار را انتخاب کنید. قیمت دستگاه کپی های فروشگاه های معتبر دقیقا با ویژگی ها و کارایی دستگاه همخوانی دارند. فروشگاه های مطمئن هیچوقت اعتبار و سابقه خود را زیر سوال نمی برند. بنابراین با خرید از فروشگاه با اعتبار مانع هدررفت پول و انرژی خود خواهید شد.

جمع بندی و کلام آخر

از آنجاییکه زیراکس برندی نام آشنا می باشد، فتوکپی دست دو زیراکس کیفیت و کارایی لازم را دارد. این دستگاه فتوکپی در مدل های مختلف در بازار موجود است. همچنین این دستگاه به دلیل دست دو بودن قیمت بسیار پایین تری نسبت به دستگاه های آکبند دارد.

کاربر براساس نیاز کاری خود می تواند یکی از مدل های فتوکپی زیراکس را انتخاب کند. شاید بد نباشد بدانید که فروشگاه کپی ایران عرضه کننده مدل های مختلف فتوکپی دست دو زیراکس است. این فروشگاه به دلیل اعتبار و سابقه طولانی مدت در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید ویژگی ها و مشخصات فتوکپی دست دو زیراکس را مشاهده فرمایید. همچنین مشاوران تخصصی این فروشگاه شما را به هنگام خرید دستگاه کپی راهنمایی خواهند کرد. فروشگاه کپی ایران خود وارد کننده دستگاه های دست دوم است. بنابراین از کیفیت دستگاه دست دو آسوده خاطر باشید.

بنابراین با این فروشگاه می توانید به راحتی و متناسب با نیاز کاری خود بهترین انتخاب را داشته باشید. تنها با فروشگاه کپی ایران می توانید بهترین دستگاه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید. مشاوره متخصصین انتخاب را برای شما راحت تر خواهند کرد.

جهت کسب اطلاعات کامل از فتوکپی دست دو زیراکس لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.